Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери) Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету (спеціальний рахунок)
Очікувана вартість
506 000,00 UAH
UA-2019-10-18-002937-b 62a6b8368e97420dba3d33d26d4b0d84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Партоєва

+380564921216 inf-ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986115
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5
Контактна особа: Олена Партоєва
+380564921216
inf-ekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:39
Очікувана вартість: 506 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 11:24
Перелік змін від 21.10.2019.doc
21 жовтня 2019 11:24
ТД Комп'ютерне обл. зміни.docx
18 жовтня 2019 14:58
Проект Договору.docx
18 жовтня 2019 14:58
ТД Комп'ютерне обладнання.docx
21 жовтня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 11:24
Перелік змін від 21.10.2019.doc
21 жовтня 2019 11:24
ТД Комп'ютерне обл. зміни.docx
18 жовтня 2019 14:58
Проект Договору.docx
18 жовтня 2019 14:58
ТД Комп'ютерне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 жовтня 2019 00:08
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:58
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Да, допускаємо на торги аналогі і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі. Характеристики обладнання мають бути не нижче визначених у додатку 1 Тендерної документації.
Документація
Дата подання: 19 жовтня 2019 00:08
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:05
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: задовільнить поставка, установка та наладка товару
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 19 жовтня 2019 16:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:04
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В п,5 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», чітко прописані вимоги Замовника стосовно надання Учасником інформації про встановлену операційну систему, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення (ПЗ) Windows 10 має бути попередньо встановленим без його активації з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Активація кожного ПЗ здійснюється в пристуності Замовника.
У разі, якщо ПЗ встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:49
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пропонуємо Учаснику уважно ознайомлюватись з тендерною документацією перш ніж звертатись до Замовника з запитаннями щодо її вимог.
В Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», чітко прописано а саме:
Учасник повинен надати підтвердження відповідності технічних параметрів обладнання, яке ним пропонується, у вигляді заповненої порівняльної таблиці з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника (інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, паспорт на товар, каталог українською або російською мовою) та надати копії офіційно друкованої інформації виробника. Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, Еквіваленти мають бути не гіршими за показниками, ніж вказані Замовником.
Відповідь на Ваше запитання щодо участі в закупівлі Учасника - фізичної особи-підприємця - неплатника податку на додану вартість міститься у розділі тендерної пропозиції «Оцінка тендерної пропозиції», а саме:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ.Така ціна буде розглядатись як остаточна.
поставка, установка та наладка
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:23
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:34
Шановний замовник! Ви вказали що Вас задовільнить поставка, установка та наладка товару. Що маєте на увазі під установкою та наладкою товару? Необхідна присутність представника постачальника на території замовника?
Відповідь: Присутність представника постачальника на території обов'язкова. Представник повинен встановити і підключити комп'ютерне обладнання на кожне робоче місце (кількість 22). Упевнитися в його якісній роботі.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-002937-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Невінський Олег Миколайович, Код ЄДРПОУ:2457100016
Дата подання: 10 листопада 2019 17:31
Пропозиція учасника ТОВ "Юдітрейд" не відповідає вимогам Замовника
Шановний Замовник, у Вашій Тендерній документації Додаток 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" чітко зазначено наступні вимоги до процесора персонального комп'ютеру:
"Intel Core 4 ядерний".

Відповідно до інформації зазначеної на сайті виробника процесорів компанії Intel міститься перелік процесорів які попадають під критерій "Intel Core", а саме:
Intel Core i3, Intel Core i5, Intel Core i7, Intel Core i9.
Інтернет посилання на сайт виробника процесорів: https://www.intel.ru/content/www/ru/ru/products/processors/core.html

Абсолютно всі учасники чітко зрозуміли та виконали дану вимогу окрім учасника ТОВ "Юдітрейд", який у свої пропозиції у технічному описі файлу "35 Додаток № 1 Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару.pdf" пропонує "Процесор AMD A8-9600", який э гіршим не є еквівалентом процесора , що вимагався.

Так, мінімальна базова частота будь якого процесора доступного на даний момент на ринку України 8 чи 9-го покоління процесорів Intel Core складає не менше 3,6ГГц, а частота процесора запропонованого ТОВ "Юдітрейд" складає 3,1ГГц, що є гіршим за будь-який 4 ядерний процесор Intel Core. Крім того, розмір кешу L2+L3 будь-якого якого процесору Inrel Core складає не менше 7Мб, а запропонований процесор ТОВ "Юдітрейд" має розмір кешу 2Мб.

Додатково повідомляємо, що процесор запропонований ТОВ "Юдітрейд" працює у максимальній температурі до 90 градусів, в той час як процесор Intel Core 4 ядра, що вимагався Замовником не перевищує 69 градусів. Робота комп'ютерів у підвищених температурних режимах у майбутньому може призвести до нестабільності та проблем з охолодженням, що є додатковим погіршенням пропозиції процесора учасником ТОВ "Юдітрейд".

Замовником чітко визначена подібна ситуація у Додатку 1 Тендерної документації наступним:
"Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо). Еквіваленти мають бути не гіршими за показниками, ніж вказані Замовником. Якщо учасниками пропонуються еквіваленти товарів, Учасники обов’язково наводять опис пропонованого товару із зазначенням всіх параметрів товару, для можливості порівняння Замовником".

Учасник ТОВ "Юдітрейд" свідомо не надав порівняння у своїй Тендерній документації даного процесору за базовими параметрами з будь-яким процесором Intel Core останнього покоління, оскільки запропонований процесор AMD A8-9600 є суттєво гіршим ніж вимагалось.

Вважаємо, що запропонувавши товар гірший ніж вимагалось, який не є еквівалентом за своїми базовими технічними параметрами, чим учасник ТОВ "Юдітрейд" не виконав вимоги тендерної документації Замовника та має бути відхилений.
Просимо Замовника переглянути рішення про визначення переможця та дискваліфікувати замовника відповідно до ст.30 Закону "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 10:13
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне:
В тендерній документації нами були висунуті конкретні технічні вимоги до процесора, а саме наявність 4 ядер, при цьому точної моделі як бажаної вказано не було, лише бренд Intel та серія Core, які не є технічними характеристиками. Крім того, відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Отже, учасник має право запропонувати еквівалент згідно технічних вимог замовника.
Отже, запропонований в складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮДІТРЕЙД" предмет закупівлі відповідає вимогам тендерної документації. В зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 238 877,10
UAH з ПДВ
238 877,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Невінський Олег Миколайович 242 528,00
UAH з ПДВ
242 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 349 999,98
UAH з ПДВ
331 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 401 999,40
UAH з ПДВ
331 415,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 15:35
Документи переможця.pdf
02 листопада 2019 13:13
Електронний підпис
02 листопада 2019 13:07
Завірена копія Статуту.pdf
02 листопада 2019 13:07
Додаток № 1 Технічні умови.pdf

Публічні документи

03 листопада 2019 21:39
Лист-гарантія.pdf
03 листопада 2019 21:39
Технічні вимоги.pdf
03 листопада 2019 21:39
Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2019 21:39
СЕС ПК_Арма.pdf
03 листопада 2019 21:39
СЕС Philips.pdf
03 листопада 2019 21:39
СЕС Genius.pdf
03 листопада 2019 21:39
Сертифікат_ПК_Арма.pdf
03 листопада 2019 21:39
Проект договору.pdf
03 листопада 2019 21:39
Повідомлення.pdf
03 листопада 2019 21:39
Несертифікація.pdf
03 листопада 2019 21:39
Листи-довідки.pdf
03 листопада 2019 21:39
Лист-згода.pdf
03 листопада 2019 21:39
Інструкція_ПК.pdf
03 листопада 2019 21:39
Документи.pdf
03 листопада 2019 21:39
Довідка працівники.pdf
03 листопада 2019 21:39
Довідка мат. тех. база.pdf
03 листопада 2019 21:39
Декларація Philips.pdf
03 листопада 2019 21:39
Декларація Genius.pdf
03 листопада 2019 21:39
Гарантійний лист.pdf
03 листопада 2019 21:39
Аналогічні.pdf
03 листопада 2019 21:39
Автор.-лист.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 01:50
Електронний підпис
04 листопада 2019 01:48
7. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 00:24
Електронний підпис
03 листопада 2019 23:54
Електронний підпис
03 листопада 2019 23:53
Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2019 23:53
Відомості про Учасника.pdf
03 листопада 2019 23:53
Копія Статуту.pdf
03 листопада 2019 23:53
Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП Невінський Олег Миколайович

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 238 877,10
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 09:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
238 877,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:21
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 13:07
Scanitto_2019-11-21_006.pdf укладений
21 листопада 2019 13:00
Scanitto_2019-11-21_005.pdf укладений
21 листопада 2019 13:00
Scanitto_2019-11-21_003.pdf укладений
21 листопада 2019 13:00
Scanitto_2019-11-21_004.pdf укладений
21 листопада 2019 13:00
Scanitto_2019-11-21_002.pdf укладений
21 листопада 2019 13:00
Scanitto_2019-11-21_001.pdf укладений
21 листопада 2019 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 238 877,10
UAH (в тому числі ПДВ 39 812,85 UAH)