Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021 :2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари) міський бюджет
Очікувана вартість
5 585,00 UAH
UA-2019-10-18-002884-b ● 81fd0a92764145c599ddef275e2a2ff7
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРАЛЬНЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42490449 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Олімпійська, буд. 69 |
Контактна особа: |
Олександр Ільїн +380970142150 pralnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 14:50 |
Очікувана вартість: | 5 585,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярське приладдя -301 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
301 штука
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Луніна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 10:12 |
оголошення канцтовари.docx |
21 жовтня 2019 12:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 жовтня 2019 10:12 |
оголошення канцтовари.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:50
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за підказку, обов'язково відредагуємо вимогу до цінової пропозиції .ФОП неплатники ПДВ мають рівні умови в участі в закупке.Ми будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій