Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)
50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer)
Очікувана вартість
25 066 356,00 UAH
UA-2019-10-18-003294-b 2b6ee5014b324106961dea1b875e359d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська область обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of " Darnytsia District of Kyiv".
National ID: 39604270
Contact point: Volkotrub Pavlo
380445632767
tenderkk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:22
Очікувана вартість: 25 066 356,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 663,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 18 жовтня 2019 15:33
Enquiries until: 08 листопада 2019 00:00
Complaints submission until: до 14 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2019 00:00

Information

Estimated total value: 25 066 356 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 664 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1558 штуки
50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника). Джерело фінансування закупівлі: Кошти державних, казенних, комунальних підприємств.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Дарницький район
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer). The source of financing the purchasing: funds of a state, state-owned and communal enterprises.
CPV: 50750000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються у наступному місяці за розрахунковим на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем Актів наданих послуг у межах відсотку надходження поточної оплати категорії споживачів - населення за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 16:03
Перелік змін.pdf
05 листопада 2019 16:03
ТД_ТО ліфтів_зі змінами.pdf
18 жовтня 2019 15:36
ТД_ТО ліфтів.pdf
18 жовтня 2019 15:36
НОВА ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ.pdf
05 листопада 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 16:03
Перелік змін.pdf
05 листопада 2019 16:03
ТД_ТО ліфтів_зі змінами.pdf
18 жовтня 2019 15:36
ТД_ТО ліфтів.pdf
18 жовтня 2019 15:36
НОВА ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

лист-згода
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:46
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:31
Шановний замовник, в тендерній документації п. 7.3 Додатку №3, у Вас міститься вимога, щодо надання Листа-згоди на обробку персональних даних у довільній формі. Надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Враховуючи те що у документах, які надають учасники (протоколи, листи, накази, договори, акти виконаних робіт, тощо) присутні персональні данні осіб, які знаходяться за кордоном, особи, з якими немає зв’язку, особи, які звільнилися, особи, які не бажають надавати згоду на обробку своїх персональних даних, тощо, як в такому випадку діяти учаснику? Просимо надати чітку відповідь, чи можливо замасковувати інформацію в наданих документах про персональні дані особи, яка відмовилась надати лист-згоду, або особи, отримати лист-згоду від якої не можливо з вищенаведених причин?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що відповідно до п. 2.3 додатку № 2 до тендерної документації Учасники повинні надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними у наданні послуг з повного технічного обслуговування ліфтів за даною закупівлею. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи - згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Тобто, згідно з умовами документації необхідно надати листи - згоди задіяних у наданні послуг працівників. Окрім того, інформуємо, що відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про захист персональних даних» передачу персональних даних третій особі володілець персональних даних протягом десяти робочих днів повідомляє суб’єкта персональних даних, якщо цього вимагають умови його згоди або інше не передбачено законом.
Щодо тендерної пропозиції по Додатку 8
Дата подання: 06 листопада 2019 13:31
Дата відповіді: 07 листопада 2019 16:44
Шановний Замовнику, чи повинен учасник (саме учасник) надавати у складі своєї тендерної прпозиції тендерну пропозицію відповідно до форми, якак вказана у Додатку 8 ДКТ? Чи ця форма подається лише переможцем при формуванні пакета переможця.? У Змісті форми "Тендерна пропозиція" (Додаток 8) спочатку Ви прописуєте словосполучення "форма, яка подасться Учасником на фiрмовому бланку", а в тексті вказуєте "ми, (назва переможця), надаємо свою пропозицiю". Так хто все таки повинен її подавати: учасник торгів чи лише переможець?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення.
У свою чергу інформуємо, що відповідно до Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації -«…Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з: 1. Цінової пропозиції в електронному вигляді, яка формується шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки…».
Відповідно до цього ж розділу «…Для переможця торгів: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника:… - форму «Тендерна пропозиція», яка складена за формою відповідно до Додатку № 8 до цієї тендерної документації (з урахуванням результатів остаточної ціни проведеного електронного аукціону), загальна ціна пропозиції не повинна перевищувати ціну, визначену за результатами проведеного електронного аукціону;…».
Відповідно до Додатку №4 до Тендерної документації «…Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону та інші документи, а саме:… 4. Форму “Тендерної пропозиції” (Додаток №8) з ціною, з якою Учасника за підсумками аукціону було визначено переможцем…»
Враховуючи умови тендерної документацію форма «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку № 8 надається лише Переможцем.
Проект договвору
Дата подання: 06 листопада 2019 18:10
Дата відповіді: 07 листопада 2019 17:51
п. 3 Розділу 6 вимагається надання істотних умов договору у вигляді заповненого (в частині вимог до учасника) та підписаного проекту договору згідно Додатку № 6 до документації. В самому проекту вказано, що в проекті заповнити все крім загальної вартості договору та строків дії договору. Питання: строки дії договору та надання послуг не зазначати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення.
У свою чергу інформуємо, що у Додатку № 6 вказано що в проекті договору необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної вартості договору та строків дії договору і надання послуг. Враховуючи умови тендерної документації дану інформацію зазначати не потрібно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 листопада 2019
UA-2019-10-18-003294-b2b6ee5014b324106961dea1b875e359d
Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02091, Україна, Київська область обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 листопада 2019 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
15 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:45
1 Опорні пункти pdf.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Аварійна служба. pdf.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Сертифікат ISO .pdf.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Технічний опис послуг. pdf.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Істотні умови договору.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Установчий документ. pdf.rar

Документи

18 листопада 2019 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2019 08:58
Електронний підпис
10 грудня 2019 08:58
Електронний підпис
10 грудня 2019 08:57
Документи переможця.PDF
15 листопада 2019 18:14
Електронний підпис
15 листопада 2019 18:14
Електронний підпис
15 листопада 2019 18:10
Технічний опис послуг.PDF
15 листопада 2019 18:10
Сертифікат ІСО 2015.pdf
15 листопада 2019 18:10
Довідка про опорніі пункти.PDF
15 листопада 2019 18:10
Істотні умови договору.pdf
15 листопада 2019 18:10
Установчий документ.pdf
15 листопада 2019 18:10
Повноваження щодо підпису.PDF
15 листопада 2019 18:10
Ліцензія АТ_Універсал Банк.pdf
15 листопада 2019 18:10
Ліцензія АТ Універсал Банк.rar
15 листопада 2019 18:10
Довіреність Семенова І.Д..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс" 25 054 161,72
UAH з ПДВ
25 054 161,72
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 25 062 660,00
UAH з ПДВ
25 062 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 08:58
Електронний підпис
10 грудня 2019 08:58
Електронний підпис
10 грудня 2019 08:57
Документи переможця.PDF
15 листопада 2019 18:14
Електронний підпис
15 листопада 2019 18:14
Електронний підпис
15 листопада 2019 18:10
Технічний опис послуг.PDF
15 листопада 2019 18:10
Сертифікат ІСО 2015.pdf
15 листопада 2019 18:10
Довідка про опорніі пункти.PDF
15 листопада 2019 18:10
Істотні умови договору.pdf
15 листопада 2019 18:10
Установчий документ.pdf
15 листопада 2019 18:10
Повноваження щодо підпису.PDF
15 листопада 2019 18:10
Ліцензія АТ_Універсал Банк.pdf
15 листопада 2019 18:10
Ліцензія АТ Універсал Банк.rar
15 листопада 2019 18:10
Довіреність Семенова І.Д..pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
15 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:45
1 Опорні пункти pdf.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Аварійна служба. pdf.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Сертифікат ISO .pdf.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Технічний опис послуг. pdf.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Істотні умови договору.rar
15 листопада 2019 11:45
1 Установчий документ. pdf.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"
#38526925
Переможець 25 054 161,72
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"
#38526925
25 054 161,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 18:16
Додаткова угода_№3_від 13.01.2020.pdf зміни до договору
13 січня 2021 18:14
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 18:10
Додаткова угода_№2_від 13.01.2020.pdf зміни до договору
13 січня 2021 18:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:53
ДУ_1_Договір_12_27-Тн_1264_обслугов.ліфтів.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:23
Договір_12_27_Тн_1264_ТО_ліфтів.pdf укладений
27 грудня 2019 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю Додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору № 12/27 – Тн/1264 про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 27 грудня 2019 року (далі – Договір) про наступне. 1. Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі послуг на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, до моменту укладання Замовником нового договору за результатами проведеної закупівлі, але не пізніше 28 лютого 2021 року. 2. Пункт 1.1. Договору викласти у такій редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується з 01 січня 2020 року по 28 лютого 2021 року включно надавати Замовнику послуги, що зазначені в пункті 1.2. цього Договору, а Замовник – прийняти і оплатити ці послуги». 3. Пункт 5.1. Договору викласти у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 01 січня 2020 року по 28 лютого 2021 року включно.». 4. Пункт 10.1. Договору викласти у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє з 01 січня 2020 року до 28 лютого 2021 року включно, але в будь-якому випадку - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором.». 5. Сторони дійшли згоди, що у разі укладання Замовником нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі Виконавець припиняє надання послуг з дати підписання Замовником нового договору, а Договір припиняє свою дію з дати настання зазначеної події, але у будь якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 7. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 8. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору від 27 грудня 2019 року № 12/27-Тн/1264. 9. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 12/27-Тн/1264
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 18.04.2020), уклали цю Додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору № 12/27 – Тн/1264 про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 27 грудня 2019 року, (далі – Договір), про таке: 1. Відповідно до пункту 3.4 Договору Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 1 370 344 грн 77 коп (один мільйон триста сімдесят тисяч триста сорок чотири гривні 77 коп) з ПДВ та викласти абзац перший пункту 3.1. Договору у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 23 683 816 грн 95 коп (двадцять три мільйони шістсот вісімдесят три тисячі вісімсот шістнадцять гривень 95 коп), у тому числі ПДВ 3 947 302 грн 83 коп (три мільйони дев’ятсот сорок сім тисяч триста дві гривні 83 коп).» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору від 27 грудня 2019 року № 12/27-Тн/1264. 5. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 12/27-Тн/1264
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 18.04.2020), уклали цю Додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору № 12/27 – Тн/1264 про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 27 грудня 2019 року, (далі – Договір), про таке: 1. Загальна вартість Договору збільшується на 4 736 763 грн 38 коп (чотири мільйони сімсот тридцять шість тисяч сімсот шістдесят три гривні 38 коп), в тому числі ПДВ – 789 460 грн 56 коп (сімсот вісімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят гривень 56 коп), що не перевищує 20 відсотків від суми Договору, укладеного у 2020 році. 2. Перший абзац пункту 3.1. Договору викласти у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 28 420 580 грн 33 коп (двадцять вісім мільйонів чотириста двадцять тисяч п’ятсот вісімдесят гривень 33 коп), у тому числі ПДВ 4 736 763 грн 39 коп (чотири мільйони сімсот тридцять шість тисяч сімсот шістдесят три гривні 39 коп).» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору від 27 грудня 2019 року № 12/27-Тн/1264. 6. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 12/27-Тн/1264
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 24 507 867,38
UAH (в тому числі ПДВ 4 084 644,53 UAH)