Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»; (Реконструкція системи опалення у ДПЗОВ «СТАРТ» у с. Коростів, Сколівського району, Львівської області)
Очікувана вартість
3 713 372,40 UAH
UA-2019-10-18-003152-b 26048a45749642279adc0f64b5cf08e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрків Олена Володимирівна

032254-60-51 olenaurkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144743
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 9
Контактна особа: Юрків Олена Володимирівна
032254-60-51
olenaurkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:15
Очікувана вартість: 3 713 372,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 133,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»; (Реконструкція системи опалення у ДПЗОВ «СТАРТ» у с. Коростів, Сколівського району, Львівської області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»; (Реконструкція системи опалення у ДПЗОВ «СТАРТ» у с. Коростів, Сколівського району, Львівської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82630, Україна, Львівська область, Сколівський район, с. Коростів, ДПЗОВ "СТАРТ"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться тільки після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться тільки після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:22
Тендерна документація СТАРТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

подання пропозиції БЕЗ ПДВ
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:48
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 16:15
Доброго дня, у тендерній документації вказано, що: "Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна», яка повинна включати податок на додану вартість (ПДВ)." Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми як потенційні Учасники даної закупівлі не є платниками ПДВ. Свою тендерну пропозицію подаємо БЕЗ ПДВ, але з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які ми сплачуємо згідно нашої системи оподаткування. Змініть будь-ласка дану вимогу. В разі не внесення змін надайте роз'яснення як будуть розглядатися пропозиції учасників БЕЗ ПДВ????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів для яких існує постійно діючий ринок - ціна (питома вага критерію становить 100%). Водночас вимогами тендерної документації передбачено, що при поданні пропозиції Учасники зазначають інформацію про включення/ невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Керуючись положеннями роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-05/18308-07 від 08.06.2015 замовник визначає переможцем учасника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною (п.15 ст.1 Закону № 922-VIII. найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону (п.12 ст.1 Закону № 922-VIII). Окрім того, при провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у статті 3 Закону № 922-VIII, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Отже, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, при розгляді тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до оцінювання учасників.
Надання аналогічного договору
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:03
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 14:43
Доброго дня, якщо у Учасника є аналогічні договори за 2019 рік, або ж навпаки за 2015-2016 рік, чи будуть розглядатися такі пропозиції?? Адже згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вправі вимагати від Учасника лише наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто уточнення щодо конкретного періоду значно звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв, які можуть бути застосовані Замовником під час проведення закупівлі Однак, Закон не встановлює форм підтвердження таких критеріїв, залишивши це на розсуд Замовника з врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Тендерний комітет вважає за доцільне підтвердження такої кваліфікаційної вимоги, яка зазначена у п. 3 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а саме шляхом подання у складі своєї пропозиції довідки «Про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, не менше двох за 2017-2018 роки згідно наведеної форми».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 3 691 140,00
UAH з ПДВ
3 691 140,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС" 3 711 804,00
UAH з ПДВ
3 711 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 14:37
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:33
Довідки_ст.17.pdf
08 листопада 2019 11:35
Електронний підпис
08 листопада 2019 11:34
Кошторисна документація.rar
04 листопада 2019 13:57
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:38
8_Кошторисна документація.rar
04 листопада 2019 12:38
9.Технічна_частина.rar
04 листопада 2019 12:38
4_КК_ч.2.rar
04 листопада 2019 12:38
3_КК_ч.1.rar
04 листопада 2019 12:38
1_Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 12:38
5_Інші_документи.rar
04 листопада 2019 12:38
7_Проект договору.rar
04 листопада 2019 12:38
2_ВПВ_ст_17.pdf
04 листопада 2019 12:38
Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

02 листопада 2019 15:43
Наказ про призначення.pdf
02 листопада 2019 15:43
Кошторис.pdf
02 листопада 2019 15:43
Пропозиція.pdf
02 листопада 2019 15:43
Договір.pdf
02 листопада 2019 15:43
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 3 691 140,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
3 691 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:28
Додатк уг 3 Старт.PDF зміни до договору
06 січня 2022 10:27
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 12:39
Додатковий договір 2.PDF зміни до договору
16 квітня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 11:19
Додаток до договору № 1 1.pdf зміни до договору
20 березня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 12:49
Додаткова угода 1 СТАРТ.pdf зміни до договору
30 січня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 13:17
Договір 505-к.pdf укладений
26 листопада 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 505-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 505-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору та визначення вартості робіт в межах бюджетного фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 505-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення вартості виконаних та профінансових у 2021 р. робіт та визначення вартості робіт, що підлягають виконанню за договором у майбутньому бюджетному періоді
Номер договору про закупівлю: 505-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML