Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення металевих грат на вікнах зі змогою відкривання чи розсування
Очікувана вартість
294 000,00 UAH
UA-2019-10-18-002350-b 8719d57d24fa409f8375dfdf2bac93c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мартиненко

+380952334710 okvd_dp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985417
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Байкальська, 9а
Контактна особа: Тетяна Мартиненко
+380952334710
okvd_dp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 13:27
Очікувана вартість: 294 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення металевих грат на вікнах, зі змогою відкривання чи розсування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Байкальська,9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 44212329-1 — Захисні ґрати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-002350-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 26 жовтня 2019 14:57
Вимога щодо внесення змін до ТД
Відповідно до п.3 р.ІІІ ТД Замовник зазначає «…Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт для власного автотранспорту або техпаспорт та договір оренди/надання послуг». Однак чинним законодавством України перелік використання транспорту не обмежується орендою та наданням послуг.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до ТД, що відповідатимуть чинному законодавству України та не обмежуватимуть право на участь в даній закупівлі усіх учасників, а саме: «Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт для власного автотранспорту або техпаспорт та договір оренди чи договір надання послуг, чи договір лізингу, тощо».


Відповідно до п.3 р.ІІІ ТД Замовник зазначає «…З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси».
Даною вимогою Замовник прямо обмежує право участі усіх бажаючих учасників прийняти участь у даній закупівлі, чим порушує принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до ТД, що відповідатимуть чинному законодавству України та не обмежуватимуть право на участь в даній закупівлі усіх учасників, а саме прибрати дану вимогу з тексту даної тендерної документації, в тому числі з п.3 р. ІІІ ТД та п.4 р.І Додатку 2 до документації.


Відповідно до п.3 р.ІІІ ТД Замовник зазначає «…На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - Не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів.».
Дана вимога суперечить вимогам відповідно до п.1 р. ІІІ ТД Замовник зазначає «…У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником,- будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа».
Вимагаємо внести зміни до ТД , що будуть відповідати її вимогам, а саме: «На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - Не менше однієї копії повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів).».


Відповідно до п.3 р.ІІІ ТД Замовником зазначено «…Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів».
Вимагаємо детально роз’яснити дану вимогу. Адже на підтвердження кваліфікаційним критеріям саме учасники надають аналогічні договори, в яких виступали стороною договору по наданню відповідних послуг.


Відповідно до п.6 р.ІІІ ТД Замовником зазначено: «…Учасники процедури закупівлі перед подачею тендерної пропозиції проводять огляд об’єкта в присутності представника Замовника». Дана вимога порушує права учасників на анонімність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Вимагаємо видалити дану вимогу з тексту ТД.


Відповідно до п.2 р.V ТД Замовником зазначено: «Перед початком проведення ремонтних робіт Учасник надає Замовнику дані рентгенологічного обстеження органів грудної клітини (флюорографії) працівників, спрямованих на виконання ремонтних робіт..».
Вимагаємо детально роз’яснити чим обумовлена дана вимога з посиланням на норми чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2019 14:34

Доброго дня, нами була змінена ТД . Дякуємо за звернення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лісовський 230 000,00
UAH з ПДВ
179 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ремелектросервіс 249 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС ТЕХНОЛОГІЯ" 237 000,00
UAH з ПДВ
189 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 00:07
Електронний підпис
05 листопада 2019 12:59
Електронний підпис

Публічні документи

01 листопада 2019 17:04
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:04
Статут оригінал.pdf
01 листопада 2019 17:04
Сертифікати на матеріали.pdf
01 листопада 2019 17:04
Рішення власника.pdf
01 листопада 2019 17:04
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 17:03
Приказ на директора.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 12:36
Приклад4.jpg
04 листопада 2019 12:36
Приклад3.jpg
04 листопада 2019 12:36
Приклад2.jpg
04 листопада 2019 12:36
Приклад1.jpg
04 листопада 2019 12:36
15 Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2019 12:36
14 Витяг єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лісовський

ПП Ремелектросервіс

ТОВ "АС ТЕХНОЛОГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лісовський
#3036208374
Переможець 179 900,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лісовський
#3036208374
179 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 20:18
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 14:20
договір Грати.pdf укладений
28 листопада 2019 14:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 179 900,00
UAH