Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-10-18-003724-b 8ec4d46156d9428486b8e1bcb9e402d2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кондратенко Ольга Георгіївна

380442782717 kondratenko_olga@kievtv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ"
Код ЄДРПОУ: 25195855
Вебсайт: http://www.kievtv.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа: Кондратенко Ольга Георгіївна
380442782717
kondratenko_olga@kievtv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 14:10
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 пачок
Папір офісний А4 (Папір офісний формату А4 MAESTRO ® (або еквіваленти: DATA Copy, XEROX, HP, Ballet, A-One) кількість – 110 пачок, GRADE: A, A+, B, В+, 80 г/м2, упакований у вологостійку упаковку по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одну коробку, відповідно до діючих стандартів якості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик, 5-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:42
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не обмежує жодним чином участь ФОП неплатників ПДВ у закупівлях. Пропозиція будь-якого учасника розглядається Замовником як остаточна, яка містить в собі всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі. Відповідно, порівняння цін всіх учасників відбуватиметься за поданими пропозиціями.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 8 349,00
UAH з ПДВ
7 549,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 7 986,00
UAH з ПДВ
7 986,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір" 9 570,00
UAH з ПДВ
8 197,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 9 000,00
UAH з ПДВ
8 578,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 13:58
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 13:58
Технічні вимоги.pdf
24 жовтня 2019 13:58
Статутні документи.7z
24 жовтня 2019 13:58
Maestro Standart +.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:52
Documenti_Express-papir.zip

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:06
цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 12:06
технічні вимоги.pdf
23 жовтня 2019 12:06
Сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Переможець 7 549,30
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 12:23

Документи

28 жовтня 2019 12:23
Protokol 384.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
7 549,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 12:23
Protokol 384.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dogovir 187(2).pdf укладений
31 жовтня 2019 14:10