Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

. код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-10-18-003612-b c8266e62772d4074a63f3d1a216c2c85
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кресс Олена

308465922172 xozrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 41832693
Місцезнаходження: 15400, Україна , Чернігівська обл., Семенівка, Червона Площа будинок 6
Контактна особа: Кресс Олена
308465922172
xozrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 08:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


1) Семенівський ЗСО І-ІІІ ст.. №1 - Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2473.
2) Семенівська гімназія №2 - Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2493.
3) Семенівський ЗСО І-ІІІ ст.. №3 - Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2465.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, 3-й провулок Центральний,2 (Семенівський ЗСО І-ІІІ ст.. №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
. код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, Шкільна,1 (Семенівська гімназія №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, Шкільна,98 (Семенівський ЗСО І-ІІІ ст.. №3).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти та спів фінансування. Оплата за поставку товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на підставі видаткової накладної та рахунку- фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати фактичної поставки товару належної якості, кількості, найменування (асортименту).. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:10
тендерна документація п.к..doc
18 жовтня 2019 16:10
002.jpg
18 жовтня 2019 16:09
003.jpg
18 жовтня 2019 16:09
001.jpg
18 жовтня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:10
тендерна документація п.к..doc
18 жовтня 2019 16:10
002.jpg
18 жовтня 2019 16:09
003.jpg
18 жовтня 2019 16:09
001.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 20 жовтня 2019 16:33
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:32
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Під час розгляду пропозицій, перевагу буде віддано виключно параметрам, які є не нижчими, що зазначені в технічних вимогах, марка персональних комп’ютерів до уваги братись не буде. Пакет програмного забезпечення LibreOffice є безкоштовним вільно розповсюдженим офісним пакетом і під час розгляду до уваги братися не буде. Дякуємо за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповіді на Ваші запитання викладені п.5. п.6 п.7 Додатку 1 тендерної документації. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-003612-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:13
Умови
Шановний Замовнику!

Тендерною документацією передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції «Копія свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам».

Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537.

Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам».

Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти.

Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаємося до Замовника з проханням переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2019 14:25
Шановний Учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне.
Закупівля персональних комп’ютерів здійснюється відповідно до вимог Постанови КМУ від 03.04.2019 року №319 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти». Пунктом 3 даної Постанови передбачено, що Головним розпорядником субвенції є МОН.
Вимога, яка викладена в тендерній документації щодо надання Учасниками свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, прописана згідно Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої професійної освіти, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року N 1440 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 15 січня 2018 р. за N 55/31507.
Зважаючи на вищевикладене Ми, як Замовник не маємо права не дотримуватись вимог зазначеного наказу та внести зміни до тендерної документації, виключивши подання Учасниками копії свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2019 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій