Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»; (Реконструкція системи опалення у ДПЗОВ «СТАРТ» у с. Коростів, Сколівського району, Львівської області)
Очікувана вартість
3 713 372,40 UAH
UA-2019-10-18-003152-b ● 26048a45749642279adc0f64b5cf08e6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144743 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 9 |
Контактна особа: |
Юрків Олена Володимирівна 032254-60-51 olenaurkiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 11:15 |
Очікувана вартість: | 3 713 372,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 133,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»; (Реконструкція системи опалення у ДПЗОВ «СТАРТ» у с. Коростів, Сколівського району, Львівської області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»; (Реконструкція системи опалення у ДПЗОВ «СТАРТ» у с. Коростів, Сколівського району, Львівської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82630, Україна, Львівська область, Сколівський район, с. Коростів, ДПЗОВ "СТАРТ"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться тільки після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться тільки після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 15:22 |
Тендерна документація СТАРТ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
подання пропозиції БЕЗ ПДВ
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:48
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 16:15
Доброго дня, у тендерній документації вказано, що: "Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна», яка повинна включати податок на додану
вартість (ПДВ)."
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми як потенційні Учасники даної закупівлі не є платниками ПДВ. Свою тендерну пропозицію подаємо БЕЗ ПДВ, але з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які ми сплачуємо згідно нашої системи оподаткування.
Змініть будь-ласка дану вимогу.
В разі не внесення змін надайте роз'яснення як будуть розглядатися пропозиції учасників БЕЗ ПДВ????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів для яких існує постійно діючий ринок - ціна (питома вага критерію становить 100%). Водночас вимогами тендерної документації передбачено, що при поданні пропозиції Учасники зазначають інформацію про включення/ невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Керуючись положеннями роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-05/18308-07 від 08.06.2015 замовник визначає переможцем учасника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною (п.15 ст.1 Закону № 922-VIII. найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону (п.12 ст.1 Закону № 922-VIII). Окрім того, при провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у статті 3 Закону № 922-VIII, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Отже, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, при розгляді тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до оцінювання учасників.
Надання аналогічного договору
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:03
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 14:43
Доброго дня, якщо у Учасника є аналогічні договори за 2019 рік, або ж навпаки за 2015-2016 рік, чи будуть розглядатися такі пропозиції?? Адже згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вправі вимагати від Учасника лише наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто уточнення щодо конкретного періоду значно звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв, які можуть бути застосовані Замовником під час проведення закупівлі Однак, Закон не встановлює форм підтвердження таких критеріїв, залишивши це на розсуд Замовника з врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Тендерний комітет вважає за доцільне підтвердження такої кваліфікаційної вимоги, яка зазначена у п. 3 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а саме шляхом подання у складі своєї пропозиції довідки «Про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, не менше двох за 2017-2018 роки згідно наведеної форми».
Тендерний комітет вважає за доцільне підтвердження такої кваліфікаційної вимоги, яка зазначена у п. 3 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а саме шляхом подання у складі своєї пропозиції довідки «Про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, не менше двох за 2017-2018 роки згідно наведеної форми».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
3 691 140,00
UAH з ПДВ
|
3 691 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС" |
3 711 804,00
UAH з ПДВ
|
3 711 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Переможець |
3 691 140,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 10:28
|
Додатк уг 3 Старт.PDF | зміни до договору |
06 січня 2022 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 12:39
|
Додатковий договір 2.PDF | зміни до договору |
16 квітня 2021 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2020 11:19
|
Додаток до договору № 1 1.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 12:49
|
Додаткова угода 1 СТАРТ.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 13:17
|
Договір 505-к.pdf | укладений |
26 листопада 2019 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 505-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 505-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору та визначення вартості робіт в межах бюджетного фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 505-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення вартості виконаних та профінансових у 2021 р. робіт та визначення вартості робіт, що підлягають виконанню за договором у майбутньому бюджетному періоді |
Номер договору про закупівлю: | 505-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |