Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (інтерактивні дошки)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-10-20-000558-b 2436f4da5e0f482187dc3412fdfcc809
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слабик Олена

+380332244468 delivery-dep@eenu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Вебсайт: http://eenu.edu.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13
Контактна особа: Слабик Олена
+380332244468
delivery-dep@eenu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2019 21:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 13:51
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (інтерактивні дошки). Детально викладено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Інтерактивні дошки (Кошти державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів про отримання товару, але не пізніше терміну закінчення строку дії Договору. Детально викладено в проекті договору. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 22:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 22:58
30190000-7_Перелік змін_1.pdf
04 листопада 2019 22:58
Оголошення.pdf.p7s
04 листопада 2019 22:58
Оголошення.pdf
04 листопада 2019 22:58
30190000-7_Тендерна_документація.pdf.p7s
04 листопада 2019 22:58
30190000-7_Тендерна_документація.pdf
04 листопада 2019 22:58
30190000-7_Перелік змін_1.pdf.p7s
04 листопада 2019 22:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2019 21:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 22:58
30190000-7_Перелік змін_1.pdf
04 листопада 2019 22:58
Оголошення.pdf.p7s
20 жовтня 2019 21:34
Оголошення.pdf.p7s
04 листопада 2019 22:58
Оголошення.pdf
20 жовтня 2019 21:34
Оголошення.pdf
04 листопада 2019 22:58
30190000-7_Тендерна_документація.pdf.p7s
20 жовтня 2019 21:34
30190000-7_Тендерна_документація.pdf.p7s
04 листопада 2019 22:58
30190000-7_Тендерна_документація.pdf
20 жовтня 2019 21:34
30190000-7_Тендерна_документація.pdf
04 листопада 2019 22:58
30190000-7_Перелік змін_1.pdf.p7s

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

формат документів
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:23
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 22:22
Доброго дня! Додайте, будь ласка, документи у форматі dok. Дякую!
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І.
від 23 жовтня 2019 року

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (інтерактивні дошки)”,
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І. від 18 жовтня 2019 року р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

21 жовтня 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-10-20-000558-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: додати документи у форматі dok.
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:


Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням вимог, що визначені Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, у файлі PDF/A-1 (з розширенням *.pdf) згідно зі специфікацією PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005), що відповідає формату даних для створення текстових електронних документів згідно з Переліком форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Слід зазначити, що застосований формат даних електронного документа дозволяє вільно копіювати та обробляти текст документа, в тому числі засобами машинного зчитування, включаючи можливість автоматичного конвертування даних. Файл з Тендерною документацією може бути безперешкодно конвертований у будь-який формат даних (*.odt, *.rtf, *.doc, *.docx, *.rtf та інші), придатний для обробки у текстовому редакторі загальнодоступними програмними засобами, а також за допомогою онлайн-сервісів (наприклад, http://convertonlinefree.com/PDFToWORDRU.aspx, https://pdf2doc.com, https://smallpdf.com, тощо).
Одночасно повідомляємо, що уповноважена особа не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Загальне запитання
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:07
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:13
Шановний замовник. Просимо додати до тендерної документації Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості на інтерактивні дошки та програмне забезпечення для можливості перевірки виробника інтерактивної дошки.
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І.
від 30 жовтня 2019 року

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (інтерактивні дошки)”,
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І. від 18 жовтня 2019 року р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

25 жовтня 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-10-20-000558-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: додати до тендерної документації Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості на інтерактивні дошки та програмне забезпечення для можливості перевірки виробника інтерактивної дошки.
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:

Вимога щодо подання Авторизаційного листа від виробника чи офіційного представника виробника на території України є дискримінаційною вимогою до учасників, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципу здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників.

На основі вище викладеного повідомляємо, що уповноважена особа не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання редакція відповідає Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Вимога
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:09
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:55
Шановний замовник, просимо додати до тендерної документації посилання на сайт виробника для перевірки характеристик інтерактивної дошки
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І.
від 30 жовтня 2019 року

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (інтерактивні дошки)”,
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І. від 18 жовтня 2019 року р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

25 жовтня 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-10-20-000558-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: додати до тендерної документації посилання на сайт виробника для перевірки характеристик інтерактивної дошки.
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:

Підпунктом (a) пункту 3.4.1 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель, найменування виробника, місце (країна) походження товару, гарантійний строк та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою № 1 згідно з Додатком 5 до Тендерної документації. Тобто даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі ми можемо ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Щодо подання інформації, а саме посилання на сайт виробника, то учасники можуть зазначати це в Технічному описі предмета закупівлі.

На основі вище викладеного повідомляємо, що уповноважена особа не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання редакція відповідає Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Тех. запитання
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:11
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 16:44
Чи будете розглядати інтерактивну дошку з ефективною площею торкання 171,0 см на 121,9 см. співвідношення 4:3.?
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І.
від 30 жовтня 2019 року

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (інтерактивні дошки)”,
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І. від 18 жовтня 2019 року р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

25 жовтня 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-10-20-000558-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: Чи будете розглядати інтерактивну дошку з ефективною площею торкання 171,0 см на 121,9 см. співвідношення 4:3.?
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:

Пунктом 3.2.2 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено наступне:
«Технічні характеристики (вимоги) та комплектація, наведені у пункті 3.2.1 цього Додатку, є мінімально допустимими. Учасник може пропонувати до закупівлі товар, який відповідає цим вимогам, або є кращим за характеристиками, якістю та/або функціоналом. характеристики (вимоги) щодо комплектації є мінімально допустимими. Учасник може пропонувати до закупівлі товар, який відповідає цим вимогам, або є кращим за комплектацією, характеристиками, якістю та/або функціоналом».
Пунктом 3.2.1 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено наступні технічні вимоги (характеристики) товару: розмір робочої зони: не менше 165.6×125 см, співвідношення сторін: 4:3.
З врахуванням пунктів 3.2.1 та 3.2.2 Додатку 3 до Тендерної документації, учасник має право запропонувати товар, який повинен відповідати характеристикам передбаченим Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі розмір робочої зони має бути 165.6×125 (см) або більший з врахуванням співвідношення сторін 4:3. Тобто якщо учасник запропонує Інтерактивну дошку з більшим розміром робочої зони, як 165.6×125 (см) і при цьому даний розмір буде відповідати співвідношенню сторін: 4:3, тоді дана пропозиція буде відповідати вимогам Тендерної документації в частині відповідності окремим характеристикам товару, а саме: розміру робочої зони та співвідношеню сторін.

На основі вище викладеного повідомляємо, що уповноважена особа не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання редакція відповідає Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-20-000558-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 листопада 2019 14:21
Оскарження
Східноєвропейським національним університетом імені Лесі Українки була оголошена закупівля за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-20-000558-b.
За результатами повідомлення про намір укласти договір Затвердженого рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І. від 25 листопада 2019 року Східноєвропейським національним університетом імені Лесі Українки було прийнято рішення про визнання переможцем ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЗДОРЕНКО АННИ ВАЛЕРІЇВНИ.
Згідно п.2 частини ІІ “Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі” Наказу ДП Прозорро” від 19.03.2019 № 10 замовник встановлює кваліфікаційні якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі до учасників процедури, а також іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” Розглянувши тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЗДОРЕНКО АННИ ВАЛЕРІЇВНИ було виявлено невідповідності тендерної документації у відповідності до вимогам замовника, а саме:
Згідно тендерної документації замовника Товар повинен відповідати наступним вимогам (характеристикам):
Інтерактивна дошка
Діагональ дошки: не менше80"
Розмір робочої зони: не менше 165.6×125 см
Співвідношення сторін: 4:3
Інтерфейс: USB 2.0
Швидкість курсора: не менше 180 т/с
Швидкість передавання: не менше 12 м/с
Роздільна здатність: не менше 32768*32768
ФІЗИЧНA ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА вказала наступні характеристики запропонованої дошки:
Інтерактивна дошка ePresenter EP-84T
Діагональ дошки: 81,3
Розмір робочої зони:167.6×125 см
Співвідношення сторін: 4:3
Інтерфейс: USB 2.0
Швидкість курсора: 300 т/с
Швидкість передавання: 12 м/с
Роздільна здатність: 32768*32768
Принцип роботи: інфрачервоні датчики
Проаналізувавши закупівлі, в яких брали участь з інтерактивними дошками виробника ТОВ “ІНТО”, а саме ePresenter EP-84T та її модифікації EP-84L дійшли висновку, що перевірити дошку на відповідність технічним вимогам є неможливим оскільки за наданими нижче посиланнями, можна побачити, що в кожній специфікації наданій учасником технічні характеристик відрізняються один від одного.
Перелік посилань:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-10-001170-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-10-001643-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-27-000448-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-15-000564-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-10-000286-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-02-00057-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-10-001589-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-000262-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-16-000812-a
За першим посиланням бачимо, що діагональ дошки становить 84”
За другим посиланням бачимо, що діагональ дошки становить 84”
За третім посиланням бачимо, що вказана діагональ активної поверхні 78,8” розмір активної поверхні 1641*1148 мм, що не збігається з специфікаціями двщх попередніх закупівель.
За четвертим посиланням, вказаний розмір активної поверхні 1678*1195 мм.
За п’ятим посиланням, вказано Діагональ активної (робочої ) поверхні 78”/1981 дюйм/мм.
За шостим посиланням, вказаний розмір активної поверхні 1678 мм, висота 1195 мм.
За сьомим посиланням, вказаний розмір активної поверхні — 79” діагональ проекційної поверхні — 75”
За восьмим посиланням, вказано діагональ 80”. Розмір робочої області 167,6*119,7 см
За дев’ятим посиланням, вказано діагональ 78,5”, розмір робочої зони 1596*1197
Тобто відповідно до вище вказаної інформації, спостерігається тенденція участі в закупівлях з однією і тією ж моделлю, але з абсолютно різними діагоналями та розмірами активної поверхні та дизайнами.
Також учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА до тендерної документації не додала заповнений проект-договору про закупівлю.
Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо скасувати повідомлення про намір укласти договір з учасником ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЗДОРЕНКО АННИ ВАЛЕРІЇВНИ Затвердженого рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І. від 25 листопада 2019 року Східноєвропейським національним університетом імені Лесі Українки. У випадку незадоволення нашої вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” залишає за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету України у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОРВЕТ 186 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 180 120,00
UAH з ПДВ
180 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 22:02
1574970005972067 (1).pdf
28 листопада 2019 22:02
1574970005972067.pdf.p7s
28 листопада 2019 21:17
ДФС до 29.11.pdf
28 листопада 2019 21:13
Dovidka_19324436790990361679.pdf.p7s
28 листопада 2019 21:13
Dovidka_19324436790990361679.pdf
25 листопада 2019 22:57
public_doc.pdf
25 листопада 2019 22:57
public_doc.p7s
25 листопада 2019 22:49
МВС 27.10.pdf
04 листопада 2019 21:17
Електронний підпис
04 листопада 2019 20:46
Технічний опис.rar
04 листопада 2019 20:46
Технічний опис (Додаток 5).rar
04 листопада 2019 20:46
Повноваження.rar
04 листопада 2019 20:46
Кваліфікаційні документи.rar
04 листопада 2019 20:46
Інші документи.rar
04 листопада 2019 20:46
Інформація щодо статті 17.rar

Публічні документи

11 листопада 2019 18:32
Електронний підпис
11 листопада 2019 18:29
1-Кваліфікаційні вимоги.zip
05 листопада 2019 11:08
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:07
3-Технічний опис.zip
04 листопада 2019 19:17
Електронний підпис
04 листопада 2019 19:16
4-Повноваження.zip
04 листопада 2019 19:16
1-Кваліфікаційні вимоги.zip
04 листопада 2019 18:23
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:20
5-Інші документи.zip
04 листопада 2019 18:20
4-Повноваження.zip
04 листопада 2019 18:20
3-Технічний опис.zip
04 листопада 2019 18:20
2-Інформація щодо статті 17.zip
04 листопада 2019 18:20
1-Кваліфікаційні вимоги.zip

Публічні документи

08 листопада 2019 10:47
Електронний підпис
04 листопада 2019 10:32
Електронний підпис
04 листопада 2019 10:30
Технічний опис.zip
04 листопада 2019 10:30
Повноваження.zip
04 листопада 2019 10:30
Кваліфікаційні документи.zip
04 листопада 2019 10:30
Інші документи.zip
04 листопада 2019 10:30
Інформація щодо ст.17.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА

ТОВ КОРВЕТ

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
Переможець 105 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 21:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 21:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 23:18
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 23:16
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 19:01
Договір.pdf укладений
17 грудня 2019 18:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямований виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. 2. Сторони, керуючись пунктом 14.5 Договору статей 213, 637 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди про тлумачення (конкретизацію) змісту умови Договору (в процесі його виконання, без зміни істотних та інших умов Договору), а саме в частині уточнення ціни за одиницю . 3. Відповідно до умов тендерної документації, тендерної пропозиції та форми Підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону встановлено що, ціна за одиницю товару обчислюється шляхом ділення загальної суми Договору на кількість товару і становить - 13 125,00 грн. (в тому числі ПДВ – 0,00 грн.). 4. За результатами тлумачення умов договору, згідно з пунктом 3 цієї Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди та установили наступне: - Специфікацію Договору необхідно розуміти та застосовувати в такій редакції (дивитися копію Додаткової угоди №1 5. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання і є невід'ємною частиною договору. 6. Цю додаткову угоду складено в двох примірниках - по одному для кожної сторони.
Номер договору про закупівлю: 993У-17В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 105 000,00
UAH