Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер: системний блок, монітор, клавіатура та мишка для навчальної аудиторії
Очікувана вартість
42 850,00 UAH
UA-2019-10-18-003939-b 38bf263fd8d94eafafdf6e05f257ba7d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пігій Галина Іванівна

+380322316818 medcolpo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВНКЗ ЛОР "Львівський медичний коледж післядипломної освіти"
Код ЄДРПОУ: 22333618
Вебсайт: http://medcolpo.lviv.ua
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Миколайчука, 9
Контактна особа: Пігій Галина Іванівна
+380322316818
medcolpo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 17:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 17:08
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:28
Очікувана вартість: 42 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 428,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
мишка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
мережевий фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комп'ютер: системний блок, монітор, клавіатура та мишка для навчальної аудиторії Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:40
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 16:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В даній закупівлі ми не обумовлюємо конкретної марки чи фірми до предмету закупівлі, головними критеріями є технічні вимоги до товару. У разі, якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника пропозиція відхиляється.
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, Замовником вимагається «обов’язковим є зазначення конкретної марки та моделі пропонованого обладнання» при заповненні форми «Тендерна пропозиція».
3. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч.ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель щляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лещенко Лідія Іванівна 41 780,00
UAH з ПДВ
41 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 42 600,00
UAH з ПДВ
42 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лещенко Лідія Іванівна

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лещенко Лідія Іванівна
#2107516746
Відхилено 41 780,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:22
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 42 600,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 13:52

Документи

29 жовтня 2019 16:21
протокол рішення

Документи

04 листопада 2019 13:52
Електронний підпис
04 листопада 2019 13:39
протокол рішення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій