Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель у комплекті з вбудованим комп`ютером, спеціалізованим програмним забезпеченням та підлоговою підставкою за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
1 311 660,00 UAH
UA-2019-10-18-003668-b 2931c69eeb534e4abefbed58ed42258b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Проніна

+380673475741 zosh4779@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 47 маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031598
Місцезнаходження: 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЛУТА, 32
Контактна особа: Наталія Проніна
+380673475741
zosh4779@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 13:20
Очікувана вартість: 1 311 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 558,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Інтерактивна панель у комплекті з вбудованим комп`ютером, спеціалізованим програмним забезпеченням та підлоговою підставкою - 11 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Інтерактивна панель у комплекті з вбудованим комп`ютером, спеціалізованим програмним забезпеченням та підлоговою підс-тавкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється про-тягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначен-ня на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 13:21
пр-л зміни мульт2.pdf
28 жовтня 2019 11:57
Перелiк змiн 1.doc
28 жовтня 2019 11:57
ТД панелі 47 зміни.docx
28 жовтня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 13:21
пр-л зміни мульт2.pdf
28 жовтня 2019 11:57
Протокол внесення змiн до ТД 1.doc
28 жовтня 2019 11:57
Перелiк змiн 1.doc
28 жовтня 2019 11:57
ТД панелі 47 зміни.docx
18 жовтня 2019 16:16
ТД панелі 47.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:44
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
Уточнення
Дата подання: 21 жовтня 2019 13:28
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 14:09
Доброго дня! Шановний тендерний комітет! Чи потрібно Вам установлена на панелі ліцензійна операційна система Windows?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Вашу увагу!
Вимогами технічного завдання передбачається постачання інтерактивної панелі з операційною системою не менше ніж «Android 8», що постачається безкоштовно. У разі надання еквівалентів на плантій основі, таких як Microsoft Windows, повинно бути передбачено надання ліцензії з підтвердженням ліцензійності продукту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-003668-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2019 16:56
Відповідність вимогам
Доброго дня!
Шановний Замовник, з метою закупівлі товару, що має легальне походження, на підтвердження вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 р. №355 та узагальненим умовам застосування згідно з Додатків 9,10,11,27 до Рішення КНРЗІ від 12.01.2012 №18
просимо тендерний комітет додати вимогу - надати Сертифікат експертизи ООВ УКРЧАСТОТНАГЛЯД на комп'ютерний модуль - у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 14:45
Доброго дня! Повідомляємо, що предметом закупівлі є товар, що за своїми характеристиками, призначенням та метою використання не відноситься до радіообладнання, а буде застосовуватися для проведення навчального процесу в освітньому закладі, тому Замовником надання даного сертифікату не вимагається. Дякуємо за увагу доданої закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-10-18-003668-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2019 17:05
Відповідність програмного забезпечення
Шановний тендерний комітет!
Обладнання, яке поставляється у навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного Грифа МОН на програмне забезпечення.
Враховуючи все вищезазначене пропонуємо внести зміни до Тендерної документації Замовника щодо надання у складі Тендерної пропозиції учасників Грифа Міністерства освіти і науки України на програмне забезпечення "Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти".
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 16:48
Добрый день! Повідомляємо, що вимоги до предмету закупівлі визначені з урахуванням рекомендацій МОН для обладнання, що закуповується для навчальних закладів. В той же час, встановлення додаткових кваліфікаційних вимог до учасників може мати ознаку дискримінації та може призвести до звуження кола постачальників. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 1 227 600,00
UAH з ПДВ
1 084 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" 1 301 542,80
UAH з ПДВ
1 091 042,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІ-ПРО" 1 148 400,00
UAH з ПДВ
1 104 829,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 1 287 000,00
UAH з ПДВ
1 147 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 15:44
14 Статут ИТА 2019.pdf
04 листопада 2019 15:44
3 Аналогічгий Договір 112.PDF
04 листопада 2019 15:44
8 Технічна специфікація.pdf
04 листопада 2019 15:44
5 Аналогічгий Договір 24.pdf
04 листопада 2019 15:44
9 Проект договору.pdf
04 листопада 2019 15:44
19 СЕС панели и элементы.pdf
04 листопада 2019 15:44
18 Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2019 15:44
15 Довідка Ст.17.pdf
04 листопада 2019 15:44
13 Наказ про призначення.pdf
04 листопада 2019 15:44
1 Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 15:44
11 Довідка захист довкілля.pdf
04 листопада 2019 15:44
7 Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 17:37
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:00
довідка_дфс_литер.jpg
19 листопада 2019 17:00
довідка_стаття_17_4.pdf
19 листопада 2019 17:00
довідка_стаття_17_3.pdf
19 листопада 2019 17:00
Довідка_держреєстр_литер.pdf
19 листопада 2019 17:00
довідка_17_стаття_2.pdf
19 листопада 2019 17:00
довідка_17_стаття_1.pdf
19 листопада 2019 17:00
Довідка МВС 22.10.2019.pdf
19 листопада 2019 17:00
банкротство Литер.pdf
15 листопада 2019 09:31
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:08
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:05
протокол_2.pdf
04 листопада 2019 18:05
порівняльна таблиця.pdf
04 листопада 2019 18:05
Паспорт Жандоров (2).pdf
04 листопада 2019 18:05
Наказ про призначення.pdf
04 листопада 2019 18:05
лист_щодо_субпідрядників.pdf
04 листопада 2019 18:05
лист_згода_на_обробку_даних.pdf
04 листопада 2019 18:05
лист_гарантія.pdf
04 листопада 2019 18:05
інформація_про_учасника (2).pdf
04 листопада 2019 18:05
інн_Жандоров.pdf
04 листопада 2019 18:05
додаток№3.pdf
04 листопада 2019 18:05
додаток_№4.pdf
04 листопада 2019 18:04
додаток_2.pdf
04 листопада 2019 18:04
гарантійний_лист.pdf
04 листопада 2019 18:04
висновок_сес.pdf
04 листопада 2019 18:04
Баланс 2018р..pdf
04 листопада 2019 18:04
авторизаційний_лист.pdf
04 листопада 2019 18:04
авторизаційний_лист_ЛИТЕР.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 14:55
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:54
Установчі Бі-Про.pdf
04 листопада 2019 14:54
Сертифікати.pdf
04 листопада 2019 14:54
Персональних даних.pdf
04 листопада 2019 14:54
Панель Авторизація.pdf
04 листопада 2019 14:54
11. Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 14:54
10. Лист-гарантія санкції.pdf
04 листопада 2019 14:54
6. Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2019 14:54
5. Лист підтвердження.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 17:16
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:10
27.ГРИФ НА ПЗ.pdf
04 листопада 2019 17:10
23.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 4.pdf
04 листопада 2019 17:10
21.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
04 листопада 2019 17:10
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
04 листопада 2019 17:10
15.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
04 листопада 2019 17:10
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
04 листопада 2019 17:09
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
04 листопада 2019 17:09
6.НАКАЗ.pdf
04 листопада 2019 17:09
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
04 листопада 2019 17:09
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"

ТОВ "БІ-ПРО"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Відхилено 1 084 380,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 18:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"
#24720880
Переможець 1 091 042,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 09:47

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

14 листопада 2019 18:01
Електронний підпис
14 листопада 2019 15:19
пр-л дискв-прийн.pdf
12 листопада 2019 11:44
пр-л подовж панелі.pdf
05 листопада 2019 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"
#24720880
1 091 042,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 13:53
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 16:05
доп1 мультим2.PDF зміни до договору
06 грудня 2019 12:26
пов. доп1 мультим2.PDF зміни до договору
06 грудня 2019 12:26
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 20:23
дог. панелі.PDF укладений
03 грудня 2019 19:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 до Договору № 47/38 від 03.12.2019 року «Специфікація» викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 091 041,38
UAH (в тому числі ПДВ 181 840,23 UAH)