Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 :2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари) міський бюджет
Очікувана вартість
5 585,00 UAH
UA-2019-10-18-002884-b 81fd0a92764145c599ddef275e2a2ff7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ільїн

+380970142150 pralnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРАЛЬНЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ"
Код ЄДРПОУ: 42490449
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Олімпійська, буд. 69
Контактна особа: Олександр Ільїн
+380970142150
pralnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 14:50
Очікувана вартість: 5 585,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя -301 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
301 штука
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Луніна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 10:12
оголошення канцтовари.docx
21 жовтня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 10:12
оголошення канцтовари.docx
18 жовтня 2019 14:52
оголошення канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:50
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за підказку, обов'язково відредагуємо вимогу до цінової пропозиції .ФОП неплатники ПДВ мають рівні умови в участі в закупке.Ми будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій