Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – Папір (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
10 300,00 UAH
UA-2019-10-18-003560-b 9d3591ebdc6148298edfc01da31f75c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Амельченко Руслан Євгенович

380626416871 doncpto@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Донецький центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості"
Код ЄДРПОУ: 37295835
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова, б.3
Контактна особа: Амельченко Руслан Євгенович
380626416871
doncpto@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 10 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015 – Папір (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 пачок
ДК 021:2015 – Папір (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул.Машинобудівників, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору ДК 021:2015 – Папір (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару ДК 021:2015 – Папір (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 16:01
ПАПІР ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:14
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:03
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію, але вносити зміни в технічні вимоги ми не маємо потреби, бо ми навчальний заклад і для друку документів нам потрібен папір саме з такими технічними вимогами. Ми вже користувались таким папіром і він нас повністю задовольнив.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 10 125,00
UAH з ПДВ
10 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 12:18
Відомості з ЄДР.pdf
28 жовтня 2019 12:18
Витяг_22.10.pdf
28 жовтня 2019 12:18
Сертифікат_Сanon.pdf
28 жовтня 2019 12:18
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
28 жовтня 2019 12:18
Паспорт_Коврига І.М..pdf
28 жовтня 2019 12:18
Довіреність_2019.pdf
28 жовтня 2019 12:18
Св_доцтво ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 12:18
Протокол №26.pdf
28 жовтня 2019 12:18
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 10 125,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 14:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

29 жовтня 2019 13:26
Протокол 19 Папір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
10 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 13:26
Протокол 19 Папір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_0001.pdf укладений
01 листопада 2019 14:44
IMG_0003.pdf укладений
01 листопада 2019 14:44
IMG_0002.pdf укладений
01 листопада 2019 14:44
IMG_0004.pdf укладений
01 листопада 2019 14:44
IMG_0005.pdf укладений
01 листопада 2019 14:44