Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт водозабірної свердловини в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 235 327,60 UAH
UA-2019-10-18-003647-b ● 09c54d9d64bc42dc9a0916437b7de564
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Михайлівська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 04375642 |
Вебсайт: | http://myhaylivska.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 57116, Україна , Миколаївська обл., с. Михайлівка, вул. Андрія Шептицького, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Садляк +380997512856 sadlyakseriy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 2 235 327,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 353,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт водозабірної свердловини в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 16:12 |
Додаток 5.rar | |
18 жовтня 2019 16:12 |
Додаток 6 (Свердловина).pdf | |
18 жовтня 2019 16:12 |
ТД (Свердловина).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-003647-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Польова експедиція", Код ЄДРПОУ:33663409
Дата подання: 12 листопада 2019 14:10
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) звертаємось з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі Замовником.
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, за процедурою відкритих торгів, щодо закупівлі «Капітальний ремонт водозабірної свердловини в с.Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету) ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 листопада 2019 року о 14.11 год, Вами було визнано переможцем процедури закупівлі ПП «Бурвод» (код ЄДРПОУ – 31159297) (далі – учасник переможець).
Уважно вивчивши пропозицію учасника переможця нами було виявлено ряд порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Замовника, зазначених в тендерній документації, на які Замовник, чомусь, не звернув уваги, а саме:
1. На документи тендерної пропозиції не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) (в порушення частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.1. Розділу 3 Тендерної документації)
2. Учасник переможець у складі тендерної пропозиції не надав наступні документи:
1) Виписку з протоколу засновників/протоколів засновників та/або наказ (іншим розпорядчий документ) про призначення (у разі підписання керівником), та/або довіреність та/або доручення та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) (в порушення вимог абзацу 10 пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації)
2) Довідку про субпідрядників (в порушення вимог абзацу 12 пункту 3.1. розділу 3 та останнього абзацу пункту 3.7. розділу 3 Тендерної документації)
3) Статут або інший установчий документ (в порушення вимог абзацу 14 пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації)
4) Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, в тому числі Розділом 13 (в порушення вимог абзацу 15 пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації)
5) Довідку про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (в порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації).
6) Довідку про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосується спотворення результатів торгів (тендерів) (в порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації)
7) Довідку про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (в порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації)
8) Довідку про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є Учасником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації).
9) Довідку, гарантійний лист, тощо про те, що Учасник, кінцевий бенефіціарний власник (контролер) Учасника, службова (посадова) особа Учасника, якого уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та вповноважено укладати договір, не підпідає під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, рішення до застосування яких прийняті Радою національної безпеки та оборони України та введені в дію Указами Президента України (в порушення вимог абзацу 6 пункту 5.2. Розділу 5 Тендерної документації).
10) Довідку, гарантійний лист, тощо про те, що інформація, надана учасником в складі тендерної пропозиції є достовірною (в порушення вимог абзацу 9 пункту 5.2. Розділу 5 Тендерної документації).
11) Лист від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі (в порушення вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації)
3. В додатку 1 до тендерної документації «Довідка про наявність обладнання обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» в примітці Учасник переможець не зазначив:
- хто обслуговує залучені машини (Учасник чи власник (або уповноважена власником особа));
- чиї працівники (Учасника чи власника (або уповноваженої власником особи)) задіяні при експлуатації залучених машин
4. Крім того, вивчивши тендерні пропозиції учасників закупівлі «Капітальний ремонт водозабірної свердловини в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)» ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-13-002459-b та причини їх дискваліфікації, складається враження, що всіх було дискваліфіковано, в тому числі учасника з найбільш економічно вигідною ціною з всього одним порушенням умов тендерної документації, що значно менше ніж у учасника переможця закупівлі, на яку складено дану вимогу.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», останнім абзацем пункту 3.1. Розділу 3 і пунктом 5.3. Розділу 5 Тендерної документації, звертаємось до Вас з вимогою, щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, а саме:
- відмінити Рішення, щодо визначення ПП «Бурвод» переможцем процедури закупівлі;
- відхилити пропозицію ПП «Бурвод» як таку, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації.
P.S. Якщо всі вищезазначені документи (довідки, листи та інше) не є обов’язковими, тоді навіщо їх включати до вимог тендерної документації, в тому числі антидемпінгові заходи, що не дозволило нам знизити ціну тендерної пропозиції більш, ніж на 5% від очікуваної вртості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, за процедурою відкритих торгів, щодо закупівлі «Капітальний ремонт водозабірної свердловини в с.Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету) ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 листопада 2019 року о 14.11 год, Вами було визнано переможцем процедури закупівлі ПП «Бурвод» (код ЄДРПОУ – 31159297) (далі – учасник переможець).
Уважно вивчивши пропозицію учасника переможця нами було виявлено ряд порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Замовника, зазначених в тендерній документації, на які Замовник, чомусь, не звернув уваги, а саме:
1. На документи тендерної пропозиції не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) (в порушення частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.1. Розділу 3 Тендерної документації)
2. Учасник переможець у складі тендерної пропозиції не надав наступні документи:
1) Виписку з протоколу засновників/протоколів засновників та/або наказ (іншим розпорядчий документ) про призначення (у разі підписання керівником), та/або довіреність та/або доручення та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) (в порушення вимог абзацу 10 пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації)
2) Довідку про субпідрядників (в порушення вимог абзацу 12 пункту 3.1. розділу 3 та останнього абзацу пункту 3.7. розділу 3 Тендерної документації)
3) Статут або інший установчий документ (в порушення вимог абзацу 14 пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації)
4) Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, в тому числі Розділом 13 (в порушення вимог абзацу 15 пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації)
5) Довідку про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (в порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації).
6) Довідку про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосується спотворення результатів торгів (тендерів) (в порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації)
7) Довідку про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (в порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації)
8) Довідку про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є Учасником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації).
9) Довідку, гарантійний лист, тощо про те, що Учасник, кінцевий бенефіціарний власник (контролер) Учасника, службова (посадова) особа Учасника, якого уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та вповноважено укладати договір, не підпідає під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, рішення до застосування яких прийняті Радою національної безпеки та оборони України та введені в дію Указами Президента України (в порушення вимог абзацу 6 пункту 5.2. Розділу 5 Тендерної документації).
10) Довідку, гарантійний лист, тощо про те, що інформація, надана учасником в складі тендерної пропозиції є достовірною (в порушення вимог абзацу 9 пункту 5.2. Розділу 5 Тендерної документації).
11) Лист від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі (в порушення вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3.5. Розділу 3 Тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації)
3. В додатку 1 до тендерної документації «Довідка про наявність обладнання обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» в примітці Учасник переможець не зазначив:
- хто обслуговує залучені машини (Учасник чи власник (або уповноважена власником особа));
- чиї працівники (Учасника чи власника (або уповноваженої власником особи)) задіяні при експлуатації залучених машин
4. Крім того, вивчивши тендерні пропозиції учасників закупівлі «Капітальний ремонт водозабірної свердловини в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)» ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-13-002459-b та причини їх дискваліфікації, складається враження, що всіх було дискваліфіковано, в тому числі учасника з найбільш економічно вигідною ціною з всього одним порушенням умов тендерної документації, що значно менше ніж у учасника переможця закупівлі, на яку складено дану вимогу.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», останнім абзацем пункту 3.1. Розділу 3 і пунктом 5.3. Розділу 5 Тендерної документації, звертаємось до Вас з вимогою, щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, а саме:
- відмінити Рішення, щодо визначення ПП «Бурвод» переможцем процедури закупівлі;
- відхилити пропозицію ПП «Бурвод» як таку, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації.
P.S. Якщо всі вищезазначені документи (довідки, листи та інше) не є обов’язковими, тоді навіщо їх включати до вимог тендерної документації, в тому числі антидемпінгові заходи, що не дозволило нам знизити ціну тендерної пропозиції більш, ніж на 5% від очікуваної вртості закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 15:06
Доброго дня.
1. Жоден з пунктів тендерної документації не обмежує учасника в зниженні ціни під час проведення аукціону.
2. Інші звернення розглядаються і найближчим часом буде прийняте відповідне рішення.
1. Жоден з пунктів тендерної документації не обмежує учасника в зниженні ціни під час проведення аукціону.
2. Інші звернення розглядаються і найближчим часом буде прийняте відповідне рішення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Бурвод #31159297 |
Переможець |
2 011 794,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 14:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 листопада 2019 16:00 |
Коментар щодо відміни: | Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
15 листопада 2019 16:00
|
Електронний підпис |