«Капітальний ремонт Лозківської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Вишнева, 80 в с. Лозки Володимирецького району Рівненської області (утеплення фасаду)»
Очікувана вартість
2 750 801,00 UAH
UA-2019-10-18-003962-b 6e19974aaf714864bfe46d5079588bff
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41698842
Місцезнаходження замовника: 34300, Україна , Рівненська обл., смт Володимирець, вул. Повстанців, буд. 21
Контактна особа замовника: Алла Дуць
+380682859400
duts@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:42
Очікувана вартість: 2 750 801,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт Лозківської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Вишнева, 80 в с. Лозки Володимирецького району Рівненської області (утеплення фасаду)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34370, Україна, Рівненська область, Володимирецького району, с. Лозки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт здійснення попередньої оплати за кошти місцевих бюджетів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт подальші платежі за виконані роботи за кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 17:10
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 17:07
ТД ВО Володимирець кап рем Лозки проект.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-003962-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЕРМЕС В", Код ЄДРПОУ:42847350
Дата подання: 11 листопада 2019 15:09
Вимога щодо інформації про надання переможцем торгів декларації(дозволу) на виконання висотних робіт
ТОВ "Будівельна компанія "ТРІАДА ПЛЮС" в складі тендерної пропозиції не надала Декларацію відповідності матеріально-матеріальної бази вимогам законодавства з охорони праці на висотні роботи, що є вимогою на виконання даних робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 18:05
Тендерним комітетом Вашу вимогу щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Разом з тим, Згідно п. 21. Порядку, Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника може і не бути вищевказаних декларацій, так як не відомо чи учасник буде виконувати роботи по «Капітальний ремонт покрівлі Довговільського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню – дошкільний навчальний заклад» в с. Довговоля Володимирецького району Рівненської області (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно п. 3.5.12. ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, відповідно п.3.5.6 ТД, у разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Роботи які зазначаються скаржником у вимозі становлять менше 20 % відсотків від запропонованої кінцевої суми тендерної пропозиції, тобто надавати в складі пропозиції документи про залучення субпідрядної організації з відповідними дозвільними документами на право здійснення господарської діяльності не потрібно.
Відповідно розділу 5 п.3.7.2 У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників).
Учасником надано довідку у довільній формі про те, що ним не буде залучатися субпідрядна організація з вартістю робіт 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю, а також надано копію ліцензії на право ведення господарської діяльності з будівництва об»єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об»єктів з середніми та значними наслідками чим повністю виконано вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати в складі пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 15:09
вимога по тендеру.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС" 2 105 000,00
UAH з ПДВ
1 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Досвід-Буд 2 392 456,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕРМЕС В" 2 553 436,91
UAH з ПДВ
2 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 13:10
sign.p7s
08 листопада 2019 13:08
Довідка з податкової.pdf
08 листопада 2019 13:01
sign.p7s
05 листопада 2019 16:49
sign.p7s
05 листопада 2019 16:45
проект договору.pdf
05 листопада 2019 16:45
Ліцензія.pdf
05 листопада 2019 15:26
sign.p7s
05 листопада 2019 14:56
sign.p7s
05 листопада 2019 14:42
sign.p7s
05 листопада 2019 14:29
sign.p7s
03 листопада 2019 11:06
sign.p7s
03 листопада 2019 11:02
кошторис.zip
03 листопада 2019 11:02
Матеріально-технічна база.pdf
03 листопада 2019 11:02
Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2019 11:02
календарний графік робіт.pdf
03 листопада 2019 11:02
Технічне завдання.pdf
03 листопада 2019 11:02
проект договору.pdf
03 листопада 2019 11:02
Лист відгук Будкомплекс_.pdf
03 листопада 2019 11:02
Лист відгук Агранбуд_copy.pdf
03 листопада 2019 11:02
Лист вігук_228.pdf
03 листопада 2019 11:02
СТАТУТ_copy.pdf
03 листопада 2019 11:02
ІПН.pdf
03 листопада 2019 11:02
Копія паспорту.pdf
03 листопада 2019 11:02
Витяг ЕДР_СКАН.pdf
03 листопада 2019 11:02
Ліцензія.pdf
03 листопада 2019 11:02
код доступу.pdf

Публічні документи

03 листопада 2019 12:06
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:38
1-ДФ.pdf
01 листопада 2019 17:38
Листи.pdf
01 листопада 2019 17:38
Технічне завдання2.pdf
01 листопада 2019 17:38
Технічне завдання1.pdf
01 листопада 2019 17:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 листопада 2019 10:22
тендерна пропозиція.docx
02 листопада 2019 10:22
статут.docx
02 листопада 2019 10:22
проект договору.docx
02 листопада 2019 10:22
про захист довкілля.docx
02 листопада 2019 10:22
працівники гермес.docx
02 листопада 2019 10:22
пояснювальна записка.docx
02 листопада 2019 10:22
паспорт на кран.docx
02 листопада 2019 10:22
паспорт гідропійомника.docx
02 листопада 2019 10:22
п.9 ч.2 ст.9.docx
02 листопада 2019 10:22
п.4 ч.2 ст.50.docx
02 листопада 2019 10:22
локальні кошториси.docx
02 листопада 2019 10:22
ліцензія пожежників.docx
02 листопада 2019 10:22
Ліцензія Гермес.docx
02 листопада 2019 10:22
Копія паспорту директора.docx
02 листопада 2019 10:22
зведений кошторис.docx
02 листопада 2019 10:22
договірна ціна.docx
02 листопада 2019 10:22
Договір оренди транспорту.docx
02 листопада 2019 10:22
Договір оренди приміщення.docx
02 листопада 2019 10:22
Договір на капремонт Іскра.docx
02 листопада 2019 10:22
дефектний акт.docx
02 листопада 2019 10:22
Декларація з охорони праці.docx
02 листопада 2019 10:22
Витяг платника податку ПДВ.docx
02 листопада 2019 10:22
Витяг з рішення засновника.docx
02 листопада 2019 10:22
Виписка ЄДР юридичних осіб.docx
02 листопада 2019 10:22
4.imd

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Переможець 1 949 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
1 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 листопада 2019 18:15
Договір 362.pdf укладений
25 листопада 2019 18:13
sign.p7s зміни до договору
11 березня 2020 13:54
ДУ2 10.03.2020.PDF зміни до договору
11 березня 2020 13:52
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 15:06
ДУ №1від 28.12 Лозки.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку