Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз з заднім завантаженням АТ-2121 на шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент) (код за ДК 021:2015 -34140000-0. Великовантажні мототранспортні засоби)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2019-10-18-002559-b 8761c6139c9d4460817e4dc49ebf3811
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тищенко

+380978886359 verb58@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ""
Код ЄДРПОУ: 03356817
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь-Шевченківський, вул. Гагаріна, 19
Контактна особа: Тетяна Тищенко
+380978886359
verb58@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 14:12
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 14:12
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:39
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Сміттєвоз з заднім завантаженням АТ-2121 на шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент) (код за ДК 021:2015 -34140000-0. Великовантажні мототранспортні засоби)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сміттєвоз з заднім завантаженням АТ-2121 на шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент) (код за ДК 021:2015 -34140000-0. Великовантажні мототранспортні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Гагаріна 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом одного місяця з моменту отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000005 ● f8a852173ba74da697af73a0ef6ac47f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 12:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.10.2019 № 94
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.10.2019 № 94

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

4 UA-2019-10-18-002559-b, 18.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-21 14:41:03

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі сміттєвоза з заднім завантаженням АТ-2121 на шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-18-002559-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами)?
- чому згідно з додатком 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 18 жовтня 2019 року (протокол № 41 від 18.10.2019), учасник надає інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у довільній формі, якщо відповідно до частини третьої статті 17 цього Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 7 частини першої статті 17 цього Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-22 17:22:25

Надання роз'ясненя, щодо не зазначення джерела фінансування в полі “Конкретна назва предмету закупівлі”

Доводимо до вашого відома, що секретарем тендерного комітету при оприлюднені в електронній системі закупівель процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Сміттєвоз з заднім завантаженням АТ-2121 на шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент) Великовантажні мототранспортні засоби)»- код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 34140000-0–№ № UA-2019-10-18-002559-b , була допущена технічна помилка, а саме не зазначено джерело фінансування в полі “Конкретна назва предмету закупівлі”, відповідно до листа Мінекономрозвитку «Щодо змін, внесених до наказу Мінеконмрозвитку від 22.03.2016 року №490» від 28.05.2019 року № 3304-04/22177.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру закупівлі відмінено

2019-10-31 10:24:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінені

2019-10-31 10:28:14

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 жовтня 2019 15:48
Коментар щодо відміни: Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, відповідно п.1 підпункту 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
23 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис