Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Автоматизовані робочі місця (АРМ)
Очікувана вартість
2 875 000,00 UAH
UA-2019-10-18-004282-b b8916ae946e44a14a3f39e42ca69ab4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабченко Владислав Вікторович

0442946412 V.BABCHENKO@DBR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2
Контактна особа: Бабченко Владислав Вікторович
0442946412
V.BABCHENKO@DBR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 20:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 15:15
Очікувана вартість: 2 875 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 комплект
30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Автоматизовані робочі місця (АРМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування: державний бюджет. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 20:06
Титульний лист.pdf
18 жовтня 2019 20:06
ТД ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 20 жовтня 2019 14:57
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:53
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до інформації зазначеної в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, учасник має пропонувати Товар з наперед встановленою ліцензійною операційною системою безстрокового терміну дії, не гірше ніж Microsoft Windows 10 Professional 64-bit, або еквівалент.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Відповідно до умов зазначених в проекті договору, у разі виявлення невідповідності Товару, що поставляється, за якістю, Покупець має право не приймати Товар та не підписувати Акт, а Постачальник зобов'язується здійснити заміну неякісного Товару (поставити Товар) за свій рахунок, своїми силами і засобами протягом 3 (трьох) робочих днів з наступного дня після не прийняття Товару Покупцем. Сторони несуть відповідальність за неналежне виконання або невиконання умов Договору згідно з умовами Договору та вимогами діючого законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи" 2 872 500,00
UAH
2 843 700,00
UAH
Документи
ТзОВ Техніка для бізнесу 2 874 900,00
UAH
2 845 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 13:41
ЕЦП
08 листопада 2019 11:59
Специфікація (перерахунок)
08 листопада 2019 11:59
ЦП (перерахунок ціни)
08 листопада 2019 11:59
Довідка МВС
08 листопада 2019 11:59
Довідка ДПС
04 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:07
Технічная частина.zip
04 листопада 2019 14:07
Кваліфікаційна частина.zip
04 листопада 2019 14:07
Тендерна пропозиція.zip

Публічні документи

04 листопада 2019 14:08
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 листопада 2019 14:07
Технічна частина.pdf
04 листопада 2019 14:07
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 14:07
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуальні технології і системи"

ТзОВ Техніка для бізнесу

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
Переможець 2 843 700,00
UAH
06 листопада 2019 18:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 18:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
2 843 700,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 16:24
205 (1).PDF зміни до договору
25 листопада 2019 16:13
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 15:47
204.PDF укладений
25 листопада 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення та доповнення технічними характеристиками
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/205
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 412 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 568 740,00 UAH)