Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне» код 30190000-7 за ДК 021:2015 (папір)
Очікувана вартість
1 224 817,46 UAH
UA-2019-10-18-003652-b bd457e3146ce425d91ee3ed55e00e3b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:46
Очікувана вартість: 1 224 817,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
«Офісне устаткування та приладдя різне» код 30190000-7 за ДК 021:2015 (папір) (джерело фінансування – власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:13
ТД Папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо заміни розфасовки
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:43
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:01
Шановний Замовнику, чи можливо у відношенні п.4 «Папір А5 White, 80 g/m², (пачка 500 аркушів) шт. 252» пропонувати іншу розфасовку з відповідним перерахуванням кількості, а саме «Папір А5 White, 80 g/m², (пачка 1000 аркушів) шт. 126».
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання.
Фасування предмету закупівлі повинно повністю відповідати технічним вимогам, зазначеним в додатку 5 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-003652-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:48
Внесення уточнень до технічних параметрів визначених в Додатку 5 Тендерної документації Замовника "Технічна специфікація"
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у відкритому аукціоні UA-2019-10-18-003652-b на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» код 30190000-7 за ДК 021:2015 (папір) (джерело фінансування – власні кошти підприємства)», де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів UA-2019-10-18-003652-b нами було встановлено, що технічні вимоги до параметру щільності паперу офісного форматів А3,А4та А5 були встановлені для марок паперу, які виробляються тільки одним виробником – компанією Стора Енсо, який в свої сертифікатах просто не зазначає технологічні допуски за міжнародними стандартами ISO. Будь-які інші сертифікати якості на торгівельні марки інших виробників містять в собі посилання на технологічні допуски щодо кожного параметру за міжнародними стандартами ISO. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати параметру щільності – 80г/м2, бо цей показник в сертифікатах різних виробників визначає технологічний допуск - 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536). Надати аналог згідно встановлених Вами параметрів – неможливо.
Просимо Вас внести зміни до технічних вимог щодо показнику щільності Паперу А4 і викласти його в наступній редакції: щільність 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536) для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 14:41
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги звернення

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 099 371,30
UAH з ПДВ
911 859,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 1 017 570,72
UAH з ПДВ
956 377,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 17:06
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:06
Акцепт.rar
06 листопада 2019 11:27
Електронний підпис
04 листопада 2019 10:00
Електронний підпис
04 листопада 2019 09:59
Документи частина 2.rar
04 листопада 2019 09:59
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 11:39
Електронний підпис
04 листопада 2019 11:38
Технічна специфікація.pdf
04 листопада 2019 11:38
Таблиця № 2,3.rar
04 листопада 2019 11:38
Таблиця № 1.rar
04 листопада 2019 11:38
Ліцензія завірена копія.zip
04 листопада 2019 11:38
Гарантия 14303.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 911 859,72
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 16:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
911 859,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 17:21
52.19-576.pdf укладений
04 грудня 2019 17:20