Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний інтерактивний комплекс для навчальних кабінетів та початкових класів, що навчаються за новими методиками «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
2 965 900,00 UAH
UA-2019-10-18-004387-b f30744d4ce0b473a8501f753fd04f72f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Софілканич

+380313322378
+380313322493
tender@svalyava-osvita.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СВАЛЯВСЬКОЇ РДА
Код ЄДРПОУ: 39787830
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, пл. Головна, 1
Контактна особа: Михайло Софілканич
+380313322378,+380313322493
tender@svalyava-osvita.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 22:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:06
Очікувана вартість: 2 965 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 897,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 комплект
Мультимедійне інтерактивне обладнання для навчальних кабінетів та початкових класів, що навчаються за новими методиками «Нова українська школа» (залишки освітньої субвенції, що склалися на 1 січня 2019 року, залишки субвенції на забезпечення сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», співфінансування спеціального фонду районної ради, субвенція на підтримку дітей з особливими потребами)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Свалява , пл.Головна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за придбання товару здійснюються з залишків державної субвенції. Перерахування субвенцій здійснюється відповідно до порядку перерахування між бюджетних трансфертів, затвердженого Постановою КМУ від 15.12.2010р. № 1132. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 22:16
ТД_ТЕЛЕВIЗIЙНЕ_Й_АУДIОВIЗУАЛЬНЕ_ОБЛАДНАННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:36
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Звертаємо Вашу увагу, що в Тендерній документації зазначено, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» тобто Учасники мають повне право запропонувати товар, що є еквівалентом товару зазначеного в тендерній документації. - Щодо зазначення конкретної назви товару чи моделі в цінових пропозиціях, розділі "Технічні вимоги" до Тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції "Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. - Участь у процедурі закупівлі мають право приймати Учасники як платники ПДВ так і не платники ПДВ. ПДВ до суми не додається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 965 890,00
UAH з ПДВ
2 956 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНОР" 2 960 000,00
UAH з ПДВ
2 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 15:51
Довідка корупція.pdf
06 листопада 2019 15:51
Податкова Свалява.pdf
06 листопада 2019 15:51
МВС Білоус.pdf
01 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:58
ISO 9001, 14001 на проектор Optoma.PDF
01 листопада 2019 14:58
ISO 9001 на проектор Epson.pdf
01 листопада 2019 14:58
ISO 9001 на ноутбук Acer.pdf
01 листопада 2019 14:58
ISO 9001 на БФП Epson.PDF
01 листопада 2019 14:58
ISO 14001 на проектор Epson.PDF
01 листопада 2019 14:58
ISO 14001 на ноутбук Acer.pdf
01 листопада 2019 14:58
ISO 14001 на БФП Epson.PDF
01 листопада 2019 14:58
Технічна специфікація.pdf
01 листопада 2019 14:58
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 14:58
Статут.PDF
01 листопада 2019 14:58
Стаття 17.pdf
01 листопада 2019 14:57
Рішення установчих зборів.PDF
01 листопада 2019 14:57
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 14:57
Педвимоги проектор Optoma.pdf
01 листопада 2019 14:57
Педвимоги монітори Impression.pdf
01 листопада 2019 14:57
Паспорт код директора.PDF
01 листопада 2019 14:57
Згода на обробку даних.pdf
01 листопада 2019 14:57
Згода з проектом договору.pdf
01 листопада 2019 14:57
ДСЕЕ системний блок Impression.pdf
01 листопада 2019 14:57
ДСЕЕ проектор Optoma.pdf
01 листопада 2019 14:57
ДСЕЕ проектор Epson.pdf
01 листопада 2019 14:57
ДСЕЕ ноутбуки Acer.pdf
01 листопада 2019 14:57
ДСЕЕ монітор Impression.pdf
01 листопада 2019 14:57
ДСЕЕ БФП Epson.pdf
01 листопада 2019 14:57
Договір оренди приміщення.PDF
01 листопада 2019 14:57
Договір оренди автомобіля.PDF
01 листопада 2019 14:57
Довідка уповноважена особа.pdf
01 листопада 2019 14:57
Довідка платник ПДВ.pdf
01 листопада 2019 14:57
Довідка МТБ.pdf
01 листопада 2019 14:57
Довідка захист довкілля.pdf
01 листопада 2019 14:57
Гарантія на товар.pdf
01 листопада 2019 14:57
Гарантія екологія.pdf
01 листопада 2019 14:57
Гарантійний санкції.pdf
01 листопада 2019 14:57
Гарантійний вартість.pdf
01 листопада 2019 14:57
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 14:57
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
01 листопада 2019 14:57
Витяг ПДВ.PDF
01 листопада 2019 14:57
Витяг з ЄДР.PDF
01 листопада 2019 14:57
Виписка з ЄДР.pdf
01 листопада 2019 14:57
Авторизація на ноутбуки.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 14:27
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:25
ТП UA-2019-10-18-004387-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "САНОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 2 956 968,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
2 956 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:44
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 13:52
Додаткова угода №3 до Договору №18-Б від 18.11.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 16:39
Додаткова угода №2 до Договору 18-Б.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 10:51
Додаткова угода №1 до Договору 18-Б від 18.11.2019.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 10:44
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 16:53
Договір 18-Б.PDF укладений
18 листопада 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна закладу освіти для поставки 7 комп'ютерів для учнів
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору становить 2955468,00 грн. в т.ч. ПДВ 492578,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 955 468,00
UAH (в тому числі ПДВ 492 578,00 UAH)