Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 Електрична енергія
09310000-5 Electricity
Очікувана вартість
41 440 000,00 UAH
UA-2019-10-18-002923-b dbeb8b20e169492fa178d7109cf30952
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвак Артем

+380985365443 lytvakartem@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03361655
Вебсайт: http://kvk.pl.ua/
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м. Кременчук, провулок Героїв Бреста, 35А
Контактна особа: Литвак Артем
+380985365443
lytvakartem@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal Enterprise "Kremenchugvodokanal" of Kremenchuk City Council
National ID: 03361655
Contact point: Lytvak Artem
+380985365443
lytvakartem@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:43
Очікувана вартість: 41 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 207 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1243200 UAH
Publication date: 18 жовтня 2019 14:59
Enquiries until: 08 листопада 2019 15:00
Complaints submission until: до 14 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2019 15:00

Information

Estimated total value: 41 440 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 207 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
постачання електричної енергії
Electrical energy supply
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18500000 кВт*год
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electrical energy supply
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія до першого робочого дня розрахункового періоду Аванс 1 Робочі 50
Iнша подія до 20 числа розрахункового періоду Аванс 20 Календарні 30
Поставка товару Остаточний розрахунок за поставлену електричну енергію за розрахунковий період Споживач здійснює згідно виставленого Постачальником рахунку на оплату, на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти підприємства. Пiсляоплата 5 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 16:00
Перелік змін 07.11.19.doc
07 листопада 2019 16:00
Тендерна документація 0931ЕлЕн Н.ред.07.11.19.doc
07 листопада 2019 16:00
Додаток 5 Проект договору 0931ЕлЕн Н.ред.07.11.19.doc
31 жовтня 2019 16:31
Перелік змін.doc
07 листопада 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 16:00
Перелік змін 07.11.19.doc
07 листопада 2019 16:00
Тендерна документація 0931ЕлЕн Н.ред.07.11.19.doc
31 жовтня 2019 16:31
Тендерна документація 0931ЕлЕн Нова ред..doc
18 жовтня 2019 14:56
Тендерна документація 0931ЕлЕн.doc
07 листопада 2019 16:00
Додаток 5 Проект договору 0931ЕлЕн Н.ред.07.11.19.doc
31 жовтня 2019 16:31
Додаток 5 Проект договору 0931ЕлЕн Нова ред..doc
18 жовтня 2019 14:56
Додаток 5 Проект договору 0931ЕлЕн.doc
31 жовтня 2019 16:31
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До якої групи площадок вимірювання належить Замовник
Дата подання: 21 жовтня 2019 15:32
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:52
Шановний Замовник! Доброго дня! До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ))? Чи включений в очікувану ціну предмета закупки тариф на послуги з передачі е/е? Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання е/е за місяць. В разі відсутності змоги надання такого графіку просимо вказати причину та надати орієнтовне середньодобове нічне та денне споживання е/е. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) КП «Кременчукводоканал» має 16 площадок вимірювання де встановлене локальне устаткування збору та обробки даних (ЛУЗОД), яке не об'єднане в єдину функціональну метрологічно-атестовану автоматизовану систему комерційного обліку електричної енергії (АСКОЕ). Вказані площадки вимірювання споживають приблизно 80-87% від загального споживання електричної енергії підприємством.
На сьогоднішній день, площадки вимірювання де встановлене ЛУЗОД дистанційно опитуються оператором системи розподілу АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» та відноситься до групи «А», всі інші- група «Б».
2) В складі очікуваної вартості предмету закупівлі врахований тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК УКРЕНЕРГО», затверджений постановою НКРЕКП № 1781 від 30.08.2019 року.
3) Об’єкти КП «Кременчукводоканал» працюють цілодобово без перерв та вихідних. В зв’язку з відсутністю 100% оснащення об’єктів дистанційним зчитуванням інформації з погодинним графіком навантаження та наявністю субспоживачів, надаємо орієнтовне середньодобове нічне та денне споживання електричної енергії основними об’єктами КП «Кременчукводоканал» за посиланням https://mega.dp.ua/Z69WSKmBDR
Надання документів переможцем торгів
Дата подання: 05 листопада 2019 12:49
Дата відповіді: 05 листопада 2019 16:23
Доброго дня! Просимо конкретизувати спосіб надання документів, які повинен надати Переможець торгів Замовнику (через завантаження на веб-портал Уповноваженого органу або у паперовому вигляді безпосередньо на адресу Замовника). Дякуємо.
Відповідь: Згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Крім того, спосіб надання документів, які повинен надати Переможець торгів Замовнику додатково конкретизовано в змінах до тендерній документації (Додаток 3 до тендерної документації) від 31 жовтня 2019 року: «Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Закону повинен в електронному вигляді, через електронну систему закупівель надати, інформацію, викладену нижче»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000027 ● 4fb482912fc341318dce24b68c6372e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.09.2020 № 187

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-10-18-002923-b 18.10.2019 Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради (код за ЄДРПОУ 03361655) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-23 14:59:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-18-002923-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє з 19.04.2020, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу
від 13.12.2019 № 9822 щодо зміни ціни на електричну енергію
за 1 кВт год.
2. Згідно із вимогою пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє до 19.04.2020 (далі - Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В пропозиції учасника ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 12.11.2019 №BG/U/03-2-4908 (вих..№5212-БГ від 12.11.2019), виданої АТ «Український будівельно-інвестиційний банк», яка містить випадки припинення зобов’язань Гаранта, які не передбачено тендерною документацією Замовника та Законом, зокрема: сплата Бенефіціару загальної суми Гарантії та відмова Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією.
Отже, забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам пуктів 2,3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної прпозиції» тендерної документації та вимогам частини четвертої статті 24 Закону, які містять вичерпний перелік підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Чому при проведенні процедури закупівлі UA-2019-10-18-002923-b
всупереч пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-28 11:52:57

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 23.09.2020

1. Щодо зміни ціни на електричну енергію за 1 кВт год. надаємо документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 13.12.2019 № 9822.
2. Щодо банківської гарантії надаємо пояснення:
Згідно з частиною першою Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом — Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.

В тендерній документації до закупівлі за номером ID: UA-2019-10-18-002923-b (надалі за текстом — Тендерна документація) встановлено вимогу що Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу – банківської гарантії.
У пункті 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації міститься вимога про те, що «…Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.»

Пунктом 26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (надалі за текстом — Постанова № 639) встановлено обов’язкові реквізити БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).

Банківська гарантія № BG/U/03-2-4908 від 12.11.2019 подана ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» містить у відповідності до пункту 26 Постанови № 639 наступну інформацію:
1) Банківська гарантія ;
2) № BG/U/03-2-4908, м. Київ, 12.11.2019 року;
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕК "ЕНОЛЛ";
4) код за ЄДРПОУ 38157139;
5) 1 243 200.00 (Один мiльйон двiстi сорок три тисячi двiстi гривень 00 копiйок);
6) 1 243 200.00 (Один мiльйон двiстi сорок три тисячi двiстi гривень 00 копiйок),;
7) валюта платежу- українська гривня (UAH);
8) згідно з ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ;
9) Комунальне підприємство "Кременчукводоканал" Кременчуцької міської ради;
10) код за ЄДРПОУ 03361655;
11) АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК»);
12) Гарантія набуває чинності 18.11.2019 р. і діє по 21.04.2020 р. включно.;
1) сплати Бенефіціару загальної суми цієї Гарантії; 2) закінчення строку, на який видана Гарантія; 3) відмови Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією; 4) укладення договору про закупівлю з учасником-переможцем тендеру; 5) відкликання Принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 6) закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.;
13) - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».;
14) Зміни вносяться за письмовим погодженням з Бенефіціаром, Принципалом та Гарантом до часу закінчення строку дії гарантії. Без згоди Бенефіціара допускається вносити зміни до банківської гарантії щодо збільшення суми банківської гарантії та продовження терміну дії гарантії.;
15) Начальник відділу документарних операцій АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» Дерев’янко Н.Є. (ЕЦП накладено за допомогою програмного комплексу М.Е.Doc).

Стосовно вказаних у банківській гарантії випадків припинення зобов’язань Гаранта, які не передбачені тендерною документацією Замовника та Законом, зокрема: сплата Бенефіціару загальної суми Гарантії та відмова Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією.
Пункти 2,3 Розділу ІІІ Тендерної документації взагалі не містять положень щодо припинення зобов’язань Гаранта, однак, як вже зазначалося вище, тендерна документація встановлює, що «…Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.»

Постанова № 639 містить положення, згідно з якими зобов’язання банку-гаранта перед бенефіціаром можуть припинятися, зокрема у пункті 44 Постанови № 639 вказано, що зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром припиняється в разі:
1) сплати суми, на яку видано гарантію; або
2) закінчення строку дії гарантії або після настання дати закінчення дії гарантії, або настання обставин (події), за яких строк дії гарантії є закінченим, у тому числі:
- відмови бенефіціара від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта або шляхом подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією; або
- представлення банку-гаранту повідомлення принципала, що підтверджується відповідною інформацією на сторінці офіційного інтернет-представництва центрального органу виконавчої влади, що реалізовує державну політику у сфері публічних закупівель або авторизованих електронних майданчиках під час публічних закупівель, про:
- укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендера; або
- ненадання або відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; або
- закінчення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним із учасників, які подали тендерні пропозиції, або, якщо торги не відбулися, або принципал не взяв участі в закупівлі; або
3) в інших випадках, передбачених законодавством.

Умови припинення зобов’язань Гаранта перед Бенефіціаром, вказані у банківській гарантії № BG/U/03-2-4908 від 12.11.2019 року жодним чином не порушують прав Бенефіціара, оскільки у першому випадку Бенефіціар отримує від Гаранта грошові кошти у розмірі суми гарантії, а для другого випадку необхідні активні дії Бенефіціара, спрямовані на відміну від своїх прав за гарантією, тобто в даному випадку Банк-Гарант самостійно не може відмовитися від виданої Гарантії з вказаних вище підстав.

При цьому абзацом вісімнадцяти пункту 26 Постанови № 639 встановлено, що реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.

Згідно з абзацом 2 частини першої Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 р у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.

Отже Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 р., не встановлено вимог щодо змісту або обов’язкових реквізитів тендерного забезпечення, наразі банківської гарантії, натомість такі вимоги встановлені у Постанові № 639.

Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації містить вимоги до змісту тендерного забезпечення (банківської гарантії).
пункт 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації містить умови, які відповідають вимогам частини четвертої статті 24 Закону, які містять вичерпний перелік підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Припинення зобов’язань банку-гаранта перед бенефіціаром та повернення тендерного забезпечення за своєю правовою природою є різними діями та містять різний суб’єктний склад.
Так у припиненні зобов’язань за банківською гарантією беруть участь два суб’єкта: банк-гарант та бенефіціар (замовник закупівлі) про що прямо вказано у п. 44 Постанови № 639; а у поверненні тендерного забезпечення беруть участь інші суб’єкти – замовник та учасник, оскільки відповідно до частини четвертої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику.

Отже банківська гарантія № BG/U/03-2-4908 від 12.11.2019 року відповідає вимогам встановленим постановою НБУ від 15.12.2004 № 639, відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 р. та не підлягала відхиленню.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-29 10:24:21

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 23.09.2020. Доповнення

Додаємо лист вих. № 11091 від «06» серпня 2020 року відповідь ТОВ "ЕК "Енолл" на лист КП "Кременчукводоканал" щодо зміни ціни у договорі 9822 від 13.12.2019 р.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-21 16:45:57

Інформація про оскарження висновку

Частиною десятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено. що замовник, у разі незгоди з інформацією, викладеною у висновку, має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Крім того, згідно з тією частиною статті 8 замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Отже замовник зобов’язаний, по-перше: зазначити інформацію про оскарження висновку, по-друге: зазначити інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження.
Згідно з інформацію наданою службою підтримки електронног майданчика SmartTender.biz замовник має можливість вчинити дії передбачені статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», скориставшись таким опціями «Запит за роз'ясненнями щодо висновку», «Опублікувати звіт про усунення порушень», «Опублікувати позов». При цьому, кожнуоюз них замовник може скористатись тільки один раз.
Чинним законодавством встановлено, що Позовна заява з необхідними копіями (залежно від кількості відповідачів) може бути подана безпосередньо до канцелярії відповідного суду. При цьому можливо зробити одну зайву копію, яка, на прохання особи, що її подає, реєструється працівником канцелярії (на ній проставляються дата подання, підпис працівника канцелярії та печатка канцелярії) і повертається позивачу чи його представнику.
Позовну заяву можна направити на адресу суду поштою. При цьому у відправника повинно залишитися документальне підтвердження того, що і коли він направив на адресу суду ( цінний лист з описом вкладення).
Днем подання позовної заяви до суду є день подання її безпосередньо до суду або день відправлення заяви на адресу суду поштою, який визначається за поштовим штемпелем.
Відповідно до частини восьмої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України питання про відкриття провадження в адміністративній справі суддя вирішує протягом п’яти днів З ДНЯ НАДХОДЖЕННЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ, заяви про усунення недоліків позовної заяви у разі залишення позовної заяви без руху, або отримання судом у порядку, визначеному частинами третьою - шостою цієї статті, інформації про місце проживання (перебування) фізичної особи.
Враховуючи вище викладене, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляэмо про незгоду з інформацією, викладеною у висновку та зазначаємо інформацію про його оскарження шляхом застосування опції «Запит за роз'ясненнями щодо висновку».
Інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження буде зазначено шляхом застосування опції «Опублікувати позов» протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відомості про справу Полтавський окружний адміністративний суд Єдиний унікальний номер справи 440/6047/20 Адміністративний позов Номер провадження Дата реєстрації 23.10.2020 Склад суду О.О. Кукоба Сторони у справі Відповідач (Боржник): Східний офіс Державної аудиторської служби України, Позивач (Заявник): Комунальне підприємство " Кременчукводоканал " Кременчуцької міської ради Суть спору визнання протиправним та скасування висновку Стадія розгляду (Дата) 28.10.2020 Стадія розгляду (Назва) Відкрито провадження Цей лист було надіслано в автоматичному режимі з порталу Судової влади України. Відповідати на нього не потрібно.
Дата публікації: 29 жовтня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2019
UA-2019-10-18-002923-bdbeb8b20e169492fa178d7109cf30952
Найменування: Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03361655
Місцезнаходження: 39623, Україна, Полтавська обл., Кременчук, м. Кременчук, провулок Героїв Бреста, 35А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 листопада 2019 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 листопада 2019 10:58
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:12
Проект договору.pdf
13 листопада 2019 16:12
Статут_ЕНОЛЛ_2019.pdf
13 листопада 2019 16:12
Свідоцтво ПДВ ТОВ ЕК ЕНОЛЛ.pdf
13 листопада 2019 16:12
Протокол ЗЗУ від 07.11.19_копія.pdf

Документи

18 листопада 2019 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2019 11:11
Електронний підпис
18 листопада 2019 11:11
Електронний підпис
18 листопада 2019 11:10
Статут ЮЕ завірена копія.pdf
18 листопада 2019 11:09
Ліцензія завірена копія.zip
18 листопада 2019 11:09
Додаток 5 Проект договору.pdf
18 листопада 2019 11:09
Гарантия 14651.zip
18 листопада 2019 11:09
Витяг ПДВ ЮЕ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" 41 175 228,00
UAH з ПДВ
33 911 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" 39 849 000,00
UAH з ПДВ
37 840 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 10:58
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:12
Проект договору.pdf
13 листопада 2019 16:12
Статут_ЕНОЛЛ_2019.pdf
13 листопада 2019 16:12
Свідоцтво ПДВ ТОВ ЕК ЕНОЛЛ.pdf
13 листопада 2019 16:12
Протокол ЗЗУ від 07.11.19_копія.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 11:11
Електронний підпис
18 листопада 2019 11:11
Електронний підпис
18 листопада 2019 11:10
Статут ЮЕ завірена копія.pdf
18 листопада 2019 11:09
Ліцензія завірена копія.zip
18 листопада 2019 11:09
Додаток 5 Проект договору.pdf
18 листопада 2019 11:09
Гарантия 14651.zip
18 листопада 2019 11:09
Витяг ПДВ ЮЕ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"
#38157139
Переможець 33 911 425,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"
#38157139
33 911 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:51
Додаткова угода №8 20% (1).rtf зміни до договору
29 грудня 2020 11:51
1_Додаткова угода №8 20%.rtf укладений
29 грудня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 13:50
Повідомлення про внесення змін (1).doc зміни до договору
01 жовтня 2020 13:49
Повідомлення про внесення змін ДУ№6.doc укладений
01 жовтня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 17:42
ДУ№5 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 17:42
1_ДУ№5.pdf укладений
02 вересня 2020 17:42
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 17:35
ДУ№4 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 17:35
1_ДУ№4.pdf укладений
02 вересня 2020 17:35
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 15:18
ДУ№2 до дог.№9822 від 13.12.2019р. (1).pdf зміни до договору
06 березня 2020 15:18
1_ДУ№2 до дог.№9822 від 13.12.2019р..pdf укладений
06 березня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 16:08
ДУ№ 1 від 01.02.20р. Дог 9822.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 16:08
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:11
Договір №9822 від 13.12.2019р..pdf укладений
13 грудня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку з коливанням ціни товару на ринку — пункт 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін 16955182 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 9822
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2.2 пункту 2, Додатку 3 до Договору внесено зміни до договору №9822 про постачання електричної енергії споживачу від 13 грудня 2019 рок
Номер договору про закупівлю: 9822
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» ціна електричної енергії за Договором №9822 підвищено на 0,08483 грн/кВт*год (без ПДВ) – до рівня 1,7651258 грн/кВт*год (без ПДВ) та 2,11815096 грн/кВт*год (з ПДВ) відповідно. 14. Сума договору після внесення змін. 34 542 451,93 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Очікуване споживання електричної енергії за цим Договором складає 16 954195,46 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 9822
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ціни електроенергії на ринку електричної енергії, керуючись положеннями пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2.2 пункту 2, Додатку 3 до Договору внесено зміни до договору №9822 про постачання електричної енергії споживачу від 13 грудня 2019 року: збільшити ціну (1,7651258 грн/кВт*год (без ПДВ) та 2,11815096 грн/кВт*год (з ПДВ)) на 0,01598(7748) грн/кВт*год (без ПДВ), до рівня 1,781113548 грн/кВт*год (без ПДВ) та 2,137336258 грн/кВт*год (з ПДВ) відповідно, тобто на 0,91%. 14. Сума договору після внесення змін. 34 542 451,93 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Очікуване споживання електричної енергії за Договором №9822 складає 16 898 552,16 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 9822
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ціни електроенергії на ринку електричної енергії, керуючись положеннями пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.), підпункту 2.2 пункту 2, Додатку 3 до Договору Розділ «Ціна на електричну енергію, у тому числі диференційовані ціни та критерії диференціації» Додатку 2 до Договору – «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» змінено та викладено у наступній редакції: За період з 01.10.2020 р. по 31.12.2020 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії становить без ПДВ 1,9590468 грн./кВт*год, з урахуванням ПДВ 2,35085616 грн./кВт*год. Кількість товарів після внесення змін: Очікуване споживання електричної енергії за цим Договором складає 16 453 852 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 9822
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 2.8, 3.8 Додатку №3 до Договору №9822 про постачання електричної енергії споживачу від «13» грудня 2019 року (надалі — Договір) з 01 січня 2021 року продовжено строк дії Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 9822
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 37 458 149,56
UAH (в тому числі ПДВ 6 243 024,93 UAH)