Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області
Очікувана вартість
8 034 862,00 UAH
UA-2019-10-18-003208-b 2aef986c9196472896f9296cea98dc1b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04364294
Місцезнаходження: 27520, Україна , Кіровоградська обл., с. Велика Андрусівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 43
Контактна особа: Іващенко Ніна
380523650525
v-andrusivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:11
Очікувана вартість: 8 034 862,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 174,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27521, Україна, Кіровоградська область, Світловодський район, с. Калантаїв, вул. Центральна, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно плану фінансування робіт: 2019 рік - 317786, 00 грн.; 2020 рік - 7 717076 грн. в межах фінансування замовника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-003208-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 29 листопада 2019 09:06
Вимога
Просимо роз’яснити в чому полягає не відповідність нашою тендерної пропозиції до п.1.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в частині завантаження об’єднаних файлів формату.pdf.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2019 14:00
Учасник ТОВ «Афінацентр» надав тендерну пропозицію, що не відповідає п.1.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в частині завантаження об’єднаних файлів формату .pdf, а саме: Згідно ч. 1 ст. 25 Закону документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі, отже, документи тендерної пропозиції, передбачені згідно пункту 5.1.1. та частиною 6 цього Розділу, подаються у вигляді об’єднаного файлу формату pdf., з урахуванням вимог щодо оформлення відповідних документів, передбачених цим пунктом. У випадку, якщо розмір такого об’єднаного файлу перевищує 45 Мбайт (типове обмеження програмних засобів акредитованих електронних майданчиків щодо об’єму файлів для завантаження), дозволяється розділити такий файл, але не більше ніж на 3 частини, та з урахуванням вимог, передбачених цією документацією.
Тобто необхідно подати один (у разі якщо розмір файлу перевищує 45 Мбайт – до трьох файлів) об’єднаний файл, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям та один (у разі якщо розмір файлу перевищує 45 Мбайт – до трьох файлів) об’єднаний файл, що містить технічний опис предмета закупівлі.
У свою чергу ТОВ «Афінацентр» надано 21 файл формату .pdf, серед них є файл «2. Підтвердження відповідності ТП», який складається з 385 сторінок, в якому в одному файлі надані як документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, так і документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, а також документ з інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником, що відповідно до п.п.1.1., 1.5., 6.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції подаються в окремих файлах, таким чином учасником порушено вимоги тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-22-000004 ● 69fa3e181a5c4c03af56fe3f51be3eec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-22 14:46:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.11.2019 № 67

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-18-003208-b 18.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-22 14:56:55

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-18-003208-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс» внаслідок підвантаження в електронній системі документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, з порушенням строків, визначених вимогами частини 3 статті 17 Закону, а саме: 12 та 13 листопада 2019 року, тобто, у строк, що перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – 06 листопада 2019 року.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-25 11:22:29

Про надання пояснення

В результаті поєднання членами тендерного комітету основної роботи та обов’язків членів тендерного комітету виникла затримка з виявленням та належним реагуванням (в результаті відсутності кворуму). Станом на 25.11.2019 року тендерну пропозицію ТОВ «ІБФ «ПРЕСТИЖСЕРВІС» відхилено, у зв’язку з порушенням останнім строків надання документів передбачених п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-25 13:45:29

Відповідь на запит з виправленням помилки

У відповіді на запит допущено помилку в наданому протоколі тендерного комітету, тому надаємо віправлений протокол. В результаті поєднання членами тендерного комітету основної роботи та обов’язків членів тендерного комітету виникла затримка з виявленням та належним реагуванням (в результаті відсутності кворуму). Станом на 25.11.2019 року тендерну пропозицію ТОВ «ІБФ «ПРЕСТИЖСЕРВІС» відхилено, у зв’язку з порушенням останнім строків надання документів передбачених п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі протоколу тендерного комітету №22.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені ДАСУ порушення, - виправлені тендерним комітетом, шляхом відхилення пропозиції, переможця, що вчасно не надав документального підтвердження відсутності пістав для відхилення згідно ст.17. Закупівля відмінена внаслідок відхилення пропозицій усіх учасників.

2019-12-10 15:58:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 04364294, Україна, с. Велика Андрусівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 43
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області, 8034862UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи, specialNorms
  3. Інформація про оприлюднення: 2aef986c9196472896f9296cea98dc1b, 2019-10-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 22 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоандрусівської сільської ради Світловодського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету від 24.10.2019 б/н (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інженерно – будівельна фірма «Престижсервіс», ТОВ «Афінацентр», протоколи засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 19, від 25.11.2019 № 22, від 25.11.2019 № 24, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс», якого Замовник обрав переможцем торгів згідно протоколу засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 19, завантажив 12 та 13 листопада 2019 року в електронній системі закупівель документи згідно підпункту 5.5 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк, що перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (повідомлення про намір укласти договір Замовником оприлюднене 06 листопада 2019 року), чим недотримано вимоги абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30, частини 3 статті 32 Закону, Замовник не відхилив переможця ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс», як такого, що не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.11.2019 № 22. Станом на 25.11.2019 дана закупівля відмінена внаслідок відхилення усіх тендерних пропозицій учасників торгів.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30, частини 3 статті 32 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.11.2019 № 22. Станом на 25.11.2019 дана закупівля відмінена внаслідок відхилення усіх тендерних пропозицій учасників торгів.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-12-16 15:35:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРЕСТИЖСЕРВІС" 7 434 527,48
UAH з ПДВ
7 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 7 574 358,69
UAH з ПДВ
7 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 14:59
sign.p7s
13 листопада 2019 14:59
file (1).pdf
12 листопада 2019 19:05
sign.p7s
12 листопада 2019 18:59
п.2ч.1.ст.17.PDF
12 листопада 2019 18:59
Меронцов.pdf
04 листопада 2019 01:16
sign.p7s
04 листопада 2019 01:15
Субпідрядники_.pdf
04 листопада 2019 01:15
ст17_.pdf
04 листопада 2019 01:15
погодження з умовами_.pdf
04 листопада 2019 01:15
кваліфікаційні.pdf
04 листопада 2019 01:15
Повноваження.pdf
04 листопада 2019 01:15
Технічний опис.pdf
04 листопада 2019 01:15
2.imd

Публічні документи

04 листопада 2019 14:52
sign.p7s
04 листопада 2019 14:42
1. Пропозиція.pdf
04 листопада 2019 13:39
88.imd
04 листопада 2019 13:35
12. Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2019 13:35
1. Пропозиція.pdf
04 листопада 2019 13:35
18. Договора аренди.pdf
04 листопада 2019 13:34
17. тех паспорта техники.pdf
04 листопада 2019 13:34
8. Наказ на директора.pdf
04 листопада 2019 13:34
6. Обр перс данних.pdf
04 листопада 2019 13:34
13. Статут Афінацентр.pdf
04 листопада 2019 13:34
4. Аналог.договір.pdf
04 листопада 2019 13:34
3. ст 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРЕСТИЖСЕРВІС"
#42891681
Рішення скасоване 7 350 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 09:06
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРЕСТИЖСЕРВІС"
#42891681
Відхилено 7 350 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 11:19
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 7 400 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 13:57

Документи

25 листопада 2019 11:16
sign.p7s
25 листопада 2019 11:14
22.pdf
25 листопада 2019 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 листопада 2019 13:53
sign.p7s
25 листопада 2019 13:49
24.pdf
25 листопада 2019 11:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
25 листопада 2019 13:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку