Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 39297986 |
Вебсайт: | http://osvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл. |
Контактна особа: |
Дриботій Наталія Ярославівна +380326542224 rvo.zolochiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2019 16:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2019 16:25 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 1 847 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | джерело фінансування кошти -субвенсія з державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 16:20 |
Проект договору.doc | |
18 жовтня 2019 16:20 |
Технічні вимоги.doc | |
18 жовтня 2019 16:20 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-29-000374 ● d772e49d2d234f66bfc53039b4c89ae0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2019 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2019 № 210
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-18-003697-b 18.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Що стосується вимог Додатку 1 ТД повідомляємо, що згідно ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником, що прописано у зазначеному Додатку 1 ТД. Тому учасник-переможець ТОВ « Центр сервісного обслуговування » кур’єрською доставкою було надано пакет цих документів протягом п’яти днів з дати оприлюднення на електронному майданчику повідомлення про намір укласти договір. Копії документів додаються : 1. Оригінал документа , видана уповноваженим органом про те, що фізична особа не була засуджена за злочин ; 2. Оригінал документа, видана уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків та зборів.
2019-12-18 17:07:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" #31758743 |
Переможець |
1 842 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:33
|
додаткова угода 1 від 10.12.19 послуга провайдера.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 15:32
|
договір 1911667 від 19.11.19 послуга інтернет.pdf | укладений |
19 листопада 2019 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1911667 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |