Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09310000-5 Electricity
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03361655 |
Вебсайт: | http://kvk.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 39623, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м. Кременчук, провулок Героїв Бреста, 35А |
Контактна особа: |
Литвак Артем +380985365443 lytvakartem@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal Enterprise "Kremenchugvodokanal" of Kremenchuk City Council |
National ID: | 03361655 |
Contact point: |
Lytvak Artem +380985365443 lytvakartem@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 41 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1243200 UAH |
Publication date: | 18 жовтня 2019 14:59 |
Enquiries until: | 08 листопада 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 14 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 листопада 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 41 440 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 207 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | до першого робочого дня розрахункового періоду | Аванс | 1 | Робочі | 50 |
Iнша подія | до 20 числа розрахункового періоду | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок за поставлену електричну енергію за розрахунковий період Споживач здійснює згідно виставленого Постачальником рахунку на оплату, на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти підприємства. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 16:00 |
Перелік змін 07.11.19.doc | |
07 листопада 2019 16:00 |
Тендерна документація 0931ЕлЕн Н.ред.07.11.19.doc | |
07 листопада 2019 16:00 |
Додаток 5 Проект договору 0931ЕлЕн Н.ред.07.11.19.doc | |
31 жовтня 2019 16:31 |
Перелік змін.doc |
07 листопада 2019 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 листопада 2019 16:00 |
Перелік змін 07.11.19.doc
|
||||||
07 листопада 2019 16:00 |
Тендерна документація 0931ЕлЕн Н.ред.07.11.19.doc
|
||||||
07 листопада 2019 16:00 |
Додаток 5 Проект договору 0931ЕлЕн Н.ред.07.11.19.doc
|
||||||
31 жовтня 2019 16:31 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На сьогоднішній день, площадки вимірювання де встановлене ЛУЗОД дистанційно опитуються оператором системи розподілу АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» та відноситься до групи «А», всі інші- група «Б».
2) В складі очікуваної вартості предмету закупівлі врахований тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК УКРЕНЕРГО», затверджений постановою НКРЕКП № 1781 від 30.08.2019 року.
3) Об’єкти КП «Кременчукводоканал» працюють цілодобово без перерв та вихідних. В зв’язку з відсутністю 100% оснащення об’єктів дистанційним зчитуванням інформації з погодинним графіком навантаження та наявністю субспоживачів, надаємо орієнтовне середньодобове нічне та денне споживання електричної енергії основними об’єктами КП «Кременчукводоканал» за посиланням https://mega.dp.ua/Z69WSKmBDR
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000027 ● 4fb482912fc341318dce24b68c6372e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 16:53 |
21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-10-18-002923-b 18.10.2019 Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради (код за ЄДРПОУ 03361655) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-23 14:59:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-18-002923-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє з 19.04.2020, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу
від 13.12.2019 № 9822 щодо зміни ціни на електричну енергію
за 1 кВт год.
2. Згідно із вимогою пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє до 19.04.2020 (далі - Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В пропозиції учасника ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 12.11.2019 №BG/U/03-2-4908 (вих..№5212-БГ від 12.11.2019), виданої АТ «Український будівельно-інвестиційний банк», яка містить випадки припинення зобов’язань Гаранта, які не передбачено тендерною документацією Замовника та Законом, зокрема: сплата Бенефіціару загальної суми Гарантії та відмова Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією.
Отже, забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам пуктів 2,3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної прпозиції» тендерної документації та вимогам частини четвертої статті 24 Закону, які містять вичерпний перелік підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Чому при проведенні процедури закупівлі UA-2019-10-18-002923-b
всупереч пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-28 11:52:57
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 23.09.2020
1. Щодо зміни ціни на електричну енергію за 1 кВт год. надаємо документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 13.12.2019 № 9822.
2. Щодо банківської гарантії надаємо пояснення:
Згідно з частиною першою Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом — Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
В тендерній документації до закупівлі за номером ID: UA-2019-10-18-002923-b (надалі за текстом — Тендерна документація) встановлено вимогу що Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу – банківської гарантії.
У пункті 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації міститься вимога про те, що «…Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.»
Пунктом 26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (надалі за текстом — Постанова № 639) встановлено обов’язкові реквізити БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Банківська гарантія № BG/U/03-2-4908 від 12.11.2019 подана ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» містить у відповідності до пункту 26 Постанови № 639 наступну інформацію:
1) Банківська гарантія ;
2) № BG/U/03-2-4908, м. Київ, 12.11.2019 року;
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕК "ЕНОЛЛ";
4) код за ЄДРПОУ 38157139;
5) 1 243 200.00 (Один мiльйон двiстi сорок три тисячi двiстi гривень 00 копiйок);
6) 1 243 200.00 (Один мiльйон двiстi сорок три тисячi двiстi гривень 00 копiйок),;
7) валюта платежу- українська гривня (UAH);
8) згідно з ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ;
9) Комунальне підприємство "Кременчукводоканал" Кременчуцької міської ради;
10) код за ЄДРПОУ 03361655;
11) АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК»);
12) Гарантія набуває чинності 18.11.2019 р. і діє по 21.04.2020 р. включно.;
1) сплати Бенефіціару загальної суми цієї Гарантії; 2) закінчення строку, на який видана Гарантія; 3) відмови Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією; 4) укладення договору про закупівлю з учасником-переможцем тендеру; 5) відкликання Принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 6) закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.;
13) - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».;
14) Зміни вносяться за письмовим погодженням з Бенефіціаром, Принципалом та Гарантом до часу закінчення строку дії гарантії. Без згоди Бенефіціара допускається вносити зміни до банківської гарантії щодо збільшення суми банківської гарантії та продовження терміну дії гарантії.;
15) Начальник відділу документарних операцій АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» Дерев’янко Н.Є. (ЕЦП накладено за допомогою програмного комплексу М.Е.Doc).
Стосовно вказаних у банківській гарантії випадків припинення зобов’язань Гаранта, які не передбачені тендерною документацією Замовника та Законом, зокрема: сплата Бенефіціару загальної суми Гарантії та відмова Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією.
Пункти 2,3 Розділу ІІІ Тендерної документації взагалі не містять положень щодо припинення зобов’язань Гаранта, однак, як вже зазначалося вище, тендерна документація встановлює, що «…Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.»
Постанова № 639 містить положення, згідно з якими зобов’язання банку-гаранта перед бенефіціаром можуть припинятися, зокрема у пункті 44 Постанови № 639 вказано, що зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром припиняється в разі:
1) сплати суми, на яку видано гарантію; або
2) закінчення строку дії гарантії або після настання дати закінчення дії гарантії, або настання обставин (події), за яких строк дії гарантії є закінченим, у тому числі:
- відмови бенефіціара від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта або шляхом подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією; або
- представлення банку-гаранту повідомлення принципала, що підтверджується відповідною інформацією на сторінці офіційного інтернет-представництва центрального органу виконавчої влади, що реалізовує державну політику у сфері публічних закупівель або авторизованих електронних майданчиках під час публічних закупівель, про:
- укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендера; або
- ненадання або відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; або
- закінчення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним із учасників, які подали тендерні пропозиції, або, якщо торги не відбулися, або принципал не взяв участі в закупівлі; або
3) в інших випадках, передбачених законодавством.
Умови припинення зобов’язань Гаранта перед Бенефіціаром, вказані у банківській гарантії № BG/U/03-2-4908 від 12.11.2019 року жодним чином не порушують прав Бенефіціара, оскільки у першому випадку Бенефіціар отримує від Гаранта грошові кошти у розмірі суми гарантії, а для другого випадку необхідні активні дії Бенефіціара, спрямовані на відміну від своїх прав за гарантією, тобто в даному випадку Банк-Гарант самостійно не може відмовитися від виданої Гарантії з вказаних вище підстав.
При цьому абзацом вісімнадцяти пункту 26 Постанови № 639 встановлено, що реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Згідно з абзацом 2 частини першої Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 р у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Отже Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 р., не встановлено вимог щодо змісту або обов’язкових реквізитів тендерного забезпечення, наразі банківської гарантії, натомість такі вимоги встановлені у Постанові № 639.
Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації містить вимоги до змісту тендерного забезпечення (банківської гарантії).
пункт 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації містить умови, які відповідають вимогам частини четвертої статті 24 Закону, які містять вичерпний перелік підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Припинення зобов’язань банку-гаранта перед бенефіціаром та повернення тендерного забезпечення за своєю правовою природою є різними діями та містять різний суб’єктний склад.
Так у припиненні зобов’язань за банківською гарантією беруть участь два суб’єкта: банк-гарант та бенефіціар (замовник закупівлі) про що прямо вказано у п. 44 Постанови № 639; а у поверненні тендерного забезпечення беруть участь інші суб’єкти – замовник та учасник, оскільки відповідно до частини четвертої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику.
Отже банківська гарантія № BG/U/03-2-4908 від 12.11.2019 року відповідає вимогам встановленим постановою НБУ від 15.12.2004 № 639, відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 р. та не підлягала відхиленню.
- Щодо формування ціни.pdf
- Інформаційна довідка ТПП від 20.01.20.pdf
- Інформаційна довідка ТПП від 24.01.20.pdf
- Лист ЕК ЕНОЛЛ №9372 від 31.01.20 щодо внес.змін.pdf
- Лист КП КВК 39-721 30.01.2020 p..pdf
- Лист ТОВ ЕК ЕНОЛЛ №9240-3 від 24.01.20р..pdf
- Лист ТОВ ЕК ЕНОЛЛ №9877 від 05.03.20р..pdf
- Лист про зменш.НКРЕКП.pdf
- Лист ЕК ЕНОЛЛ №11225-1 від 31.08.20р..pdf
- Ціновоа довідка №12114 від 07.08.2020 ДП Держзовнішінформ.pdf
- Ціновоа довідка НКРЕКП №1329 від 11.07.20.pdf
- Ціновоа довідка №90920 від 31.08.20 ХТПП.pdf
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-29 10:24:21
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 23.09.2020. Доповнення
Додаємо лист вих. № 11091 від «06» серпня 2020 року відповідь ТОВ "ЕК "Енолл" на лист КП "Кременчукводоканал" щодо зміни ціни у договорі 9822 від 13.12.2019 р.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-21 16:45:57
Інформація про оскарження висновку
Частиною десятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено. що замовник, у разі незгоди з інформацією, викладеною у висновку, має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Крім того, згідно з тією частиною статті 8 замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Отже замовник зобов’язаний, по-перше: зазначити інформацію про оскарження висновку, по-друге: зазначити інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження.
Згідно з інформацію наданою службою підтримки електронног майданчика SmartTender.biz замовник має можливість вчинити дії передбачені статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», скориставшись таким опціями «Запит за роз'ясненнями щодо висновку», «Опублікувати звіт про усунення порушень», «Опублікувати позов». При цьому, кожнуоюз них замовник може скористатись тільки один раз.
Чинним законодавством встановлено, що Позовна заява з необхідними копіями (залежно від кількості відповідачів) може бути подана безпосередньо до канцелярії відповідного суду. При цьому можливо зробити одну зайву копію, яка, на прохання особи, що її подає, реєструється працівником канцелярії (на ній проставляються дата подання, підпис працівника канцелярії та печатка канцелярії) і повертається позивачу чи його представнику.
Позовну заяву можна направити на адресу суду поштою. При цьому у відправника повинно залишитися документальне підтвердження того, що і коли він направив на адресу суду ( цінний лист з описом вкладення).
Днем подання позовної заяви до суду є день подання її безпосередньо до суду або день відправлення заяви на адресу суду поштою, який визначається за поштовим штемпелем.
Відповідно до частини восьмої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України питання про відкриття провадження в адміністративній справі суддя вирішує протягом п’яти днів З ДНЯ НАДХОДЖЕННЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ, заяви про усунення недоліків позовної заяви у разі залишення позовної заяви без руху, або отримання судом у порядку, визначеному частинами третьою - шостою цієї статті, інформації про місце проживання (перебування) фізичної особи.
Враховуючи вище викладене, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляэмо про незгоду з інформацією, викладеною у висновку та зазначаємо інформацію про його оскарження шляхом застосування опції «Запит за роз'ясненнями щодо висновку».
Інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження буде зазначено шляхом застосування опції «Опублікувати позов» протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження.
- Адмін.позов 1ша стор.№23 6892 від 20.10.20р..pdf
- Інформація пр оскарження.pdf
- Сторінка Замовинка.doc
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відомості про справу Полтавський окружний адміністративний суд Єдиний унікальний номер справи 440/6047/20 Адміністративний позов Номер провадження Дата реєстрації 23.10.2020 Склад суду О.О. Кукоба Сторони у справі Відповідач (Боржник): Східний офіс Державної аудиторської служби України, Позивач (Заявник): Комунальне підприємство " Кременчукводоканал " Кременчуцької міської ради Суть спору визнання протиправним та скасування висновку Стадія розгляду (Дата) 28.10.2020 Стадія розгляду (Назва) Відкрито провадження Цей лист було надіслано в автоматичному режимі з порталу Судової влади України. Відповідати на нього не потрібно. |
Дата публікації: | 29 жовтня 2020 |
Документи:
29 жовтня 2020 14:45
|
Судова влада України провадження 29.10.20.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03361655 |
Місцезнаходження: | 39623, Україна, Полтавська обл., Кременчук, м. Кременчук, провулок Героїв Бреста, 35А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
41 175 228,00
UAH з ПДВ
|
33 911 425,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" |
39 849 000,00
UAH з ПДВ
|
37 840 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" #38157139 |
Переможець |
33 911 425,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:51
|
Додаткова угода №8 20% (1).rtf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:51
|
1_Додаткова угода №8 20%.rtf | укладений |
29 грудня 2020 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 13:50
|
Повідомлення про внесення змін (1).doc | зміни до договору |
01 жовтня 2020 13:49
|
Повідомлення про внесення змін ДУ№6.doc | укладений |
01 жовтня 2020 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 17:42
|
ДУ№5 (1).pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 17:42
|
1_ДУ№5.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 17:35
|
ДУ№4 (1).pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 17:35
|
1_ДУ№4.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2020 15:18
|
ДУ№2 до дог.№9822 від 13.12.2019р. (1).pdf | зміни до договору |
06 березня 2020 15:18
|
1_ДУ№2 до дог.№9822 від 13.12.2019р..pdf | укладений |
06 березня 2020 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 16:08
|
ДУ№ 1 від 01.02.20р. Дог 9822.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 16:11
|
Договір №9822 від 13.12.2019р..pdf | укладений |
13 грудня 2019 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку з коливанням ціни товару на ринку — пункт 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін 16955182 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 9822 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2.2 пункту 2, Додатку 3 до Договору внесено зміни до договору №9822 про постачання електричної енергії споживачу від 13 грудня 2019 рок |
Номер договору про закупівлю: | 9822 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» ціна електричної енергії за Договором №9822 підвищено на 0,08483 грн/кВт*год (без ПДВ) – до рівня 1,7651258 грн/кВт*год (без ПДВ) та 2,11815096 грн/кВт*год (з ПДВ) відповідно. 14. Сума договору після внесення змін. 34 542 451,93 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Очікуване споживання електричної енергії за цим Договором складає 16 954195,46 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 9822 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням ціни електроенергії на ринку електричної енергії, керуючись положеннями пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2.2 пункту 2, Додатку 3 до Договору внесено зміни до договору №9822 про постачання електричної енергії споживачу від 13 грудня 2019 року: збільшити ціну (1,7651258 грн/кВт*год (без ПДВ) та 2,11815096 грн/кВт*год (з ПДВ)) на 0,01598(7748) грн/кВт*год (без ПДВ), до рівня 1,781113548 грн/кВт*год (без ПДВ) та 2,137336258 грн/кВт*год (з ПДВ) відповідно, тобто на 0,91%. 14. Сума договору після внесення змін. 34 542 451,93 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Очікуване споживання електричної енергії за Договором №9822 складає 16 898 552,16 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 9822 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням ціни електроенергії на ринку електричної енергії, керуючись положеннями пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.), підпункту 2.2 пункту 2, Додатку 3 до Договору Розділ «Ціна на електричну енергію, у тому числі диференційовані ціни та критерії диференціації» Додатку 2 до Договору – «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» змінено та викладено у наступній редакції: За період з 01.10.2020 р. по 31.12.2020 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії становить без ПДВ 1,9590468 грн./кВт*год, з урахуванням ПДВ 2,35085616 грн./кВт*год. Кількість товарів після внесення змін: Очікуване споживання електричної енергії за цим Договором складає 16 453 852 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 9822 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 2.8, 3.8 Додатку №3 до Договору №9822 про постачання електричної енергії споживачу від «13» грудня 2019 року (надалі — Договір) з 01 січня 2021 року продовжено строк дії Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 9822 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |