Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сервери
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-10-18-003530-b 114c27e351604e0494a30b49b1ca1b1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чайковська

+380501906977 chajkovska@oblrada.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada.pl.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:47
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


джерело фінансування - обласний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється у порядку, передбаченому п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, згідно з рахунком, видатковою накладною в термін сім робочих днів з моменту постачання Товару. У разі затримки фінансування з обласного бюджету розрахунки здійснюються в термін семи робочих днів з дня надходження фінансування на рахунок Покупця. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:39
Оголошення зі змінами.pdf
23 жовтня 2019 16:39
тендерна документація сервер18102019 зі змінами.docx
23 жовтня 2019 16:39
Опис змін.pdf
23 жовтня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:39
Оголошення зі змінами.pdf
18 жовтня 2019 15:57
оголошення 1.pdf
23 жовтня 2019 16:39
тендерна документація сервер18102019 зі змінами.docx
18 жовтня 2019 15:57
тендерна документація сервер18102019.docx
23 жовтня 2019 16:39
Опис змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внести зміни
Дата подання: 19 жовтня 2019 16:24
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:41
Шановний замовник! Прохання привести як мінімум 2 варіанти серверів, різних виробників, які відповідають даним двом вимогам з посиланнями на офіційну документацію − повинен мати можливість підключення через зовнішній USB порт, наявний на передній частині сервера, пристроїв під управлінням ОС Android і ОС iOS для отримання інформації про стан сервера, версії встановлених мікрокодів, повідомлень про помилки, а також управління електроживленням сервера (включення, виключення, перезавантаження сервера ) з використанням спеціальних програм, написаних для ОС Android і ОС iOS; працездатність в діапазоні температур 5°C-45°C без обмеження часу роботи сервера. В іншому випадку просимо видалити ці вимоги як дискримінаційні, тому що ми не бачимо альтернативи інших виробників крім Lenovo.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» враховані при підготовці тендерної документації. Права учасників не обмежено та не дискриміновано. Адже за умов тендеру, кожен з учасників має право запропонувати товар, надавши порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:45
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Крім того, Учасник повинен надати детальний технічний опис Товару що пропонується (назва виробника, модель, артикул, посилання на офіційний сайт виробника).
Строки поставки
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:38
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:42
Шановний замовник! Прохання збільшити строк поставки на 10 днів, а саме до 20.12.2019 року.
Відповідь: Строк поставки подовжено до 20.12.2019. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-003530-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:44
змінити вимоги
Шановний Замовник!

Ще раз наголошуємо, шо 2 пункти технічної документації


− повинен мати можливість підключення через зовнішній USB порт, наявний на передній частині сервера, пристроїв під управлінням ОС Android і ОС iOS для отримання інформації про стан сервера, версії встановлених мікрокодів, повідомлень про помилки, а також управління електроживленням сервера (включення, виключення, перезавантаження сервера ) з використанням спеціальних програм, написаних для ОС Android і ОС iOS;

працездатність в діапазоні температур 5°C-45°C без обмеження часу роботи сервера.

Є дискримінаційними та відповідають лише одному виробнику серверів, Lenovo.

Прохання прибрати їх з документацію,або змінити таким чином, щоб була можливість запропонувати сервери інших виробників (Supermiro, DELL)

Інакше це буде порушення закону з вашого боку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 16:45
Відповідні зміни внесено до пунктів 1.6. та 1.9. додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

23 жовтня 2019 16:45
Опис змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 284 256,00
UAH з ПДВ
284 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 11:47
довідка ДФС ТОВ.pdf
11 листопада 2019 11:47
Довідка МВС.pdf
02 листопада 2019 16:55
Електронний підпис
02 листопада 2019 16:54
договір інститут розвідки.zip
02 листопада 2019 16:54
договір водоканал.zip
02 листопада 2019 16:54
авторизація.pdf
02 листопада 2019 16:54
технічна частина.pdf
02 листопада 2019 16:54
проект договору.pdf
02 листопада 2019 16:54
05_рішення.pdf
02 листопада 2019 16:54
14_Довідка МВС.pdf
02 листопада 2019 16:54
кваліфікаційні документи.pdf
02 листопада 2019 16:54
партнерство_ сертіфікати.zip
02 листопада 2019 16:54
пропозиція.pdf
02 листопада 2019 16:54
Авторизаційний лист .pdf
02 листопада 2019 16:54
копія витягу.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 17:50
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:37
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:35
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:35
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 17:35
Сервісні Центри_2019-02-08.pdf
01 листопада 2019 17:35
Декларація відповідності.PDF
01 листопада 2019 17:35
Авторизаційний лист.pdf
01 листопада 2019 17:35
Гарантійні листи.pdf
01 листопада 2019 17:35
Протокол зборів.pdf
01 листопада 2019 17:35
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД"

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД"
#42683279
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД"
#42683279
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 12:03
договор 175.pdf укладений
21 листопада 2019 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 000,00 UAH)