Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electricity
Очікувана вартість
11 880 000,00 UAH
UA-2019-10-18-002897-b aea902ebaadf4c7684486d0528032c6f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабак Павло

+380665301836 babakpavel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА"
Код ЄДРПОУ: 03352935
Вебсайт: http://vodoksh.jimdo.com
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, ВУЛИЦЯ ПРОРІЗНА, будинок 17
Контактна особа: Бабак Павло
+380665301836
babakpavel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: COMMUNAL ENTERPRISE "VIROBNICHE UPRAVLINNYA VODOPROVIDNO-KANALIZATSIYNOGO GOSPODARSTVA"
National ID: 03352935
Contact point: Babak Pavlo
+380665301836
babakpavel@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:08
Очікувана вартість: 11 880 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 18 жовтня 2019 14:57
Enquiries until: 08 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 14 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2019 10:00

Information

Estimated total value: 11 880 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія по 24 число місяця, що передує розрахунковому 25% вартості заявлених обсягів на розрахунковий місяць з урахуванням ПДВ, на підставі рахунку, що надається Постачальником; Аванс 31 Календарні 25
Iнша подія по 30(31) число розрахункового місяця - ще 75% вартості заявлених обсягів на розрахунковий місяць з урахуванням ПДВ, на підставі рахунку, що надається Постачальником; з остаточним розрахунком, що проводиться за фактично відпущену електричну енергію згідно з даними комерційного обліку, за вирахуванням планових платежів за відповідний розрахунковий місяць. Аванс 31 Календарні 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:54
ТД-елекроенергія (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тариф
Дата подання: 31 жовтня 2019 12:45
Дата відповіді: 04 листопада 2019 15:20
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії. 2. Чи враховується в ціну послуги з розподілу електричної енергії? 3.Чи враховується в ціну послуги з передачі електричної енергії?
Відповідь: 1. Від загальних об’ємів споживання електричної енергії близько 60% - наявність автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії та локального устаткування збору та обробки даних, близько 40% - відсутність автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії та локального устаткування збору та обробки даних.
2. Послуги з розподілу електричної енергії не враховуються в ціну на електричну енергію в даній закупівлі.
3. Послуги з передачі електричної енергії враховуються в ціну на електричну енергію в даній закупівлі.
Графік споживання
Дата подання: 06 листопада 2019 15:27
Дата відповіді: 08 листопада 2019 10:10
У зв'язку з наявністю у Вас автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії та локального устаткування збору та обробки даних та з метою коректного ціноутворення, просимо надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую.
Відповідь: На Ваш запит інформуємо, що умови, обсяги та суми відображені в тендерній документації.
З орієнтовних облікованих 60% загальних об’ємів споживання електричної енергії (контролюється автоматизованою системою комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) та локальним устаткуванням збору та обробки даних (ЛУЗОД)), ми маємо погодинну інформацію яка відображається по АСКОЕ - близько 10% від облікованих 60%. Інформацію по ЛУЗОД має виключно компанія-постачальник електроенергії.
В залежності від пори року, температури зовнішнього середовища, вологості та інших факторів (специфіки роботи та технології, діючого обладнання), споживання електроенергії може коливатися.

Надаємо орієнтовну інформацію по АСКОЕ за місяць:
00:00 – 01:00 - 1260 кВт/год
01:00 – 02:00 - 1260 кВт/год
02:00 – 03:00 - 1260 кВт/год
03:00 – 04:00 - 1260 кВт/год
04:00 – 05:00 - 1260 кВт/год
05:00 – 06:00 - 1620 кВт/год
06:00 – 07:00 - 1650 кВт/год
07:00 – 08:00 - 1470 кВт/год
08:00 – 09:00 - 1500 кВт/год
09:00 – 10:00 - 1410 кВт/год
10:00 – 11:00 - 1380 кВт/год
11:00 – 12:00 - 1380 кВт/год
12:00 – 13:00 - 1380 кВт/год
13:00 – 14:00 - 1350 кВт/год
14:00 – 15:00 - 1380 кВт/год
15:00 – 16:00 - 1440 кВт/год
16:00 – 17:00 - 1440 кВт/год
17:00 – 18:00 - 1380 кВт/год
18:00 – 19:00 - 1350 кВт/год
19:00 – 20:00 - 1410 кВт/год
20:00 – 21:00 - 1440 кВт/год
21:00 – 22:00 - 1410 кВт/год
22:00 – 23:00 - 1230 кВт/год
23:00 – 24:00 - 1500 кВт/год

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000011 ● ff10a93f118c466d8704f21a1437413f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 №167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4

18.UA-2019-10-18-002897-b 18.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

НЕЗГОДА ТА ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО ВИСНОВКУ 02 вересня 2020р. № 460 На Інформацію про моніторинг UA-M-2020-08-000011 від 31.08.2020р. Північно-східним офісом Держаудитслужби (згідно наказу про початок моніторингу закупівель від 18.08.2020р. №167) зазначаємо свою незгоду та заперечуємо щодо висновків з наступних причин: - Закупівля ДК 021:2015-09310000-5 «Електрична енергія» провелася виключно згідно з діючим законодавством. КП ВУВКГ «Водоканал» з метою усунення будь яких порушень на момент подачі учасниками документів, у пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації розмістив інформацію-попередження щодо документів, які містять будь-яку інформацію про ціну за одиницю предмету закупівлі та/або загальну вартість пропозиції, а саме, що такі документи мають бути завантажені в системі електронних торгів з обов’язковим присвоєнням таким файлам статусу «цінова пропозиція». Відповідна вимога на етапі пре-кваліфікації була виконана учасником відповідних торгів ТОВ «Вєк Технолоджі» у повному обсязі. На викладену КП ВУВКГ «Водоканал» 18 жовтня 2019 р. Тендерну документацію в електронну систему закупівель, ТОВ «Вєк Технолоджі», 17 листопада 2019 року, завантажив у своїй тендерній пропозиції комплект документів, де у файлі Тендерна пропозиція (1).pdf у стовпчику «Тип документу» зазначено - цінова пропозиція, а сам файл містить інформацію про ціну за одиницю предмету закупівлі та/або загальну вартість пропозиції. Це єдиний файл з зазначеною ціновою пропозицією і він має відповідний статус – «цінова пропозиція». Тобто, до моменту проведення аукціону, всі цінові пропозиції були приховані та недоступні до ознайомлення відповідно до діючого законодавства. У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо що висновок в Інформації про моніторинг в частині присвоєння файлу статусу «цінова пропозиція» помилковим. Додаток: скриншот підтверджуючої сторінки на 1 аркуші - https://smarttender.biz/webclient/(S(lncs01o3zpsobfypkd2oyyb2))/?tz=3 З повагою, В.о.директора КП ВУВКГ «Водоканал» _________В.Мельник (05449) 42303

2020-09-02 14:06:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 листопада 2019
UA-2019-10-18-002897-baea902ebaadf4c7684486d0528032c6f
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА"
Код ЄДРПОУ: 03352935
Місцезнаходження: 41100, Україна, Сумська обл., Шостка, ВУЛИЦЯ ПРОРІЗНА, будинок 17
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 листопада 2019 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
01 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
01 листопада 2019 11:23
Статут.pdf
01 листопада 2019 11:23
Протокол.pdf
01 листопада 2019 11:23
Наказ.pdf
01 листопада 2019 11:22
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2019 11:22
Лист підтвердження.pdf
01 листопада 2019 11:22
Довідка.pdf
01 листопада 2019 11:22
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 11:22
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

18 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 17:39
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:39
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:39
8. копія Витягу ПДВ.pdf
15 листопада 2019 17:39
7. статут товариства.pdf
15 листопада 2019 17:39
5. технічна частина.pdf
15 листопада 2019 17:39
4. довідка ст.16.pdf
15 листопада 2019 17:39
3. антикорупційна програма.pdf
15 листопада 2019 17:39
2. довідки ст.17.pdf
15 листопада 2019 17:39
14. щодо норм чинного зак-ва.pdf
15 листопада 2019 17:39
13. договір з ОР.pdf
15 листопада 2019 17:39
12. щодо ліцензії.pdf
15 листопада 2019 17:39
1. цінова пропозиція.pdf

Документи

18 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 грудня 2019 16:40
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:38
комерц.пропоз.шостка.pdf
06 грудня 2019 16:38
довідка ВУВКГ.pdf
05 грудня 2019 16:24
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:20
Довідка податкова.pdf
05 грудня 2019 16:18
Dovidka_19316620280260806991.pdf
05 грудня 2019 16:18
Dovidka_19316620280260806991.pdf.p7s
05 грудня 2019 16:18
file 4,12,2019.pdf
05 грудня 2019 16:17
Ліцензія (1).pdf
05 грудня 2019 16:17
Довідка 11.pdf
05 грудня 2019 16:17
Довідка 1.pdf
17 листопада 2019 18:08
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:08
Тендерна пропозиція (1).pdf
17 листопада 2019 18:07
Довідка про договори (1).pdf
17 листопада 2019 17:41
Електронний підпис
17 листопада 2019 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2019 17:39
Ліцензія.pdf
17 листопада 2019 17:39
Наказ директор.pdf
17 листопада 2019 17:39
Витяг плат.податку.pdf
17 листопада 2019 17:39
Статут.pdf
17 листопада 2019 17:39
Рішення директор.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка санкційна.pdf
17 листопада 2019 17:39
Технічні вимоги.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка по статті 17.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка про договори.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка пр ліцензію.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка довкілля.pdf

Документи

18 листопада 2019 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2019 09:46
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:46
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:45
3. Технічні вимоги Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ"

ТОВ АС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ" 11 055 000,00
UAH з ПДВ
10 279 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС" 11 305 800,00
UAH з ПДВ
10 279 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" 11 770 000,00
UAH з ПДВ
10 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 11 517 000,00
UAH з ПДВ
10 394 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:40
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:38
комерц.пропоз.шостка.pdf
06 грудня 2019 16:38
довідка ВУВКГ.pdf
05 грудня 2019 16:24
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:20
Довідка податкова.pdf
05 грудня 2019 16:18
Dovidka_19316620280260806991.pdf
05 грудня 2019 16:18
Dovidka_19316620280260806991.pdf.p7s
05 грудня 2019 16:18
file 4,12,2019.pdf
05 грудня 2019 16:17
Ліцензія (1).pdf
05 грудня 2019 16:17
Довідка 11.pdf
05 грудня 2019 16:17
Довідка 1.pdf
17 листопада 2019 18:08
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:08
Тендерна пропозиція (1).pdf
17 листопада 2019 18:07
Довідка про договори (1).pdf
17 листопада 2019 17:41
Електронний підпис
17 листопада 2019 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2019 17:39
Ліцензія.pdf
17 листопада 2019 17:39
Наказ директор.pdf
17 листопада 2019 17:39
Витяг плат.податку.pdf
17 листопада 2019 17:39
Статут.pdf
17 листопада 2019 17:39
Рішення директор.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка санкційна.pdf
17 листопада 2019 17:39
Технічні вимоги.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка по статті 17.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка про договори.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка пр ліцензію.pdf
17 листопада 2019 17:39
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 17:39
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:39
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:39
8. копія Витягу ПДВ.pdf
15 листопада 2019 17:39
7. статут товариства.pdf
15 листопада 2019 17:39
5. технічна частина.pdf
15 листопада 2019 17:39
4. довідка ст.16.pdf
15 листопада 2019 17:39
3. антикорупційна програма.pdf
15 листопада 2019 17:39
2. довідки ст.17.pdf
15 листопада 2019 17:39
14. щодо норм чинного зак-ва.pdf
15 листопада 2019 17:39
13. договір з ОР.pdf
15 листопада 2019 17:39
12. щодо ліцензії.pdf
15 листопада 2019 17:39
1. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
01 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
01 листопада 2019 11:23
Статут.pdf
01 листопада 2019 11:23
Протокол.pdf
01 листопада 2019 11:23
Наказ.pdf
01 листопада 2019 11:22
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2019 11:22
Лист підтвердження.pdf
01 листопада 2019 11:22
Довідка.pdf
01 листопада 2019 11:22
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 11:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 09:46
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:46
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:45
3. Технічні вимоги Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ АС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ"
#30510656
Рішення скасоване 10 279 499,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ"
#30510656
Переможець 10 279 499,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 14:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ"
#30510656
10 279 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 16:56
Додаткова угода №3 Век Технолоджі (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2020 16:56
Додаткова угода №3 Век Технолоджі.pdf укладений
09 вересня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 15:33
Додаткова угода №2-ТОВ Вєк Технолоджі.pdf укладений
01 липня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 10:07
Додаткова угода №1-ТОВ Вєк Технолоджі.pdf укладений
26 лютого 2020 10:05
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 13:35
Договір -ТОВ Вєк Технолоджі.pdf укладений
17 грудня 2019 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.7 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.7 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"в порядку, передбаченому п.14.1.7 "Комерційної пропозиції" № 1 до Договору про постачання електричної енергії споживачу №273 від 17.12.2020 р., у зв'язку зі збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 11.07.2020 р. № 1329), що є регульованою складовою ціни (тарифу) на одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 673 597,69
UAH (в тому числі ПДВ 1 445 599,61 UAH)