Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Очікувана вартість
21 500,00 UAH
UA-2019-10-18-002735-b ● f18b01ebb932454aa00283eec18a9753
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03598794 |
Вебсайт: | http://www.school250.at.ua |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б |
Контактна особа: |
Алешківська Вікторія Вікторівна 380679000081,380939000081 sh250@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 21 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, місто Київ, Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік продукції
Дата подання: 21 жовтня 2019 07:47
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 08:20
Доброго ранку! Підгрузіть будь-ласка перелік продукції, який Вам необхідний
Відповідь: Доброго ранку. Перелік товарів (технчні вимоги до закупівлі) завантажено.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:51
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? Пропозиція товарів-аналогів Замовником не передбачається. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Неплатники ПДВ допускаються до участі. При цьому їх пропозиція буде оцінюватися як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" #30728887 |
Переможець |
20 496,30
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
29.10.2019 Господарчі товари.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 10:54
|