ДК 021:2015-72410000-7-послуги провайдерів ( Послуги з доступу до інтернету з мережевим обладнанням для підключення до інтернету наявної комп'ютерної техніки та персональних комп'ютерів закладів загальної середньої освіти Золочівського району Львівської області
Очікувана вартість
1 847 000,00 UAH
UA-2019-10-18-003697-b e42925f6e27446e38bf5483633167bb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 39297986
Вебсайт: http://osvita.at.ua
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл.
Контактна особа: Дриботій Наталія Ярославівна
+380326542224
rvo.zolochiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 17:25
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 16:25
Початок аукціону: 04 листопада 2019 14:16
Очікувана вартість: 1 847 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-72410000-7-послуги провайдерів ( Послуги з доступу до інтернету з мережевим обладнанням для підключення до інтернету наявної комп'ютерної техніки та персональних комп'ютерів закладів загальної середньої освіти Золочівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, Заклади освіти Золочівського району, Заклади освіти Золочівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування кошти -субвенсія з державного бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 16:29
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 16:20
Проект договору.doc
18 жовтня 2019 16:20
Технічні вимоги.doc
18 жовтня 2019 16:20
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000374 ● d772e49d2d234f66bfc53039b4c89ae0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-29 15:32:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.11.2019 № 210
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-18-003697-b 18.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Що стосується вимог Додатку 1 ТД повідомляємо, що згідно ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником, що прописано у зазначеному Додатку 1 ТД. Тому учасник-переможець ТОВ « Центр сервісного обслуговування » кур’єрською доставкою було надано пакет цих документів протягом п’яти днів з дати оприлюднення на електронному майданчику повідомлення про намір укласти договір. Копії документів додаються : 1. Оригінал документа , видана уповноваженим органом про те, що фізична особа не була засуджена за злочин ; 2. Оригінал документа, видана уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків та зборів.

2019-12-18 17:07:07

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області, 39297986, Україна, Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл.
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015-72410000-7-послуги провайдерів ( Послуги з доступу до інтернету з мережевим обладнанням для підключення до інтернету наявної комп'ютерної техніки та персональних комп'ютерів закладів загальної середньої освіти Золочівського району Львівської області, 1847000UAH, 72410000-7, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: e42925f6e27446e38bf5483633167bb5, 2019-10-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 29 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію, повідомлення про намір укласти договір, договір закупівлі від 19.11.2019 № 1911667. Згідно частини 3 статті 17 Закону Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи: оригінал або нотаріально завірена копія документа, видана уповноваженим органом про те, що відомості про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; оригінал або нотаріально завірена копія документа, видана уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). За результатами моніторингу встановлено, що учасником-переможцем торгів ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" не оприлюднено жодного вищевказаного документа на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушено норму пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. Отже, Замовником не дотримано норми пункту 2 частина 1 статті 30 Закону та не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ", який не надав (не завантажив) документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та укладено з ним договір від 19.11.2019 №1911667 на суму 1 842 000,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог норми пункту 2 частина 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" 1 842 000,00
UAH з ПДВ
1 842 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Неонет" 1 845 000,00
UAH з ПДВ
1 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 11:15
sign.p7s
01 листопада 2019 10:55
Цінова пропозиція.PDF
01 листопада 2019 10:55
техзавдання.PDF
01 листопада 2019 10:55
Реєстр документів.PDF
01 листопада 2019 10:55
Повідомлення НКРЗІ.PDF
01 листопада 2019 10:55
Паспорт директора.pdf
01 листопада 2019 10:55
Довідка санкції.PDF
01 листопада 2019 10:55
Авторизаційний лист.pdf
01 листопада 2019 10:55
6. Проект договору.PDF
01 листопада 2019 10:55
3.4.5.1. Довідка про рахунки.PDF
01 листопада 2019 10:55
3.3. Свідоцтво платника ПДВ.PDF
01 листопада 2019 10:55
3.2. Відомості про учасника.PDF
01 листопада 2019 10:55
3.1.3. Витяг із держреєстру.PDF
01 листопада 2019 10:55
3.1.2. Статут.PDF
01 листопада 2019 10:55
2.1. Лист-гарантія про ВПВ17.PDF
01 листопада 2019 10:55
Диплом Юркевич.PDF
01 листопада 2019 10:55
Диплом Ліпський.PDF
01 листопада 2019 10:55
Диплом Кушнір.PDF
01 листопада 2019 10:55
Диплом Анджейко.PDF
01 листопада 2019 10:55
3.3. Лист-відгук Політехнік.PDF
01 листопада 2019 10:55
2.2.2. Штатний розпис.PDF
01 листопада 2019 10:55
2.2.1. Звіт із праці 1-ПВ.PDF
01 листопада 2019 10:55
2.1. Довідка про працівників.PDF
01 листопада 2019 10:55
1.1. Довідка про техбазу.PDF

Публічні документи

01 листопада 2019 18:48
sign.p7s
01 листопада 2019 18:47
Пропозиція.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ"
#31758743
Переможець 1 842 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ"
#31758743
1 842 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 листопада 2019 15:32
договір 1911667 від 19.11.19 послуга інтернет.pdf укладений
19 листопада 2019 15:30
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 11:39
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 11:33
додаткова угода 1 від 10.12.19 послуга провайдера.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1911667
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 842 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 307 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку