Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт трибун Комунального закладу «Міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Восток» м. Харкова в м. Харкові по вул. Дванадцятого квітня, 5-А (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 922 003,20 UAH
UA-2019-10-18-003619-b 75e610e8eb344a53a59553e57f98941e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Вікторович Єсауленко

+380573931695 schoolvostok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ВОСТОК" М.ХАРКОВА
Код ЄДРПОУ: 33290660
Місцезнаходження: 61089, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Дванадцятого квітня, буд. 5-А
Контактна особа: Анатолій Вікторович Єсауленко
+380573931695
schoolvostok@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 15:04
Очікувана вартість: 6 922 003,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 305,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт трибун Комунального закладу «Міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Восток» м. Харкова в м. Харкові по вул. Дванадцятого квітня, 5-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61089, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Дванадцятого квітня, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 17:40
перелік змін.docx
25 жовтня 2019 17:40
Тендерна документація_ нова редакція.docx
25 жовтня 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 17:40
перелік змін.docx
25 жовтня 2019 17:40
Тендерна документація_ нова редакція.docx
18 жовтня 2019 16:09
Тендерна документація_ на сайт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна пропозиция за результатами аукціону
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:42
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 11:30
Добрий день, у тендерній документації на сторінці 10 вказано : "Учaсник, тендеpнa пpoпoзицiя якoгo зa pезультaтaми oцiнки визнaченa нaйбiльш екoнoмiчнo вигiднoю тa пеpебувaє в стaтусi «Poзгляд тендеpнoї пpoпoзицiї / Квaлiфiкaцiя пеpемoжця / Пеpioд квaлiфiкaцiї», зoбoв’язaний пpoтягoм 2-х poбoчих днiв пiсля дoпущення йoгo дo poзгляду (пiсля зaвеpшення aукцioну aбo вiдхилення пoпеpедньoї пpoпoзицiї тoщo) направити на електронну адресу Замовника скaнoвaну цiнoву пpoпoзицiю, якa мiстить oстaтoчну цiну тендеpнoї пpoпoзицiї зa pезультaтaми пoниження цiни нa aукцioнi, oфopмлену згiднo з Дoдaткoм 1 дo тендеpнoї дoкументaцiї тa всі відповідні розрахунки, що підтверджують ціну пропозиції Учасника. У випaдку пopушення учaсникoм дaнoї умoви (не poзмiщення цiнoвoї пpoпoзицiї aбo пopушення теpмiну її направлення) Зaмoвник мoже вiдхилити тендеpну пpoпoзицiю тaкoгo учaсникa.", а у додатку 1 до тд вказано: "Тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.".Через скільки днів треба завантажити оновлену пропозицію за результатами аукціону ? Через 1 робочий день, або через 2 дні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляну ваше звернення та повідомляє, що правильним є надання оновленої пропозиції протягом 1 (одного) робочого дня, на підставі ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині тотожнього тлумачення вказаної вимоги тендерної документації.
Мова пропозиції
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:03
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 17:16
Чи допускає Замовник надання інформації в складі тендерної пропозиції на російскій мові?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII повідомляє,що вимога про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції відображено у тендерній документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:05
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 17:27
Що Замовник розуміє під "поняттям аналогічний договір"? Чи може учасник підтвердити виконання робіт за договором відповідними формами, а не відгуком, адресованим Замовнику, враховуючи досить стислі сроки його отримання?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII повідомляє,що під аналогічним договором розуміється виконаний договір з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва. Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Довідка щодо захисту довкілля
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:17
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 17:37
Добрий день, в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля учасник має надати в складі пропозиції гарантійний лист з описом про застосування заходів із захисту довкілля. Які саме заходи потрібно додати до опису ?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII повідомляє,що у складі пропозиції Учасники повинні надати гарантійний лист з повним описом заходів із захисту довкілля, які будуть застосовуватись ними під час виконання договору про закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-11-000010 ● f8aaa2c6c86648b9b57cd778e0cf7cd1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2019 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.11.2019 № 272
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 08.11.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.11.2019 № 272

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2019-10-18-003619-b 18.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-10 12:50:12

Надання відповіді на зауваження

Замовник розглянув Ваше зауваження та повідомляє, що пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю передбачено надання "1. Довідка, складена за наведеною нижче формою, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника.". Учасником, ТОВ «ХЛК-ТЕХНОЛОГІЇ», у складі пропозиції надано відповідну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не було встановлено вимоги щодо надання конкретного переліку обладнання, яке необхідне для виконання обсягу робіт згідно Технічного завдання. Таким чином, Учасник - ТОВ «ХЛК-ТЕХНОЛОГІЇ» надав загальну інформацію чітко у відповідності з вимогами п.1 Додатку 2 до тендерної документації . Разом з тим інформуємо, що Замовником не обмежено право Учасника залучати, у разі необхідності, будь-яке обладнання, техніку, механізми тощо для успішного виконання договору. Враховуючи вищезазначене, вибір переможця Замовником є об'єктивним та правомірним.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХЛК-ТЕХНОЛОГІЇ" 6 048 000,00
UAH з ПДВ
5 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД ЛЮКС 700" 6 198 324,00
UAH з ПДВ
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" 6 299 999,89
UAH з ПДВ
5 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" 6 630 920,10
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"ЕТАЛОН" 6 508 131,77
UAH з ПДВ
6 050 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 09:57
Електронний підпис
11 листопада 2019 09:56
МВД-.pdf.p7s
11 листопада 2019 09:56
МВД-.pdf
11 листопада 2019 09:56
ДФС.pdf.p7s
11 листопада 2019 09:56
ДФС.pdf
05 листопада 2019 16:09
Електронний підпис
02 листопада 2019 21:36
Електронний підпис
02 листопада 2019 21:29
Свiдоцтво.rar
02 листопада 2019 21:29
Правила.rar
02 листопада 2019 21:29
Лiцензiя.rar
02 листопада 2019 21:29
Документи по торгам-2.PDF.p7s
02 листопада 2019 21:29
Документи по торгам-2.PDF
02 листопада 2019 21:29
Документи по торгам-1.pdf.p7s
02 листопада 2019 21:29
Документи по торгам-1.pdf
02 листопада 2019 21:29
договiр_страхування_1022.rar
02 листопада 2019 21:29
Гарантiя_1022.rar
02 листопада 2019 21:29
Відомості ЄДРПОУ.PDF.p7s
02 листопада 2019 21:29
Відомості ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

01 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
01 листопада 2019 19:19
№4.pdf.p7s
01 листопада 2019 19:19
№4.pdf
01 листопада 2019 19:19
№3.pdf.p7s
01 листопада 2019 19:19
№3.pdf
01 листопада 2019 19:19
№2.pdf.p7s
01 листопада 2019 19:19
№2.pdf
01 листопада 2019 19:19
№1.pdf.p7s
01 листопада 2019 19:19
№1.pdf
01 листопада 2019 19:19
Свідоцтво (2).rar
01 листопада 2019 19:19
Правила (2).rar
01 листопада 2019 19:19
Ліцензія (2).rar
01 листопада 2019 19:19
Договір_1015.rar
01 листопада 2019 19:19
Гарантія_1015.rar

Публічні документи

01 листопада 2019 19:03
Електронний підпис
01 листопада 2019 19:03
свідоцтво (2).rar
01 листопада 2019 19:03
Реєстр№5.pdf (1).p7s
01 листопада 2019 19:03
Реєстр№5.pdf
01 листопада 2019 19:03
Реєстр№4.pdf (1).p7s
01 листопада 2019 19:03
Реєстр№4.pdf
01 листопада 2019 19:03
Реєстр№3.pdf (1).p7s
01 листопада 2019 19:03
Реєстр№3.pdf
01 листопада 2019 19:03
Реєстр№2.pdf (1).p7s
01 листопада 2019 19:03
Реєстр№2.pdf
01 листопада 2019 19:02
Реєстр№1.pdf (1).p7s
01 листопада 2019 19:02
Реєстр№1.pdf
01 листопада 2019 19:02
Правила (2).rar
01 листопада 2019 19:02
Ліцензія (2).rar
01 листопада 2019 19:02
Договір_1010.rar
01 листопада 2019 19:02
Гарантія_1010.rar

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:36
Устав.....5.pdf
28 жовтня 2019 15:36
Протокол......2.pdf
28 жовтня 2019 15:36
Приказ.....4.pdf
28 жовтня 2019 15:36
Паспорт код.....3.pdf
28 жовтня 2019 15:36
Выписка......1.pdf
28 жовтня 2019 15:36
Тех. задание.....6.PDF
28 жовтня 2019 15:36
Проект договора.....7.PDF
28 жовтня 2019 15:36
Справки.....9.PDF
28 жовтня 2019 15:36
Информация.....8.PDF
28 жовтня 2019 15:36
ТП.....10.PDF

Публічні документи

03 листопада 2019 15:14
Електронний підпис
03 листопада 2019 15:13
Договірна ціна.pdf
03 листопада 2019 15:13
Договір підряду.pdf
03 листопада 2019 15:13
Паспорт Мінін Р.О..pdf
03 листопада 2019 15:13
Довідка щодо ресурсів.pdf
03 листопада 2019 15:13
Довідка наявності МТБ.pdf
03 листопада 2019 15:13
Довідка щодо субпідрядника.pdf
03 листопада 2019 15:13
Щодо захисту довкілля.pdf
03 листопада 2019 15:13
Аналогічний договір.pdf
03 листопада 2019 15:13
Статут.pdf
03 листопада 2019 15:13
Банківська гарантія.7z
03 листопада 2019 15:13
Договір аренди приміщень.pdf
03 листопада 2019 15:13
Договір аренди техніки.pdf
03 листопада 2019 15:13
Ліцензія.pdf
03 листопада 2019 15:13
Казначейский рахунок.pdf
03 листопада 2019 15:13
Виписка ЕДРПОУ.pdf
03 листопада 2019 15:13
Паспорт підприємства.pdf
03 листопада 2019 15:13
Специфікація техніки.pdf
03 листопада 2019 15:13
Паспорт Мінін 2.JPG
03 листопада 2019 15:13
Витяг.pdf
03 листопада 2019 15:13
Дозвіл.pdf
03 листопада 2019 15:13
Протокол собрания.pdf
03 листопада 2019 15:13
Паспорт Мінін 1.JPG
03 листопада 2019 15:13
Прописка.pdf
03 листопада 2019 15:13
ИПН Мінін.pdf
03 листопада 2019 15:13
Графік робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХЛК-ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД ЛЮКС 700"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8"

ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"ЕТАЛОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЛК-ТЕХНОЛОГІЇ"
#37659422
Переможець 5 799 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХЛК-ТЕХНОЛОГІЇ"
#37659422
5 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2023 13:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:17
додаткова угода 9_до договору 2019 року на сайт.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 19:59
додаткова угода 8_ до договору 2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 19:58
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 19:56
додаткова угода 7_ до договору 2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 19:48
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 12:19
Додаткова угода №6 від 29.07.21р, до договору №18.11 від 18.11.2019р..pdf зміни до договору
29 липня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 09:21
Додаткова угода №5 від 23.07.21р. до договору №18.11 від 18.11.2019р..pdf зміни до договору
23 липня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 12:28
Допугода №4 від 15.07.20р., редагування фінансових робіт по капремонту трибун у 2020р.pdf зміни до договору
15 липня 2020 19:37
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 16:50
Додаткова угода _3_ 24.04.2020 року.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:27
Повідомлення від 27.12.19р, про внесення змін до договору 18.11 від 18.11.19р.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:24
Додаткова угода №2 від 27.12.19р до договору №18.11 від 18.11.19р.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:24
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 15:41
повiдомлення.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 15:33
додаткова_угода-1.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 15:32
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:30
ДОГОВІР_18.11.pdf укладений
18 листопада 2019 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 072 923,96
UAH (в тому числі ПДВ 345 487,33 UAH)