Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивна панель у комплекті з вбудованим комп`ютером, спеціалізованим програмним забезпеченням та підлоговою підставкою за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
1 311 660,00 UAH
UA-2019-10-18-003668-b ● 2931c69eeb534e4abefbed58ed42258b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 47 маріупольської міської ради Донецької області" |
Код ЄДРПОУ: | 23031598 |
Місцезнаходження: | 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЛУТА, 32 |
Контактна особа: |
Наталія Проніна +380673475741 zosh4779@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 1 311 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 558,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Інтерактивна панель у комплекті з вбудованим комп`ютером, спеціалізованим програмним забезпеченням та підлоговою підставкою - 11 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Інтерактивна панель у комплекті з вбудованим комп`ютером, спеціалізованим програмним забезпеченням та підлоговою підс-тавкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється про-тягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначен-ня на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2019 13:21 |
пр-л зміни мульт2.pdf | |
28 жовтня 2019 11:57 |
Перелiк змiн 1.doc | |
28 жовтня 2019 11:57 |
ТД панелі 47 зміни.docx |
28 жовтня 2019 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2019 13:21 |
пр-л зміни мульт2.pdf
|
|||
28 жовтня 2019 11:57 |
Перелiк змiн 1.doc
|
|||
28 жовтня 2019 11:57 |
ТД панелі 47 зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:44
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
Уточнення
Дата подання: 21 жовтня 2019 13:28
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 14:09
Доброго дня!
Шановний тендерний комітет!
Чи потрібно Вам установлена на панелі ліцензійна операційна система Windows?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Вашу увагу!
Вимогами технічного завдання передбачається постачання інтерактивної панелі з операційною системою не менше ніж «Android 8», що постачається безкоштовно. У разі надання еквівалентів на плантій основі, таких як Microsoft Windows, повинно бути передбачено надання ліцензії з підтвердженням ліцензійності продукту.
Вимогами технічного завдання передбачається постачання інтерактивної панелі з операційною системою не менше ніж «Android 8», що постачається безкоштовно. У разі надання еквівалентів на плантій основі, таких як Microsoft Windows, повинно бути передбачено надання ліцензії з підтвердженням ліцензійності продукту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-003668-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2019 16:56
Відповідність вимогам
Доброго дня!
Шановний Замовник, з метою закупівлі товару, що має легальне походження, на підтвердження вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 р. №355 та узагальненим умовам застосування згідно з Додатків 9,10,11,27 до Рішення КНРЗІ від 12.01.2012 №18
просимо тендерний комітет додати вимогу - надати Сертифікат експертизи ООВ УКРЧАСТОТНАГЛЯД на комп'ютерний модуль - у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, з метою закупівлі товару, що має легальне походження, на підтвердження вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 р. №355 та узагальненим умовам застосування згідно з Додатків 9,10,11,27 до Рішення КНРЗІ від 12.01.2012 №18
просимо тендерний комітет додати вимогу - надати Сертифікат експертизи ООВ УКРЧАСТОТНАГЛЯД на комп'ютерний модуль - у складі тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 14:45
Доброго дня! Повідомляємо, що предметом закупівлі є товар, що за своїми характеристиками, призначенням та метою використання не відноситься до радіообладнання, а буде застосовуватися для проведення навчального процесу в освітньому закладі, тому Замовником надання даного сертифікату не вимагається. Дякуємо за увагу доданої закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-10-18-003668-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2019 17:05
Відповідність програмного забезпечення
Шановний тендерний комітет!
Обладнання, яке поставляється у навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного Грифа МОН на програмне забезпечення.
Враховуючи все вищезазначене пропонуємо внести зміни до Тендерної документації Замовника щодо надання у складі Тендерної пропозиції учасників Грифа Міністерства освіти і науки України на програмне забезпечення "Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти".
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Обладнання, яке поставляється у навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного Грифа МОН на програмне забезпечення.
Враховуючи все вищезазначене пропонуємо внести зміни до Тендерної документації Замовника щодо надання у складі Тендерної пропозиції учасників Грифа Міністерства освіти і науки України на програмне забезпечення "Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти".
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 16:48
Добрый день! Повідомляємо, що вимоги до предмету закупівлі визначені з урахуванням рекомендацій МОН для обладнання, що закуповується для навчальних закладів. В той же час, встановлення додаткових кваліфікаційних вимог до учасників може мати ознаку дискримінації та може призвести до звуження кола постачальників. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
1 227 600,00
UAH з ПДВ
|
1 084 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" |
1 301 542,80
UAH з ПДВ
|
1 091 042,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІ-ПРО" |
1 148 400,00
UAH з ПДВ
|
1 104 829,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
1 287 000,00
UAH з ПДВ
|
1 147 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978 |
Відхилено |
1 084 380,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 18:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" #24720880 |
Переможець |
1 091 042,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 16:05
|
доп1 мультим2.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2019 12:26
|
пов. доп1 мультим2.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2019 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 20:23
|
дог. панелі.PDF | укладений |
03 грудня 2019 19:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 до Договору № 47/38 від 03.12.2019 року «Специфікація» викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 47/38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |