Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тумби
Очікувана вартість
759 190,00 UAH
UA-2019-10-18-004164-b 2d5baddad8184bb6a3025881c52cd089
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Войтенко

2340501 orgotdel@ko.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
Код ЄДРПОУ: 26268119
Вебсайт: http://ko.court.gov.ua/tu10/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Жилянська, 58 б
Контактна особа: Наталья Войтенко
2340501
orgotdel@ko.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:23
Очікувана вартість: 759 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 795,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Тумби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату поставленого Товару здійснює на підставі видаткової накладної на партію поставленого Товару, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної. Кошти державного бюджету. КЕКВ 2210 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 17:56
Додаток 7.docx
25 жовтня 2019 17:56
Зміни.pdf
25 жовтня 2019 17:56
тд тумби.pdf
18 жовтня 2019 18:27
Додаток 1.docx
18 жовтня 2019 18:27
Додаток 5.docx
18 жовтня 2019 18:26
Додаток 4.docx
18 жовтня 2019 18:26
Додаток 3.docx
18 жовтня 2019 18:26
Додаток 6.docx
18 жовтня 2019 18:26
Додаток 2.docx
25 жовтня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 21:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 17:56
Додаток 7.docx
18 жовтня 2019 18:27
Додаток 7.docx
25 жовтня 2019 17:56
Зміни.pdf
25 жовтня 2019 17:56
тд тумби.pdf
18 жовтня 2019 18:26
ТД.pdf
18 жовтня 2019 18:27
Додаток 1.docx
18 жовтня 2019 18:27
Додаток 5.docx
18 жовтня 2019 18:26
Додаток 4.docx
18 жовтня 2019 18:26
Додаток 3.docx
18 жовтня 2019 18:26
Додаток 6.docx
18 жовтня 2019 18:26
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:37
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 18:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 3 до тендерної документації передбачено технічні вимоги та інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Торгові марки та моделі товару в тендерній документації не прописані, з метою недискримінації учасників та запропонованих ними пропозицій.
Так, допускаємо. Відповідно до п. 5 розділу 1 тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, тому при розгляді пропозиції ФОП неплатника ПДВ його ціна вважатиметься остаточною.
Умови.
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:02
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:52
- документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції згідно з вимогами пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації (Документ повинен бути поданий окремим файлом). А пункті 2 розділу 3 що до Забезпечення тендерної пропозиції - Не вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції. Питання о я кому документі йде мова?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції.
Колір виробів.
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:35
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:52
Доброго дня. Укажіть будь ласка колір ДСП данних виробів.
Відповідь: Тендерною документацією вимога щодо кольору предмету закупівлі не передбачена.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-004164-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Преміум-Колор", Код ЄДРПОУ:39627083
Дата подання: 26 листопада 2019 11:36
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Територіального управління
Державної судової адміністрації України
в Київській області
UA-2019-10-18-004164-b

Вимога про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Преміум-Колор» є учасником процедури закупівлі за ідентифікатором - UA-2019-10-18-004164-b, а саме: «Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (тумби)». У даній закупівлі беруть участь - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ-КОЛОР", ТОВ ЄВРОМЕДІА КОМПАНІ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА ІОН МЕБЛІ", ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" та ФОП ПЕЛИХ РОМАН ПАВЛОВИЧ.
Повідомляємо, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Преміум-Колор», тому подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника, оскільки твердо переконані у тому, що Замовником були грубо порушенні норми чинного законодавства України, щодо здійснення публічних закупівель.
Рішенням Замовника, що оформлене протоколом тендерного комітету № 142 від «20» листопада 2019 року, учасника - ТОВ «Преміум-Колор», було дискваліфіковано, тендерну пропозицію було визнано такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Рішення Замовника є необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Преміум-Колор», оскільки:.
- По першій підставі відхилення, повідомляємо наступне: відповідно до вимог Тендерної документації Замовника – Учасникам у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку - «5.4.3.15. Довідку (або інший документ) з територіального органу Державної фіскальної служби України або Державної податкової служби України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, видану ( -ий) Учаснику не раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі.». Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, така довідка не видається такими установами, нами було надіслано звернення до такого орган, проте час відповіді на таке звернення становить 30 днів, про що у складі пропозиції було надано лист-роз’яснення. Отже, наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації.
- По другій підставі відхилення, повідомляємо наступне: у гарантійному листі, що був наданий у складі тендерної пропозиції, та вимагався пунктом 5.7. Тендерної документації Замовника, був зазначений ідентифікатор закупівлі та Замовник якому такий лист адресується, що повністю підтверджує закупівлю, щодо якої такий лист відноситься та адресується, а зазначення іншого перемету закупівлі не може бути визначено помилкою, оскільки це не впливає на сам зміст тендерної пропозиції – ТОВ «Преміум-Колор». Отже, наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації.
- По третій підставі відхилення, повідомляємо наступне: що на виконання вимог, у контексті дотримання строку дії тендерної пропозиції не менше 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій учасників – було надано у складі пропозиції ТОВ «Преміум-Колор» гарантійний лист за №21 від 04.11.2019 р., що міститься у складі пропозиції. Відповідно до практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель АМК України - зазначення інформації, що вимагається тендерною документацією в іншому документі, ніж передбачений у Тендерній документації Замовника, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки така інформація передбачена у складі тендерної пропозиції учасника. Отже, наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації.
- По четвертій підставі відхилення, повідомляємо наступне: відповідно до вимог пункту 5.4.3.8. Тендерної документації Замовника – учасники повинні були надати у складі пропозиції – «Оригінал чи копію паспорту громадянина або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (для учасника фізичної особи, учасника фізичної особи-підприємця, керівника юридичної особи).». Повідомляємо, що копія паспорту керівника ТОВ «Преміум-Колор» була надана у складі пропозиції у файлі «01 кваліфікація.pdf» на сторінках 44-48 такого файлу, засвідчена підписом керівника та печаткою, то вважаємо таку підставу відхилення незаконною. Отже, наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, а також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 17:27
На ваше прохання надаємо додаткові пояснення щодо відхилення вашої пропозиції.
Згідно вимог пункту 5.5 розділу 3 тендерної документації, у разі, якщо документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, повинні надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ НЕНАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ.
Згідно вимог пункту 2.3. розділу 5 тендерної документації Учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій на товар, який запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій.
Згідно вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-18-004164-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА", Код ЄДРПОУ:38556483
Дата подання: 10 грудня 2019 21:16
Оскарження неправомірного рішення замовника
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ФОП Пелих.
4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Перша меблева фабрика» та визнати ТОВ «Перша меблева фабрика» переможцем відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

10 грудня 2019 21:16
скарга пмф ТУ ДСА.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-18-004164-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 13 грудня 2019 17:24
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2019 20:32
рішення від 17.12.2019 № 18687+ лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 20:32
Рішення від 08.01.2020 № 307.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 22:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 307-р/пк-пз від 08.01.2020 за скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "МебліТехностиль" від 13.12.2019 № UA-2019-10-18-004164-b.b3 «щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі»
Дата виконання рішення замовником: 27 лютого 2020 17:38
Номер скарги: UA-2019-10-18-004164-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА", Код ЄДРПОУ:38556483
Дата подання: 13 грудня 2019 17:33
Оскарження неправомірних рішень Замовника
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ФОП Пелих. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Перша меблева фабрика» та визнати ТОВ «Перша меблева фабрика» переможцем відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2019 20:34
рішення від 17.12.2019 № 18688 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 20:34
Рішення від 08.01.2020 № 308.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 22:37

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 17:24
Додаток 2 Запит в ДПС.PDF
13 грудня 2019 17:24
Скарга.pdf
13 грудня 2019 17:24
Платіжне доручення 7153.pdf

Документи подані замовником

27 лютого 2020 17:38
протокол 67.pdf

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 17:33
Квитанція про оплату.pdf
13 грудня 2019 17:33
скарга пмф ТУ ДСА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Преміум-Колор" 390 600,00
UAH з ПДВ
390 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євромедіа Компані 492 230,40
UAH з ПДВ
492 230,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 539 440,20
UAH з ПДВ
527 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА ІОН МЕБЛІ" 758 880,00
UAH з ПДВ
528 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 598 020,00
UAH з ПДВ
598 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пелих Роман Павлович 607 038,00
UAH з ПДВ
601 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 13:05
Електронний підпис
04 листопада 2019 13:04
10 довідка банк 2.pdf
04 листопада 2019 13:04
09 довідка банк1.pdf
04 листопада 2019 13:04
08 лист-згода.pdf
04 листопада 2019 13:04
07 лист-підтвердження.pdf
04 листопада 2019 13:04
06 Відомості Преміум.PDF
04 листопада 2019 13:04
05 Витяг ПДВ Преміум.PDF
04 листопада 2019 13:04
04 сертифікати товар.pdf
04 листопада 2019 13:04
03 Статут Преміум.pdf
04 листопада 2019 13:04
02 кваліфікація установчі.PDF
04 листопада 2019 13:04
01 кваліфікація.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 18:12
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:11
31. Згоди персональні дані.pdf
04 листопада 2019 18:11
30. Довідка працівники.pdf
04 листопада 2019 18:11
27. Проект договору.pdf
04 листопада 2019 18:11
16.2 Довідки Укргазбанк.pdf
04 листопада 2019 18:10
16.1 Довідки Радабанк.pdf
04 листопада 2019 18:10
18. Лист щодо достовірності.pdf
04 листопада 2019 18:10
15. Лист гарантія санкції.pdf
04 листопада 2019 18:10
14. Відомості з ЄДР.pdf
04 листопада 2019 18:10
16.3 Довідки Укрсиббанк.pdf
04 листопада 2019 18:10
11. паспорт Шостак.pdf
04 листопада 2019 18:10
10.1 Опис.pdf
04 листопада 2019 18:10
10. Статут.pdf
04 листопада 2019 18:10
7. Довідка про несудимість.pdf
04 листопада 2019 18:10
4. відомості про товариство.pdf
04 листопада 2019 18:10
3.2 Відгук Кронас.pdf
04 листопада 2019 18:10
3.1. Договір кронас.pdf
04 листопада 2019 18:10
3. Довідка про досвід.pdf
04 листопада 2019 18:10
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 17:35
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:35
7.1.Проект Договору.pdf
04 листопада 2019 17:35
7.Довідки до Договору.pdf
04 листопада 2019 17:35
4.1. Сертифікати СЕС..pdf
04 листопада 2019 17:35
4. Технічні характеристики.pdf
04 листопада 2019 17:35
3. Установчі документи.pdf
04 листопада 2019 17:35
3.1. Документи на підписанта.pdf
04 листопада 2019 17:35
1. Цінова пропозиція тумби 2..pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 17:59
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:59
Тендер тумбы 40-67 - 04.11.2019 - 17-08.pdf
04 листопада 2019 17:59
Статут - 04.11.2019 - 16-41.pdf
04 листопада 2019 17:59
Тендер тумбы 1-19 - 04.11.2019 - 16-54.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 14:40
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:37
Штатний розпис.pdf
04 листопада 2019 14:37
Технічні характенистики.pdf
04 листопада 2019 14:37
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 14:37
Статут.PDF
04 листопада 2019 14:37
Статистика 28.10 МТС.PDF
04 листопада 2019 14:37
сес на товар.pdf
04 листопада 2019 14:37
Протокол № 3т21.pdf
04 листопада 2019 14:37
Проект договору.pdf
04 листопада 2019 14:37
Паспорт, ИПН Сидельник.pdf
04 листопада 2019 14:37
Опис документів.PDF
04 листопада 2019 14:37
Кваліф. критерій ст 16.pdf
04 листопада 2019 14:37
Документація.pdf
04 листопада 2019 14:37
Договір оренди офісу 19р.PDF
04 листопада 2019 14:37
Договір оренди МТС (31.07.2019).PDF
04 листопада 2019 14:37
Договір застави.pdf
04 листопада 2019 14:37
Довідки з банків оригінали.pdf
04 листопада 2019 14:37
Довідка з податкової.PDF
04 листопада 2019 14:37
Відповідність ст 17.pdf
04 листопада 2019 14:37
Витяг ПДВ (оригінал).PDF
04 листопада 2019 14:37
Аналог. договори, відгук.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:19
довідка п.4.ч. 1 ст. 17
04 листопада 2019 18:35
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:32
кваліфікаційні частина 2.rar
04 листопада 2019 18:32
пропозиція тумби.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Преміум-Колор"

ТОВ Євромедіа Компані

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА ІОН МЕБЛІ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФОП Пелих Роман Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Преміум-Колор"
#39627083
Очікує рішення 390 600,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:09
ТОВ "Преміум-Колор"
#39627083
Рішення скасоване 390 600,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:09
ТОВ Євромедіа Компані
#32828435
Рішення скасоване 492 230,40
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#38556483
Рішення скасоване 527 820,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА ІОН МЕБЛІ"
#37105966
Рішення скасоване 528 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:09
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 598 020,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:09
ФОП Пелих Роман Павлович
#3254304295
Рішення скасоване 601 400,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:09

Документи

Документи

20 листопада 2019 17:36
Електронний підпис
20 листопада 2019 17:36
142.pdf
12 листопада 2019 19:19
Електронний підпис
12 листопада 2019 19:18
Протокол 138.pdf
05 листопада 2019 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 листопада 2019 18:19
Електронний підпис
25 листопада 2019 18:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 листопада 2019 18:19
Звіт з ЄДР (припинено)
25 листопада 2019 18:19
151.pdf

Документи

27 листопада 2019 20:21
Електронний підпис
27 листопада 2019 20:20
153.pdf
25 листопада 2019 18:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2019 18:34
Електронний підпис
02 грудня 2019 18:28
156.pdf
27 листопада 2019 20:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2019 18:37
Електронний підпис
02 грудня 2019 18:36
157.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2020 17:50
Коментар щодо відміни: в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару
Документи:
27 лютого 2020 17:50
Електронний підпис
27 лютого 2020 17:50
протокол 68.pdf