Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби (Дверний блок металевий протипожежний)
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2019-10-18-003804-b 3abcf0dd39ee464aba33ab339b81384a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Дверний блок металевий протипожежний, 2080х780 (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штука
Дверний блок металевий протипожежний, 2240х930 (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати підписання упоановаженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 жовтня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3062803319
Переможець 16 500,00
UAH
18 жовтня 2019 16:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 16:41
договір611від18.10.2019.PDF укладений
18 жовтня 2019 16:40