Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 — Датери зі штампом, подушки штемпельні Лот 2 — Канцелярські товари різні
Очікувана вартість
20 390,00 UAH
UA-2019-10-18-004089-b 960d91f23e8a4ea78cd06fa94ee543b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Хілько

+380542675678 khilkod@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37970404
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, м.Суми, вул. Воскресенська, 7
Контактна особа: Дмитро Хілько
+380542675678
khilkod@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 20 390,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

18 жовтня 2019 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 17:53
Оголошення_канцтовари_штампи.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 — Датери зі штампом, подушки штемпельні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 905,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 79,05 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 жовтня 2019 11:51
Закінчення: 25 жовтня 2019 12:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 шт
Датер зі штампом 60*40мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Дата доставки: 15 листопада 2019
4 шт
Подушка штемпельна 60*40мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Дата доставки: 15 листопада 2019
10 шт
Подушка штемпельна 50*30мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Дата доставки: 15 листопада 2019
2 шт
Подушка штемпельна до печатки
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Дата доставки: 15 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:38
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 15:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По суті поставлених питань, Головне управління Державної казначейської служби України у Сумській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
1) В п.19 оголошення про проведення допорогової закупівлі зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.17 оголошення), в свою чергу, містять чітке посилання на марку датерів зі штампом (Shiny), аналоги щодо виробника яких не будуть прийматися до розгляду Замовником у пропозиціях учасників закупівлі. Крім того, в п.17 оголошення чітко визначені характеристики подушок штемпельних та зазначено, до яких саме датерів, штампів, печаток Замовника повинні підходити запропоновані учасниками штемпельні подушки. З метою забезпечення сумісності між вже наявним у Замовника штемпельним устаткуванням та тим, що закуповується, відхилення від визначених в оголошенні технічних вимог не допускається.
2) Замовником в складі документації закупівлі оприлюднено обов’язкову для заповнення учасниками форму «Цінова пропозиція», в якій учасники повинні зазначити марки та/або виробників запропонованого товару. Отже, пропозиції учасників, які не будуть містити посилання на точні торгівельні марки, модель та виробників запропонованих товарів, будуть дискваліфіковані Замовником, як такі, що не відповідають вимогам документації закупівлі.
3) Ніяких обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ оголошення Замовника не містить. При розміщенні в ЕСЗ оголошення про закупівлю Замовником зазначена очікувана вартість предмета закупівлі з врахуванням показника ПДВ, відповідно очікувана вартість предмета закупівлі є остаточною і не може бути збільшена учасниками на суму ПДВ (інших податків чи зборів) у разі, якщо учасники закупівлі є платниками такого податку.
Згідно п.11 частини ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ розглядатиметься Замовником як остаточна, що повинна бути сплачена Замовником учаснику за поставлений товар (без додавання до ціни або віднімання суми ПДВ 20%). Ціна пропозиції платника ПДВ розглядатиметься Замовником також як остаточна ціна пропозиції учасника, яка вже включає в себе суму податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 5 577,18
UAH з ПДВ
4 445,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 5 760,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 5 628,00
UAH з ПДВ
4 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ТОРНАДО" 6 954,00
UAH з ПДВ
6 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:34
Цінова пропозиція 1.pdf
24 жовтня 2019 15:34
Протокол,опис статут.pdf
24 жовтня 2019 15:34
Приказ переклад.pdf
24 жовтня 2019 15:34
довірен2.pdf
24 жовтня 2019 15:34
довірен1.pdf
24 жовтня 2019 15:34
довідка погодження.pdf
24 жовтня 2019 15:34
Витяг.pdf
24 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:53
цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 14:53
Протокол,опис статут.pdf
24 жовтня 2019 14:53
Приказ переклад.pdf
24 жовтня 2019 14:52
довірен2.pdf
24 жовтня 2019 14:52
довірен1.pdf
24 жовтня 2019 14:52
довідка погодження.pdf
24 жовтня 2019 14:52
Витяг.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:21
Електронний підпис
23 жовтня 2019 11:17
Сертивікат_пластик_SPS.pdf
23 жовтня 2019 11:17
накладна рух.pdf
23 жовтня 2019 11:17
накладна квт.pdf
23 жовтня 2019 11:17
витяг гудков.pdf
23 жовтня 2019 11:17
рахунок банк.pdf
23 жовтня 2019 11:17
довідка Про Санкці 27.docx
23 жовтня 2019 11:17
паспорт.pdf
23 жовтня 2019 11:16
паспорт 3.pdf
23 жовтня 2019 11:16
паспорт 2.pdf
23 жовтня 2019 11:16
інн.pdf
23 жовтня 2019 11:16
Єдиний податок.pdf
23 жовтня 2019 11:16
договір-1квт.doc.pdf
23 жовтня 2019 11:16
Виписка2.pdf
23 жовтня 2019 11:16
Виписка1.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 11:32
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:31
Витяг 2019.docx
24 жовтня 2019 11:31
Цінова пропозиція Лот2.pdf
24 жовтня 2019 11:31
Витяг 2019.docx
24 жовтня 2019 11:31
Цінова пропозиція Лот1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ТОРНАДО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 4 445,04
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 10:43

Документи

28 жовтня 2019 10:43
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:11
РП датери.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
4 445,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 10:43
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:11
РП датери.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 17:57
Договір ВВ.pdf укладений
04 листопада 2019 17:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 445,04
UAH (в тому числі ПДВ 740,84 UAH)