Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хрестовина карданного валу, хрестовина ТРКП, вал карданний ТРКП
Очікувана вартість
799 270,08 UAH
UA-2019-10-18-002540-b 9a7f481542d34ee3bd5b19fcf475fa9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:28
Очікувана вартість: 799 270,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23976 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Хрестовина карданного вала (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
340 шт
Хрестовина ТРКП (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
120 шт
Вал карданний ТРКП (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:53
ТД_801-19_нова редакція.doc
31 жовтня 2019 15:53
Перелік змін.docx
31 жовтня 2019 15:53
ТД_801-19_з закр.даними.doc
18 жовтня 2019 14:19
Проект Договору.docx
18 жовтня 2019 14:19
Оголошення_.doc
31 жовтня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:53
ТД_801-19_нова редакція.doc
31 жовтня 2019 15:53
Перелік змін.docx
31 жовтня 2019 15:53
ТД_801-19_з закр.даними.doc
18 жовтня 2019 14:19
ТД_801-19_Хрестовина карданного валу, хрестовина ТРКП, вал карданний ТРКП.doc
18 жовтня 2019 14:19
Проект Договору.docx
18 жовтня 2019 14:19
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-002540-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 25 жовтня 2019 08:23
Вимога
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин та комплектуючих, в тому числі для рухомого складу залізничного транспорту. В тендерній документації до процедури закупівлі № UA-2019-10-18-002540-b вказані наступні найменування продукції: Хрестовина карданного вала 21-11-60-03/04, Хрестовина ТРКП Т.499.65.01.11, Вал карданний ТРКП 80-25-034. Вказання креслень одного виробника є дискримінуючим фактором, що суттєво зменшує число потенційних учасників процедури закупівлі. З метою визначення оптимальної ціни та можливості виготовлення вказаної продукції просимо викласти для ознайомлення креслення: Хрестовина карданного вала 21-11-60-03/04, Хрестовина ТРКП Т.499.65.01.11, Вал карданний ТРКП 80-25-034. Це дозволить виключити можливість дискримінаційного фактору та збільшить число потенційних учасників торгів, що, в свою чергу дозволить провести замовнику закупівлю продукції за більш низькою ціною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 15:53
Уважно розглянувши питання повідомляємо, з приводу креслень, або комплекту технічної документації рекомендуємо звернутись у відповідне ПКТБ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ 796 560,00
UAH з ПДВ
796 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа-Метал-Компані" 799 260,00
UAH з ПДВ
799 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 17:43
документи переможця.pdf
08 листопада 2019 12:39
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:01
14-лист погодження.pdf
08 листопада 2019 12:01
13-аналогічні відгук.pdf
08 листопада 2019 12:01
12-ст.17.pdf
08 листопада 2019 12:01
11-ПДВ ДаймТех.pdf
08 листопада 2019 12:01
10-лист згода.pdf
08 листопада 2019 12:01
9-наказ рішення статут Дайм.pdf
08 листопада 2019 12:01
8-відомості про юр.особу.pdf
08 листопада 2019 12:01
7-дані про товар.pdf
08 листопада 2019 12:01
6-представництво.pdf
08 листопада 2019 12:01
5-креслення.pdf
08 листопада 2019 12:01
4-сертифікат якості.pdf
08 листопада 2019 12:01
3-екологічні норми.pdf
08 листопада 2019 12:01
2-декларація.pdf
08 листопада 2019 12:01
1-цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 15:30
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:29
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 15:29
Довідки.pdf
08 листопада 2019 15:29
Сертифікат зразок.pdf
08 листопада 2019 15:29
Креслення Крестовина.pdf
08 листопада 2019 15:29
Креслення Вал карданний.pdf
08 листопада 2019 15:29
Статут(новий).pdf
08 листопада 2019 15:29
Рішення учасника.pdf
08 листопада 2019 15:29
Рішення учасника № 1(2019).pdf
08 листопада 2019 15:29
Повноваження директора.pdf
08 листопада 2019 15:29
Опис.pdf
08 листопада 2019 15:29
Наказ.pdf
08 листопада 2019 15:29
Довідка з банку.pdf
08 листопада 2019 15:29
Витяг ПДВ.pdf
08 листопада 2019 15:29
Витяг ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2019 15:29
Licence.zip
08 листопада 2019 15:29
Dovirenist_Ryzhiy.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ

ТОВ "Альфа-Метал-Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ
#42497026
Переможець 796 560,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ
#42497026
796 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 12:22
Звіт Дог. Дайм 19932.docx укладений
28 квітня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:30
19932 Ду Хрестовини 17.12.2019 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:30
пов (1).docx зміни до договору
19 грудня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:00
19932 Хрестовини, вали 04.12.2019.pdf укладений
04 грудня 2019 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до пункту 6.2. Договору, виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна сума Договору становить: 597 500,00 грн. (п’ятсот дев’яносто сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20 % - 119 500,00 грн. (сто дев’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), що разом становить 717 000,00 грн. (сімсот сімнадцять тисяч грн. 00 коп.)» 2. Сторони домовились внести зміни в Специфікації №1 (Додатку №1) до Договору, виклавши його в наступній редакції, згідно Специфікації №1 (Додатку № 1) до даної Додаткової угоди №1. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ – 19932/Ю/ду-1 14. Сума договору після внесення змін. 717 000,00 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19932/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19932/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 716 436,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 406,00 UAH)