Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Очікувана вартість
21 500,00 UAH
UA-2019-10-18-002735-b f18b01ebb932454aa00283eec18a9753
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 21 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, місто Київ, Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік продукції
Дата подання: 21 жовтня 2019 07:47
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 08:20
Доброго ранку! Підгрузіть будь-ласка перелік продукції, який Вам необхідний
Відповідь: Доброго ранку. Перелік товарів (технчні вимоги до закупівлі) завантажено.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:51
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? Пропозиція товарів-аналогів Замовником не передбачається. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Неплатники ПДВ допускаються до участі. При цьому їх пропозиція буде оцінюватися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 20 496,30
UAH з ПДВ
20 496,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:32
цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 15:32
4.Витяг ЭДРПОУ.pdf
21 жовтня 2019 15:32
19. Виписка ЄДРПОУ.pdf
21 жовтня 2019 15:32
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 15:32
4. Витяг ЄДРПОУ (15.10.2019).pdf
21 жовтня 2019 15:32
3. Свідоцтов ЄДРПОУ.pdf
21 жовтня 2019 15:32
2. Код доступу (06.02.2018).pdf
21 жовтня 2019 15:32
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 20 496,30
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
20 496,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
29.10.2019 Господарчі товари.pdf укладений
29 жовтня 2019 10:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 20 496,30
UAH (в тому числі ПДВ 3 416,05 UAH)