Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби
Очікувана вартість
10 950,00 UAH
UA-2019-10-20-000437-b ● e7a138957c404282ae67a92686a02433
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія КУ "ТМО "ВОЦЕМДМК"" "Липовецька станція екстреної медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 40938277 |
Місцезнаходження: | 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова, 9 |
Контактна особа: |
Олеся Рузіна +380978052921 lipovets.103@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2019 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 18:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 18:20 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 14:51 |
Очікувана вартість: | 10 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 жовтня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2019 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2019 17:42 |
Iнструкцiя оливи мастильні (09.10.2019).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-20-000437-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:35775727
Дата подання: 28 жовтня 2019 12:21
Про невідповідність умовам закупівлі
Шановний Замовнику торгів!
Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція учасника ФОП Антоненко Ігор Анатолійович не відповідає вимогам визначених в Інструкції з підготовки пропозицій.
Так, учасником ФОП Антоненко Ігор Анатолійович у складі пропозиції надано лист-згоду на обробку персональних даних датовану 23.09.2019 року, однак Оголошення про проведення закупівлі було опубліковано в Системі № в ЦБД: UA-2019-10-20-000437-b 20.10.2019 року. Таким чином у пропозиції учасника ФОП Антоненко Ігор Анатолійович до даної закупівлі відсутній лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що є одним із обов’язкових документів, які повинні надаватись Учасниками до закінчення терміну подання пропозицій, встановленого Замовником під час Оголошення закупівлі.
Також у пропозиції ФОП Антоненко Ігор Анатолійович відсутня копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (картки фізичної особи – платника податків) (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника ФОП Антоненко Ігор Анатолійович не відповідає вимогам визначених Замовником в Інструкції з підготовки пропозицій. Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Антоненко Ігор Анатолійович, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція учасника ФОП Антоненко Ігор Анатолійович не відповідає вимогам визначених в Інструкції з підготовки пропозицій.
Так, учасником ФОП Антоненко Ігор Анатолійович у складі пропозиції надано лист-згоду на обробку персональних даних датовану 23.09.2019 року, однак Оголошення про проведення закупівлі було опубліковано в Системі № в ЦБД: UA-2019-10-20-000437-b 20.10.2019 року. Таким чином у пропозиції учасника ФОП Антоненко Ігор Анатолійович до даної закупівлі відсутній лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що є одним із обов’язкових документів, які повинні надаватись Учасниками до закінчення терміну подання пропозицій, встановленого Замовником під час Оголошення закупівлі.
Також у пропозиції ФОП Антоненко Ігор Анатолійович відсутня копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (картки фізичної особи – платника податків) (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника ФОП Антоненко Ігор Анатолійович не відповідає вимогам визначених Замовником в Інструкції з підготовки пропозицій. Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Антоненко Ігор Анатолійович, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 11:57
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі. Тобто паспорт та ІНП, не є документом необхідним для підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків ( або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
Варто також зазначити, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” не встановлено термін дії листа-згоди на обробку персональних даних, який надається суб'єктом персональних даних.
Також проаналізувавши подану 2 пропозицію ТОВ «АВТО СТАНДАРД Україна» було встановлено, що пропозиція не відповідає умовам інструкції з підготовки пропозицій (далі – Інструкція), а саме:
- Відповідно до додатку 1 Інструкції, учасник подав документи, які не підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам. Згідно із другою та третьою позицією опису предмета закупівлі Учасник ТОВ « АВТО СТАНДАРТ Україна» запропонував аналоги товарів, та інший об’єм фасування, що не відповідає умовам Інструкції.
- Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Звідси, проаналізувавши подані пропозиції ФОП Антоненко І. А. та ТОВ «АВТО СТАНДАРД Україна» було встановлено ряд недоліків, з врахуванням яких, вирішено не задовільнити вашу вимогу про відхилити пропозиції ФОП Антоненко Ігор Анатолійович, та залишити своє рішення згідно протоколу №28 від 28.10.2019 р. в силі.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі. Тобто паспорт та ІНП, не є документом необхідним для підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків ( або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
Варто також зазначити, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” не встановлено термін дії листа-згоди на обробку персональних даних, який надається суб'єктом персональних даних.
Також проаналізувавши подану 2 пропозицію ТОВ «АВТО СТАНДАРД Україна» було встановлено, що пропозиція не відповідає умовам інструкції з підготовки пропозицій (далі – Інструкція), а саме:
- Відповідно до додатку 1 Інструкції, учасник подав документи, які не підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам. Згідно із другою та третьою позицією опису предмета закупівлі Учасник ТОВ « АВТО СТАНДАРТ Україна» запропонував аналоги товарів, та інший об’єм фасування, що не відповідає умовам Інструкції.
- Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Звідси, проаналізувавши подані пропозиції ФОП Антоненко І. А. та ТОВ «АВТО СТАНДАРД Україна» було встановлено ряд недоліків, з врахуванням яких, вирішено не задовільнити вашу вимогу про відхилити пропозиції ФОП Антоненко Ігор Анатолійович, та залишити своє рішення згідно протоколу №28 від 28.10.2019 р. в силі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Антоненко І.А. |
10 408,65
UAH з ПДВ
|
10 328,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" |
10 735,62
UAH з ПДВ
|
10 408,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Антоненко І.А. #2791317831 |
Переможець |
10 328,83
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 11:09
|
162.jpeg | укладений |
05 листопада 2019 10:53
|
162 1.jpeg | укладений |
05 листопада 2019 10:53
|
162 2.jpeg | укладений |
05 листопада 2019 10:53
|
162 3.jpeg.jpeg | укладений |
05 листопада 2019 10:53
|