Хрестовина карданного валу, хрестовина ТРКП, вал карданний ТРКП
Очікувана вартість
799 270,08 UAH
UA-2019-10-18-002540-b 9a7f481542d34ee3bd5b19fcf475fa9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:28
Очікувана вартість: 799 270,08 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 976,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Хрестовина карданного вала (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
340 шт
Хрестовина ТРКП (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
120 шт
Вал карданний ТРКП (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-002540-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 25 жовтня 2019 08:23
Вимога
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин та комплектуючих, в тому числі для рухомого складу залізничного транспорту. В тендерній документації до процедури закупівлі № UA-2019-10-18-002540-b вказані наступні найменування продукції: Хрестовина карданного вала 21-11-60-03/04, Хрестовина ТРКП Т.499.65.01.11, Вал карданний ТРКП 80-25-034. Вказання креслень одного виробника є дискримінуючим фактором, що суттєво зменшує число потенційних учасників процедури закупівлі. З метою визначення оптимальної ціни та можливості виготовлення вказаної продукції просимо викласти для ознайомлення креслення: Хрестовина карданного вала 21-11-60-03/04, Хрестовина ТРКП Т.499.65.01.11, Вал карданний ТРКП 80-25-034. Це дозволить виключити можливість дискримінаційного фактору та збільшить число потенційних учасників торгів, що, в свою чергу дозволить провести замовнику закупівлю продукції за більш низькою ціною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 15:53
Уважно розглянувши питання повідомляємо, з приводу креслень, або комплекту технічної документації рекомендуємо звернутись у відповідне ПКТБ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ 796 560,00
UAH з ПДВ
796 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа-Метал-Компані" 799 260,00
UAH з ПДВ
799 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 17:43
документи переможця.pdf
08 листопада 2019 12:39
sign.p7s
08 листопада 2019 12:01
14-лист погодження.pdf
08 листопада 2019 12:01
13-аналогічні відгук.pdf
08 листопада 2019 12:01
12-ст.17.pdf
08 листопада 2019 12:01
11-ПДВ ДаймТех.pdf
08 листопада 2019 12:01
10-лист згода.pdf
08 листопада 2019 12:01
9-наказ рішення статут Дайм.pdf
08 листопада 2019 12:01
8-відомості про юр.особу.pdf
08 листопада 2019 12:01
7-дані про товар.pdf
08 листопада 2019 12:01
6-представництво.pdf
08 листопада 2019 12:01
5-креслення.pdf
08 листопада 2019 12:01
4-сертифікат якості.pdf
08 листопада 2019 12:01
3-екологічні норми.pdf
08 листопада 2019 12:01
2-декларація.pdf
08 листопада 2019 12:01
1-цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 15:30
sign.p7s
08 листопада 2019 15:29
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 15:29
Довідки.pdf
08 листопада 2019 15:29
Сертифікат зразок.pdf
08 листопада 2019 15:29
Креслення Крестовина.pdf
08 листопада 2019 15:29
Креслення Вал карданний.pdf
08 листопада 2019 15:29
Статут(новий).pdf
08 листопада 2019 15:29
Рішення учасника.pdf
08 листопада 2019 15:29
Рішення учасника № 1(2019).pdf
08 листопада 2019 15:29
Повноваження директора.pdf
08 листопада 2019 15:29
Опис.pdf
08 листопада 2019 15:29
Наказ.pdf
08 листопада 2019 15:29
Довідка з банку.pdf
08 листопада 2019 15:29
Витяг ПДВ.pdf
08 листопада 2019 15:29
Витяг ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2019 15:29
Licence.zip
08 листопада 2019 15:29
Dovirenist_Ryzhiy.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ
#42497026
Переможець 796 560,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ
#42497026
796 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 грудня 2019 15:00
19932 Хрестовини, вали 04.12.2019.pdf укладений
04 грудня 2019 15:00
sign.p7s зміни до договору
28 квітня 2020 12:22
Звіт Дог. Дайм 19932.docx укладений
28 квітня 2020 12:22
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2019 16:30
19932 Ду Хрестовини 17.12.2019 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:30
пов (1).docx зміни до договору
19 грудня 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до пункту 6.2. Договору, виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна сума Договору становить: 597 500,00 грн. (п’ятсот дев’яносто сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20 % - 119 500,00 грн. (сто дев’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), що разом становить 717 000,00 грн. (сімсот сімнадцять тисяч грн. 00 коп.)» 2. Сторони домовились внести зміни в Специфікації №1 (Додатку №1) до Договору, виклавши його в наступній редакції, згідно Специфікації №1 (Додатку № 1) до даної Додаткової угоди №1. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ – 19932/Ю/ду-1 14. Сума договору після внесення змін. 717 000,00 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19932/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19932/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 716 436,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 406,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку