Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Автоматизовані робочі місця (АРМ)
Очікувана вартість
2 875 000,00 UAH
UA-2019-10-18-004282-b ● b8916ae946e44a14a3f39e42ca69ab4d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2 |
Контактна особа: |
Бабченко Владислав Вікторович 0442946412 V.BABCHENKO@DBR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 2 875 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 комплект
30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Автоматизовані робочі місця (АРМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Джерело фінансування: державний бюджет. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 20:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 20:06 |
Титульний лист.pdf | |
18 жовтня 2019 20:06 |
ТД ПК.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 20 жовтня 2019 14:57
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:53
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до інформації зазначеної в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, учасник має пропонувати Товар з наперед встановленою ліцензійною операційною системою безстрокового терміну дії, не гірше ніж Microsoft Windows 10 Professional 64-bit, або еквівалент.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Відповідно до умов зазначених в проекті договору, у разі виявлення невідповідності Товару, що поставляється, за якістю, Покупець має право не приймати Товар та не підписувати Акт, а Постачальник зобов'язується здійснити заміну неякісного Товару (поставити Товар) за свій рахунок, своїми силами і засобами протягом 3 (трьох) робочих днів з наступного дня після не прийняття Товару Покупцем. Сторони несуть відповідальність за неналежне виконання або невиконання умов Договору згідно з умовами Договору та вимогами діючого законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Відповідно до умов зазначених в проекті договору, у разі виявлення невідповідності Товару, що поставляється, за якістю, Покупець має право не приймати Товар та не підписувати Акт, а Постачальник зобов'язується здійснити заміну неякісного Товару (поставити Товар) за свій рахунок, своїми силами і засобами протягом 3 (трьох) робочих днів з наступного дня після не прийняття Товару Покупцем. Сторони несуть відповідальність за неналежне виконання або невиконання умов Договору згідно з умовами Договору та вимогами діючого законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Віртуальні технології і системи" #39618325 |
Переможець |
2 843 700,00
UAH
|
06 листопада 2019 18:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:24
|
205 (1).PDF | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 15:47
|
204.PDF | укладений |
25 листопада 2019 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення та доповнення технічними характеристиками |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/205 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |