Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги доступу до мережі Інтернет з встановленням мережевого обладнання
Очікувана вартість
354 422,00 UAH
UA-2019-10-18-004165-b 98b3d65b658a49618c70f516093325d5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Миколаївна Волинкіна

+380535457437
+380535457331
yakovenko.marina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04381915
Місцезнаходження: 37315, Україна , Полтавська обл., Гадяцький р-н., с. Красна Лука
Контактна особа: Олена Миколаївна Волинкіна
+380535457437,+380535457331
yakovenko.marina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:25
Очікувана вартість: 354 422,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 772,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги доступу до мережі Інтернет з встановленням мережевого обладнання (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 18:27
Проект договору.docx
18 жовтня 2019 18:27
Тендерна документація.docx
18 жовтня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 18:27
Проект договору.docx
18 жовтня 2019 18:27
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-004165-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК", Код ЄДРПОУ:39492269
Дата подання: 14 листопада 2019 16:16
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Голові тендерного комітету


Вимога

ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ проводиться процедура закупівлі згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів.

Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro ,Замовником - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі за текстом – «Замовник») було проведено відкриті торги Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-004165-b ID 98b3d65b658a49618c70f516093325d5 на закупівлю: згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів.
Аукціон за даною закупівлею відбувся 04.11.2019 року.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняло два учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК";
2. ТОВ "АВАТОР-ГРУП".
Ціна учасника ТОВ "ФАЙБЕРЛІНК" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Згідно Протоколу № 64 від 11.11.2019 року про розгляд пропозицій учасника, Замовник відхилив пропозицію ТОВ "ФАЙБЕРЛІНК", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
- в поданій пропозиції надано заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, без згоди обробки персональних даних працівників учасника які будуть залучені до виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції подана довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля без зазначення їх виконання при виконанні зобов'язань за договором, що не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції надано форма «Пропозиція» з незаповненими комірками які вимагались, що не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції, не надано лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням, що не відповідає умовам тендерної документації.

На підставі п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме:

Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника.» Форма такої заяви замовником не визначалась.
Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Довідка» №77 від 30.10.2019р. про уповноваженої особи учасника, а також надано Документ – «Довідка на обробку персональних даних» - Лист-згоду представника учасника уповноваженого представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних. Враховуючи відсутність необхідності в залучені додаткових відповідальних осіб з підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі) станом до моменту укладання договору про закупівлю включно, та можливого порушення закону «Про захист персональних даних» надано Лист-згоду виключно на уповноважену особу. У разі виникнення потреби залучення додаткових відповідальних осіб при виконанні договору про закупівлю. на вимогу Замовника, відповідні документи можуть бути надані.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, оскільки надана Учасником інформація в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації.

Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором.». Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано довідку про застосування заходів із захисту довкілля їз зазначенням, щодо гарантій екологічної безпеки товарів та послуг, що будуть надаватись. Результатами проведення відкритих торгів згідно закону є укладений договір про закупівлю. Надання послуг та постачання товару по цій закупівлі здійснюється виключно на договірних підставах. Учасником надано необхідну інформацію на виконання вимог дендерної документації Замовника.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, його невідповідності кваліфікаційним критеріям, оскільки інформація про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором надана у складі тендерної пропозиції.

Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати Форму «Пропозиції» «Форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається за підписом уповноваженої особу учасника в електронному вигляді, наведеному нижче, у форматі доступному для відображення такого електронного документу»
Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Пропозиція» із зазначенням, ціни за одиницю та вартості пропозиції без ПДВ та іншою інформацією. Вартість пропозиції з ПДВ не може бути заповнена Учасником, оскільки Учасник не є платником ПДВ та не може надавати не достовірну інформацію. В свою чергу Замовник відповідно ст. 16 Закону не може вимагати від Учасника інформацію та документи не передбачені законодавством. «…тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, форма «Пропозиція» оприлюднена Учасником

Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням.»
Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Довідка про обладнання» №84 від 30.10.2019р. із зазначенням усієї необхідної інформації про обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету. Необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена у листі №83 від 30.10.2019р., оприлюдненому на майданчику. Необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена у гарантійному листі №86 від 30.10.2019р., оприлюдненому на майданчику. Також вся необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена у гарантійному листі №80 від 30.10.2019р., оприлюдненому на майданчику.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.



Директор ТОВ Файберлінк Демченко В.О.

М.П (Підпис)
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 листопада 2019 18:52
Причина: Коригування вимоги
Номер вимоги: UA-2019-10-18-004165-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК", Код ЄДРПОУ:39492269
Дата подання: 14 листопада 2019 19:00
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Голові тендерного комітету Вимога ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ проводиться процедура закупівлі згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів. Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro ,Замовником - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі за текстом – «Замовник») було проведено відкриті торги Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-004165-b ID 98b3d65b658a49618c70f516093325d5 на закупівлю: згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів. Аукціон за даною закупівлею відбувся 04.11.2019 року. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняло два учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК"; 2. ТОВ "АВАТОР-ГРУП". Ціна учасника ТОВ "ФАЙБЕРЛІНК" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Згідно Протоколу № 64 від 11.11.2019 року про розгляд пропозицій учасника, Замовник відхилив пропозицію ТОВ "ФАЙБЕРЛІНК", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав: - в поданій пропозиції надано заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, без згоди обробки персональних даних працівників учасника які будуть залучені до виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, що не відповідає умовам тендерної документації. - учасником у складі пропозиції подана довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля без зазначення їх виконання при виконанні зобов'язань за договором, що не відповідає умовам тендерної документації. - учасником у складі пропозиції надано форма «Пропозиція» з незаповненими комірками які вимагались, що не відповідає умовам тендерної документації. - учасником у складі пропозиції, не надано лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням, що не відповідає умовам тендерної документації. На підставі п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме: Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника.» Форма такої заяви замовником не визначалась. Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Довідка» №77 від 30.10.2019р. про уповноваженої особи учасника, а також надано Документ – «Довідка на обробку персональних даних» - Лист-згоду представника учасника уповноваженого представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних. Враховуючи відсутність необхідності в залучені додаткових відповідальних осіб з підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі) станом до моменту укладання договору про закупівлю включно, та можливого порушення закону «Про захист персональних даних» надано Лист-згоду виключно на уповноважену особу. У разі виникнення потреби залучення додаткових відповідальних осіб при виконанні договору про закупівлю. на вимогу Замовника, відповідні документи можуть бути надані. Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, оскільки надана Учасником інформація в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації. Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором.». Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано довідку про застосування заходів із захисту довкілля їз зазначенням, щодо гарантій екологічної безпеки товарів та послуг, що будуть надаватись. Результатами проведення відкритих торгів згідно закону є укладений договір про закупівлю. Надання послуг та постачання товару по цій закупівлі здійснюється виключно на договірних підставах. Учасником надано необхідну інформацію на виконання вимог дендерної документації Замовника. Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, його невідповідності кваліфікаційним критеріям, оскільки інформація про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором надана у складі тендерної пропозиції. Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати Форму «Пропозиції» «Форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається за підписом уповноваженої особу учасника в електронному вигляді, наведеному нижче, у форматі доступному для відображення такого електронного документу» Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Пропозиція» із зазначенням, ціни за одиницю та вартості пропозиції без ПДВ та іншою інформацією. Вартість пропозиції з ПДВ не може бути заповнена Учасником, оскільки Учасник не є платником ПДВ та не може надавати не достовірну інформацію. В свою чергу Замовник відповідно ст. 16 Закону не може вимагати від Учасника інформацію та документи не передбачені законодавством. «…тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, форма «Пропозиція» оприлюднена Учасником Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням.» Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Довідка про обладнання» №84 від 30.10.2019р. із зазначенням усієї необхідної інформації про обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету. Необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена у листі №83 від 30.10.2019р., оприлюдненому на майданчику. Необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена у гарантійному листі №86 від 30.10.2019р., оприлюдненому на майданчику. Також вся необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена у гарантійному листі №80 від 30.10.2019р., оприлюдненому на майданчику. Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Директор ТОВ Файберлінк Демченко В.О. М.П (Підпис)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 12:17
Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне про те, що:
- в поданій пропозиції надано заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, без згоди обробки персональних даних працівників учасника які будуть залучені до виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції подана довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля без зазначення їх виконання при виконанні зобов’язань за договором, що не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції надано форма «Пропозиція» з незаповненими комірками, які вимагались, , та в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції не надано лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалудженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням, та в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації.
Вище перелічені факти відносяться до зауважень, які свідчать про невідповідність вимогами викладеним умовами тендерної документації.

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 16:14
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 18:59
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-18-004165-b.c3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК", Код ЄДРПОУ:39492269
Дата подання: 21 листопада 2019 09:35
Скарга в АМКУ на рішення тендерного комітету від 11 листопада 2019 року № 64
Антимонопольний комітет України Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45 м. Київ, 03680 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Файберлінк» вул. Полтавська, 41, м. Гадяч Полтавська область, 37300 Код ЄДРПОУ 39492269 тел. (05354) 61-0-61, (099) 111-9-115 e-mail: fiberlink@ukr.net Замовник: Виконавчий комітет Краснолуцької сільської ради вул. Миру, 24, с. Красна Лука Полтавська область, 37315 Код ЄДРПОУ 04381915 Тел. (05354) 57331 e-mail krlukarada@ukr.net СКАРГА на рішення тендерного комітету від 11 листопада 2019 року № 64. Виконавчим комітетом Краснолуцької сільської ради було оголошено про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуги за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 – Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі Інтернет з встановленням мережевого обладнання), ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-004165-b (далі – закупівля). Участь у закупівлі прийняло два учасники: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Файберлінк» (далі – ТОВ «Файберлінк»); 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Аватор-Груп (далі – ТОВ «Аватор-Груп»). Відповідно до Протоколу № 64 засідання тендерного комітету виконавчого комітету Краснолуцької сільської ради від 11.11.2019 (далі – Протокол № 64) тендерну пропозицію ТОВ «Файберлінк», як учасника процедури закупівлі з найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною), відхилено згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Підставою для прийняття такого рішення, на думку тендерного комітету, стали факти, начебто невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Файберлінк» вимогам тендерної документації. При цьому, у Протоколі № 64 не зазначено, які саме критерії та умови тендерної документації не дотримано ТОВ «Файберлінк», а лише зазначається наступне: - в поданій пропозиції надано заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, без згоди обробки персональних даних працівників учасника які будуть залучені до виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі), із додатковим значенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, що не відповідає умовам тендерної документації; - учасником у складі пропозиції подана довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля без зазначення їх виконання при виконанні зобов’язань за договором, що не відповідає умовам тендерної документації; - учасником у складі пропозиції надано форма «Пропозиція» з незаповненими комірками, які вимагались, що не відповідає умовам тендерної документації; - учасником у складі пропозиції, не надано лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням, що не відповідає умовам тендерної документації. Тендерним комітетом виконавчого комітету Краснолуцької сільської ради відповідно до Протоколу № 65 від 11.11.2019 (далі – Протокол № 65) за результатом проведеного аукціону, вирішено ТОВ «Аватор-Груп» надати право на надання послуги, що є предметом закупівлі, з подальшим укладенням договору в тому разі, якщо учасник підтвердить відсутність підстав для відмови відповідно до вимог статті 17 Закону. Зазначене рішення замовника вважаємо неправомірним та прийнятим на користь іншого учасника – ТОВ «Аватор-Груп». Зазначене обґрунтовуємо наступним. 1. Відповідно до пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження згоди учасника на обробку персональних даних (ЗУ «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 р. № 2297-VI) учасник повинен надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. Форма такої довідки замовником не встановлювалась. ТОВ «Файберлінк», на виконання вказаної вимоги тендерної документації, надало: - довідку від 30.10.2019 №77 про особу, уповноважену представляти інтереси учасника під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю; - лист-згоду уповноваженої особи представляти інтереси товариства під час проведення процедури закупівлі, на обробку персональних даних. Враховуючи відсутність потреби залучати додаткових відповідальних осіб з підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі) станом до моменту укладання договору про закупівлю включно, та можливого порушення Закону України «Про захист персональних даних» надано Лист-згоду виключно на уповноважену особу Абраменко К.І. Отже, ТОВ «Файберлінк» виконало вимоги пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації та надало документи, які вимагались замовником. Оскільки, вимоги тендерної документації не містять посилання на надання іншого документального підтвердження про надання згоди учасника на обробку персональних даних, ТОВ «Файберлінк» виконало вимоги замовника в повному обсязі, то рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника у цій частині на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо неправомірним та таким, що підлягає скасуванню. 2. Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. Форма такої довідки замовником не встановлювалась. На виконання цієї вимоги тендерної документації ТОВ «Файберлінк» у складі тендерної пропозиції надало Довідку про застосування заходів із захисту довкілля, якою зобов’язалось дотримуватись норм екологічного законодавства України, застосовувати заходи захисту довкілля і гарантувало екологічну безпеку товарів та послуг, що будуть надаватись. Отже, ТОВ «Файберлінк» виконало вимоги підпункту 6.1 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації та надало документ, який вимагався замовником. Оскільки, вимоги тендерної документації не містять посилання на надання іншого документального підтвердження про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, ТОВ «Файберлінк» виконало вимоги замовника в повному обсязі, то рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника у цій частині на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо неправомірним та таким, що підлягає скасуванню. 3. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник подає тендерну пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (уразі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення електронних документів, зокрема, форму пропозиції, яка повинна бути оформлена учасником згідно з цією документацією та умовами, викладеними у Додатку 6. У Додатку 6 до тендерної документації зазначається, що Форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається за підписом уповноваженої особи учасника в електронному вигляді, наведеному нижче, у форматі доступному для відображення такого електронного документу. Учасник не повинен відступати від даної форми. ТОВ «Файберлінк» у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги тендерної документації надано Документ – «Пропозиція» із зазначенням, ціни за одиницю та вартості пропозиції без ПДВ та іншою інформацією. Вартість пропозиції з ПДВ не може бути заповнена Учасником, оскільки Учасник не є платником ПДВ та не може надавати не достовірну інформацію. Отже, ТОВ «Файберлінк» виконало вимоги пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації та надало документ «ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до вимог, встановлених замовником у тендерній документації. Відтак, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника у цій частині на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо неправомірним та таким, що підлягає скасуванню. 4. Відповідно до пункту 9 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням. Форма такої довідки замовником не встановлювалась. ТОВ «Файберлінк» у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги тендерної документації надано лист від 30.10.2019 №84, в якому зазначено усю необхідну інформацію про обладнання та кабельну продукцію, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету. Необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена: - у листі від 30.10.2019 №83, оприлюдненому на майданчику; - у гарантійному листі від 30.10.2019 № 86, оприлюдненому на майданчику; - у гарантійному листі від 30.10.2019 № 80, оприлюдненому на майданчику. Отже, ТОВ «Файберлінк» виконало вимоги пункту 9 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації та надало документ, який вимагався замовником. Оскільки, вимоги тендерної документації не містять посилання на надання іншого документального підтвердження про перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням, ТОВ «Файберлінк» виконало вимоги замовника в повному обсязі, то рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника у цій частині на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо неправомірним та таким, що підлягає скасуванню. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «Файберлінк» повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вправі вимагати інші документи, аніж зазначені в тендерній документації. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, під час ознайомлення з документами, наданими у складі тендерної пропозиції ТОВ «Аватор-Груп» виявлено наступне. 1. Відповідно до пункту 7 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати документи (копії документів), якими підтверджується пряме та безпосереднє підключення Учасника до «Української мережі обміну трафіком», що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей»). В документі(ах) повинно бути зазначено інформацію про найменування точки(ок) обміну Інтернет-трафіком, а документ(и) повинні бути адресовані учаснику, яким подається пропозиція або замовнику даної закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Аватор-Груп» такий документ відсутній, а є лише копія листа від 15.08.2019 № 150819/9 за підписом керівника сектору фінансового обліку НСП ПрАТ «ДАТАГРУП» м. Харків Гончаренко В.О. про те, що ПрАТ «ДАТАГРУП» має підключення до точки обміну трафіком. Отже, ТОВ «Аватор-Груп» не виконало вимоги пункту 7 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації, оскільки не надало документа (копії документів), які вимагав замовник. Враховуючи цей факт замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції цього учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», проте цього зроблено не було. 2. Відповідно до пункту 2.2 проекту договору, який є додатком 4 до тендерної документації надавач послуг повинен надати Замовнику послугу, якість яких відповідає чинним стандартам, або які зазначені у нормативній технічній документації виробника, а товар, який є частиною предмета закупівлі має відповідні сертифікати якості (відповідності). Відповідно до пункту 8 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації додатково, у складі тендерної документації учасник повинен надати копія(ї) сертифікату(ів) відповідності завірені підписом на кабелі оптичні, якими буде здійснюватися передача даних в мережі. Копія(ї) сертифікату(ів) надаються разом із додатками, які є його(їх) невід’ємною частиною (у разі наявності). Крім цього, відповідно до розділу 3 тендерної документації документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію), або частина тексту, … вважатимуться замовником при розгляді, з метою перевірки відповідності встановленим вимогам тендерної документації, такими що ненадані учасником у складі У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Аватор-Груп» надало копію сертифікату відповідності на продукцію зі строком чинності з 09.08.2018 до 08.08.2019. Тобто, учасником надано сертифікат відповідності із закінченим строком його дії. Частина тексту Сертифікату відповідності на продукцію (в кінці тексту після підпису, інформація, яка вказана на печатці) нерозбірлива і її не можливо прочитати. Отже, ТОВ «Аватор-Груп» не виконало вимоги пункту 8 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації, оскільки сертифікат відповідності на продукцію не чинний та частину його тексту не можна встановити. Враховуючи цей факт замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції цього учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», проте цього зроблено не було. 3. Відповідно до пункту 7 Розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації замовником визначено таку вимогу до предмета закупівлі: надання послуг та підтримки - 24 години на добу, 7 днів на тиждень, за винятком перерв для проведення аварійних робіт і перерв, викликаних виходом з ладу обладнання, а також необхідних профілактичних і ремонтних робіт. Провайдер повинен мати в необхідній кількості, власну(і) або залучену(і) експлуатаційні та/або ремонтні бригади служби технічної підтримки або власну мобільну ремонтну бригаду для забезпечення функціонування послуг у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Відповідно до пункту 4 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації з метою підтвердження інформації про відповідність умов визначених у пункті 7 розділу I Додатку 5 тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати лист за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою підприємства (вимога щодо накладання відбитку печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з вимогами чинного законодавства), в якому учасником зазначається інформація про наявність служби технічної підтримки або мобільної ремонтної бригади. У даному листі повинно бути зазначено інформацію про контактних осіб (П.І.П) та телефонів працівників служби технічної підтримки або мобільної ремонтної бригади. ТОВ «Аватор-Груп» у складі тендерної пропозиції надало Лист про наявність служби технічної підтримки або мобільної ремонтної бригади, в якому вказало П.І.П. контактних осіб: Ленець Володимир Борисович, Сахно Юрій Олександрович. Зазначені особи, відповідно до даних Довідки про наявність персоналу є штатними працівниками ТОВ «Аватор-Груп» на посадах монтажник зовнішніх мереж. Відповідно до пункту 2.10 проекту договору, який є додатком 4 до тендерної документації технічна підтримка (обслуговування, ремонт, монтаж, налаштування обладнання та/або мережі) здійснюється виключно Надавачем послуг за власний рахунок за допомогою експлуатаційних та/або ремонтних бригад служби технічної підтримки або власної мобільної ремонтної бригади для забезпечення функціонування послуг у режимі 24 години на добу протягом 7 (семи) днів на тиждень. Відповідно до пункту 3 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації з метою підтвердження наявність центру обслуговування та/або підтримки клієнтів (концентру) та сервісного центру, учасник у складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (вимога щодо накладання відбитку печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з вимогами чинного законодавства) із зазначенням адреси такого колцентру та/або сервісного центру та контакти номерів телефонів, режиму роботи та інформації про наявність (або відсутність) голосового меню контактних номерів центру обслуговування. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Аватор-Груп» надало «Лист про наявність центру обслуговування та/або підтримки клієнтів (колцентру) та сервісного центру», в якому вказує режим роботи сервісного центру: 08:00-18:00, режим роботи центру обслуговування (підтримки клієнтів (колцентру)): 08:00-18:00. Таким чином, ТОВ «Аватор-Груп» не надало підтвердження технічної підтримки (обслуговування) обладнання та/або мережі у режимі 24 години на добу протягом 7 (семи) днів на тиждень та, відповідно, не дотримало вимоги тендерної документації замовника. Враховуючи цей факт замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції цього учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», проте цього зроблено не було. Отже, при проведенні оцінювання результатів закупівлі замовником застосовано дискримінаційний підхід до учасників, оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «Файберлінк» повністю відповідає вимогам тендерної документації, а дії замовника щодо дискваліфікації направлені на усунення від надання послуги доступу до мережі Інтернет з встановленням мережевого обладнання саме ТОВ «Файберлінк» на користь ТОВ «Аватор-Груп». З урахуванням наведеного, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині дискваліфікації ТОВ «Файберлінк». 2. Зобов’язати замовника скасувати рішення від 11.11.2019, оформлене протоколом № 64, щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «Файберлінк» та визначити переможця торгів відповідно до вимог статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток: платіжне доручення від 19.11.2019 №1211; Директор ТОВ «Файберлінк» М.П. (Підпис) В.О. Демченко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2019 14:54
рішення від 25.11.2019 № 17258+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 14:54
Про перенесення розгляду UA-2019-10-18-004165-b.c3.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 20:49
Рішення від 12.12.2019 № 18460.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 17:46

Документи подані скаржником

21 листопада 2019 09:33
Платіжне доручення №1211.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК" 262 272,00
UAH з ПДВ
256 932,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВАТОР-ГРУП" 287 400,00
UAH з ПДВ
287 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:36
Звіт ЯТП за 2018 рік.pdf
31 жовтня 2019 15:36
Статут Файберлінк.pdf
31 жовтня 2019 15:36
Подяки pdf.pdf
31 жовтня 2019 15:36
Виписка з ЄДР .pdf
31 жовтня 2019 15:35
Наказ на вик. печатки.pdf
31 жовтня 2019 15:35
Захист довкілля.pdf
31 жовтня 2019 15:35
Персонал.pdf
31 жовтня 2019 15:35
Відгук Липова Долина.pdf
31 жовтня 2019 15:35
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 листопада 2019 12:21
Електронний підпис
03 листопада 2019 12:21
Технічна частина.pdf
03 листопада 2019 12:21
Пропозиція.pdf
03 листопада 2019 12:21
Кваліфікаційна частина.pdf
03 листопада 2019 12:21
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК"

ТОВ "АВАТОР-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК"
#39492269
Відхилено 256 932,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 16:52
ТОВ "АВАТОР-ГРУП"
#41663529
Переможець 287 400,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВАТОР-ГРУП"
#41663529
287 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2019 16:00
Коментар щодо відміни: абз. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
24 грудня 2019 16:00
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:59
Протокол відміни процедури.pdf