Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 217 210,00 UAH
UA-2019-10-18-002214-b f1fc75a715264c78be22d59bdd5e27ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данило Дмитрович Білязе

+380624441991 t07111980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142632
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,1
Контактна особа: Данило Дмитрович Білязе
+380624441991
t07111980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 13:37
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 13:37
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:02
Очікувана вартість: 1 217 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 086,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)



Доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.Героїв,51 ОМБр,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
21 штука
МФУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.Героїв,51 ОМБр,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:37
ТД 30210000-4 Машини для обробки даних 18.10.2019 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:57
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так , допускаємо, пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде остаточною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-002214-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 05 листопада 2019 11:14
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ тому, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Додатком №2 тендерної документації вимагалось «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник зазначив лише одного працівника, що не відповідає вимозі Замовника – наявність працівників;
2. Порушено вимогу надання документів: «копію листа від виробників запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, а саме: ноутбуків та багатофункційних пристроїв, або його офіційного представництва в Україні (надати підтвердження, що офіційне представництво має право надавати такі листи від імені виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.» - надано лист від компанії ТОВ «Комел» який не є виробником обладнання та відсутнє будь-яке підтвердження права надання таких листів від імені виробників. Статус партнерства не дає права видачі авторизаційних листів від імені виробників.
3. Порушено вимогу надання документів: «копії сертифікатів, операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Наприклад, Microsoft Authorized Education), чинного на дату подання тендерних пропозицій», наданий лист від компанії Microsoft виданий ТОВ «Комел» - який не є Учасником даної закупівлі.
4. Запропонований ноутбук HP 250 G7 (https://www8.hp.com/ua/ru/laptops/product-details/24381316) не відповідає вимогам Замовника, а саме:
a. вимагалось наявність веб-камери з параметрами «не менше ніж 1.3 Мрх» запропонований ноутбук з веб-камерою 0.3 Мрх, що не відповідає вимогам Замовника та про що зазначив сам Учасник у своїй пропозиції;
b. вимагалось наявність портів VGA та DVI або HDMI, ця модель містить тільки один порт HDMI, що у унеможливлює підключення двох пристроїв відображення інформації (наприклад монітора та проектора одночасно).
5. Запропонований Багатофункційний пристрій HP LaserJetProM227fdn with Wi-Fi в комплекті з тонером, тобто учасник пропонує Замовнику відмовитись від офіційної гарантії від виробника за використання не оригінального тонера та самостійно виконати заправку картриджа в приміщені школи не кваліфікованим персоналом. Поняття ТОНЕР та ОРИГІНАЛЬНИЙ КАРТРИДЖ є різними та суттєво впливають на вартість.
На підставі Вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ, як таку що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 09:45
1)Додатком №2 тендерної документації вимагалось «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник зазначив лише одного працівника, що не відповідає вимозі Замовника – наявність працівників;

В тендерній документації не встановлено додаткових критеріїв оцінки вимоги «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», тобто наявність у Учасника одного, або декількох працівників не має значення, недопуск до торгів учасників ФОП, які не мають найманих працівників є дискримінацією з нашого боку. В тендерній пропозиції ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ надав довідку " Додаток 3 Інформація про працівників відповідної.pdf" та " Додаток 3 Довідка Аналогічні договори.pdf".Даними довідками Учасник надав пояснення та надав підтвердження виконання аналогічних договорів, учасник в своїх видах діяльності має необхідні КВЕД.

2)Порушено вимогу надання документів: «копію листа від виробників запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, а саме: ноутбуків та багатофункційних пристроїв, або його офіційного представництва в Україні (надати підтвердження, що офіційне представництво має право надавати такі листи від імені виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.» - надано лист від компанії ТОВ«Комел» який не є виробником обладнання та відсутнє будь-яке підтвердження права надання таких листів від імені виробників. Статус партнерства не дає права видачі авторизаційних листів від імені виробників.

В тендерній документації встановлено вимогу надати Авторизаційний лист " від виробників запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, а саме: ноутбуків та багатофункційних пристроїв, або його офіційного представництва в Україні (надати підтвердження, що офіційне представництво має право надавати такі листи від імені виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.» для підтвердження якості запропонованої продукції.В тендерній пропозиції ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ надав довідки " Авторизація та сертифікати.pdf" та " Гарантійний лист (пояснення).pdf", які містять всі вимоги та пояснення.В даних довідках Учасник надав Авторизаційний лист від офіційного представництва в Україні. ТОВ "Комел" не є виробником продукції, ТОВ як суб’єкт господарювання є офіційним представником (партнером) виробника, з правом продажу продукції на території України.

3)Порушено вимогу надання документів: «копії сертифікатів, операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Наприклад, Microsoft Authorized Education), чинного на дату подання тендерних пропозицій», наданий лист від компанії Microsoft виданий ТОВ «Комел» - який не є Учасником даної закупівлі.

В тендерній пропозиції ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ надав довідки " Авторизація та сертифікати.pdf", які містять всі вимоги та пояснення.В даних довідках Учасник надав Авторизаційний лист від ТОВ "Комел", який є авторизованим партнером та власником Сертифікату Microsoft Authorized Education, та який в свою чергу буде надавати програмне забезпечення Учаснику закупівлі. Цього достатньо для підтвердження якості запропонованої продукції. Запропонований ноутбук HP 250 G7 (https://www8.hp.com/ua/ru/laptops/product- details/24381316) не відповідає вимогам Замовника, а саме:
вимагалось наявність веб-камери з параметрами «не менше ніж 1.3 Мрх» запропонований ноутбук з веб-камерою 0.3 Мрх, що не відповідає вимогам Замовника та про що зазначив сам Учасник у своїй пропозиції;
В тендерній пропозиції ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ надав довідку " Додаток 1 Порівняльна таблиця.pdf", в якій міститься опис запропонованого товару, а саме:" WEB-Camera інтегрована у корпус; 0.3 Мрх; роздільна здатність відео VGA + WEB-Camera HD (1280 х 720) "
Тобто, додатково надана WEB-Camera HD (1280 х 720) з 1,3 Мрх. Надана пропозиція краща за даним параметром.

4)вимагалось наявність портів VGA та DVI або HDMI, ця модель містить тільки один порт HDMI, що у унеможливлює підключення двох пристроїв відображення інформації (наприклад монітора та проектора одночасно).

В тендерній документації не встановлено вимогу щодо "можливості підключення двох пристроїв відображення інформації (наприклад монітора та проектора одночасно)".В тендерній пропозиції ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ надав довідку " Додаток 1 Порівняльна таблиця.pdf", в якій міститься опис запропонованого товару, а саме:
" 1 порт HDMI та HDMI to VGA".
Тобто, Учасником надано додаткове обладнання, яке дає можливість підключення пристроїв як HDMI та VGA.

5)Запропонований Багатофункційний пристрій HP LaserJetProM227fdn with Wi-Fi в комплекті з тонером, тобто учасник пропонує Замовнику відмовитись від офіційної гарантії від виробника за використання не оригінального тонера та самостійно виконати заправку картриджа в приміщені школи не кваліфікованим персоналом. Поняття ТОНЕР та ОРИГІНАЛЬНИЙ КАРТРИДЖ є різними та суттєво впливають на вартість.

В тендерній пропозиції ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ надав підписаний проект договору "Додаток 5 Проект Договору.pdf", п 2.3 Договору містить інформацію щодо гарантійних зобов’язань Учасника на товар, а саме: " гарантійний строк товару – 12 місяців.". Також, в тендерній пропозиції ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ надав довідку " Додаток 1 Гарантійний лист гарантія.pdf", в якій містяться гарантійні зобов’язання щодо товару.Жодним чином, гарантійні зобов’язання не можуть перекладатися на третіх осіб (ТОВ Комел, виробника).Учасник ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ надав всі необхідні довідки, які вимагались тендерною документацією щодо гарантій на товар.
Учасник ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ, в тендерній документації не надавав пропозицій " Замовнику відмовитись від офіційної гарантії від виробника за використання не оригінального тонера та самостійно виконати заправку картриджа в приміщені школи не кваліфікованим персоналом". В тендерній документації відсутні вимоги щодо заправки картриджів.
Додатковий тонер забезпечує 4000 видруків, що і вимагалося тендерною документацією.

Номер вимоги: UA-2019-10-18-002214-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 07 листопада 2019 22:12
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ тому, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Порушено вимогу надання документів: «копію листа від виробників запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, а саме: ноутбуків та багатофункційних пристроїв, або його офіційного представництва в Україні (надати підтвердження, що офіційне представництво має право надавати такі листи від імені виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.» - надано лист від компанії ТОВ «Комел» який не є виробником або офіційним представництвом, про що зазначено у Вашій документації, лист від партнера не вимагався!!!! До того ж відсутній лист (договір) від компанії Hewlett-Packard на адресу ТОВ «Комел» в якому підтверджується право надавати такі листі від імені виробника обладнання Hewlett-Packard. Статус партнерства не дає права видачі авторизаційних листів від імені виробників. Про видачу такого листа вже повідомлено офіційне представництво Hewlett-Packard.
2. Порушено вимогу надання документів: «копії сертифікатів, операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Наприклад, Microsoft Authorized Education), чинного на дату подання тендерних пропозицій», наданий лист від компанії Microsoft виданий ТОВ «Комел» - який не є Учасником даної закупівлі.
3. Запропонований ноутбук HP 250 G7 (https://www8.hp.com/ua/ru/laptops/product-details/24381316) не відповідає вимогам Замовника, а саме:
a. вимагалось наявність веб-камери з параметрами «не менше ніж 1.3 Мрх» запропонований ноутбук з веб-камерою 0.3 Мрх, що не відповідає вимогам Замовника та про що зазначив сам Учасник у своїй пропозиції, у складі пропозиції не надано даних що буде поставлений окремий пристрій додатково – не зазначено цього в тексті пропозиції;
b. вимагалось наявність портів VGA та DVI або HDMI, ця модель містить тільки один порт HDMI, вимагалось наявність ДВОХ портів – обов’язково порт VGA та на вибір HDMI або DVI. Запропонований ноутбук має лише ОДИН порт HDMI.
На підставі Вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ, як таку що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
У випадку не задоволення цієї вимоги змушені будемо захищати свої інтереси в Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 10:13
Авторизаційний лист (Гарантійний лист щодо поставки товару) надано не від виробника (або його імені), а від офіційного представника (Партнера) в Україні - ТОВ «Комел»! Запропонований товар є у вільному продажі та не є специфічною продукцією. ТОВ «Комел» (як партнер) надав гарантії поставки продукції. Відповідні пояснення надані в тендерній пропозиції ФОП Позняк Р.В.
По всім іншим пунктам роз’яснення надані раніше.
Номер вимоги: UA-2019-10-18-002214-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 14 листопада 2019 09:40
Порушення строків надання документів переможця згідно ст.17
Відповідно до пункту 5 Розділу 3 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, зокрема:
• довідку про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
• довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
• гарантійний лист у довільній формі, в якому переможець гарантує, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Указом Президента України №549/2015 від 16.09.2015р. та рішенням РНБО України від 02.09.2015р.
При цьому, пунктом 2 Розділу 5 тендерної документації встановлено спосіб надання зазначених документів, а саме: документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі надається шляхом завантаження переможцем відповідних документів та інформації через електронну систему закупівель та надається поштою або особисто.
Так, повідомлення про намір укласти договір було опубліковане Замовником 05 листопада 2019 року, отже переможець повинен був надати відповідні документи шляхом завантаження їх до електронної системи до 10 листопада 2019 року включно. Проте, згідно з інформацією про дату і час подання відповідних документів, яка міститься на веб-порталі Уповноваженого органу, вони були завантажені учасником 11 листопада 2019 року. Також звертаємо увагу на те, що довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів датована 11 листопада 2019 року.
Таким чином, ФОП ПОЗНЯК Р.В. порушив вимогу про надання документів, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, протягом п’яти днів шляхом завантаження таких документів через електронну систему закупівель.
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП ПОЗНЯК Р.В. на підставі ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" на підставі порушення строків надання документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 15:22
З огляду на викладене для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом. Таким чином, якщо останній день строку для надання документів припадає на вихідний, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
При цьому відповідно до абзацу дев’ятого пункту 2 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів)."
Отже, необхідні довідки Учасник - переможець надав у встановлені строки.

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 11:14
вимога скасування рішення.pdf

Документи

07 листопада 2019 09:45
Сканировать3.JPG
07 листопада 2019 09:45
Сканировать30001.JPG
07 листопада 2019 09:45
Сканировать30002.JPG

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 22:11
вимога скасування рішення 1.pdf

Документи

12 листопада 2019 10:13
Сканировать3.JPG
12 листопада 2019 10:13
Сканировать30001.JPG

Документи

15 листопада 2019 15:22
Сканировать3.JPG

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-18-002214-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 15 листопада 2019 19:11
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
СКАРГА на рішення замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-18-002214-b опубліковано процедуру відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), яка проводиться Управлінням освіти, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації (надалі – Замовник). Участь у даній процедурі закупівлі взяли такі учасники: № Найменування Остаточна ціна 1 ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ 1 094 095,00 грн з ПДВ 2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" (Скаржник) 1 096 795,00 грн з ПДВ 3 ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 200 000,00 грн з ПДВ Після закінчення електронного аукціону Замовник розглянув тендерну пропозицію ФОП ПОЗНЯК Р.В. на відповідність вимогам тендерної документації та 05 листопада 2019 року оприлюднив рішення про визначення зазначеного учасника переможцем даної процедури закупівлі. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує вимоги чинного законодавства, а також права та законні інтереси Скаржника з огляду на обставини, що викладені нижче. Так, частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) передбачено обов’язок Замовника відхилити тендерну пропозицію, зокрема, у випадках, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу документів, поданих ФОП ПОЗНЯК Р.В., нами встановлено, що цей учасник не надав належного підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, а тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема: І. Підпунктом 2 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону) (Додаток 3 до тендерної документації); Пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Замовник встановив такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також визначив, що на підтвердження учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання цієї умови ФОП ПОЗНЯК Р.В. надав документ «Інформація про працівників відповідної кваліфікації», в якому зазначив: «найманих працівників не маю, а умови договору буду виконувати самостійно». Звертаємо увагу по-перше на те, що фізична особа – підприємець не вважається працівником, а по-друге на те, що слово «працівники» у даному кваліфікаційному критерії вживається у множині, отже для підтвердження своєї відповідності даною кваліфікаційному критерію учасники повинні були надати інформацію щонайменше про двох працівників. Така позиція підтверджується практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням № 2067-р/пк-пз від 06.03.2018 у процедурі, оприлюдненій за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-19-002450-b (пункт 1). Таким чином, ФОП ПОЗНЯК Р.В. не надав належного підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям. У зв’язку з цим, його тендерна пропозиція мала бути відхиленою Замовником на відповідно до частини 1 статті 30 Закону. ІІ. Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник під час проведення процедури закупівлі надає, зокрема, копію листа від виробників запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, а саме: ноутбуків та багатофункційних пристроїв, або його офіційного представництва в Україні (надати підтвердження, що офіційне представництво має право надавати такі листи від імені виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Так, згідно з інформацією, вказаною ФОП ПОЗНЯК Р.В. (Додаток 1 Порівняльна таблиця.pdf), ним запропоновано ноутбуки HP 250 G7 та багатофункціональні пристрої HP LaserJet Pro M227fdn with Wi-Fi виробництва компанії HP Inc. Отже, на виконання зазначеної вище вимоги ФОП ПОЗНЯК Р.В. повинен був також надати у складі своєї пропозиції лист від компанії HP Inc або її офіційного представництва в Україні (з підтвердженням того, що офіційне представництво має право надавати такі листи від імені виробника). На виконання зазначеної вище вимоги надав лист від ТОВ «Комел» (Авторизація та сертифікати.pdf). Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП ПОЗНЯК Р.В. відсутнє підтвердження того, що ТОВ «Комел» є офіційним представництвом компанії HP Inc. в Україні та має право надавати такі листи від імені виробника. Крім того, наданий лист не підтверджує статус учасника (ФОП ПОЗНЯК Р.В.) як партнера виробника (компанії HP Inc.). Таким чином, ФОП ПОЗНЯК Р.В. порушив зазначену вище вимогу, а його пропозиція мала бути відхилена Замовником на підставі частини 1 статті 30 Закону як така, що не відповідає умовам тендерної документації. ІІІ. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, учасники також повинні були надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Так, технічними вимогами до предмета закупівлі, що викладені Замовником у таблиці Додатку 1 до тендерної документації, передбачено, що у випадку наявності у запропонованих ноутбуках веб-камери, її роздільна здатність повинна бути не менше ніж 1.3 Мрх. У свою чергу, згідно з порівняльною таблицею, наданою ФОП ПОЗНЯК Р.В. у складі своєї пропозиції, запропоновані ним ноутбуки мають інтегровану веб-камеру з роздільною здатністю 0.3 Мрх, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП ПОЗНЯК Р.В. мала бути відхилена Замовником на підставі частини 1 статті 30 Закону як така, що не відповідає умовам тендерної документації. ІV. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, зокрема: • довідку про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. • довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). • гарантійний лист у довільній формі, в якому переможець гарантує, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Указом Президента України №549/2015 від 16.09.2015р. та рішенням РНБО України від 02.09.2015р. При цьому, пунктом 2 Розділу 5 тендерної документації встановлено спосіб надання зазначених документів, а саме: документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі надається шляхом завантаження переможцем відповідних документів та інформації через електронну систему закупівель та надається поштою або особисто. Так, повідомлення про намір укласти договір було опубліковане Замовником 05 листопада 2019 року, отже переможець повинен був надати відповідні документи шляхом завантаження їх до електронної системи до 10 листопада 2019 року включно. Проте, згідно з інформацією про дату і час подання відповідних документів, яка міститься на веб-порталі Уповноваженого органу, вони були завантажені учасником 11 листопада 2019 року. Також звертаємо увагу на те, що довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів датована 11 листопада 2019 року. Таким чином, ФОП ПОЗНЯК Р.В. порушив вимогу про надання документів, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, протягом п’яти днів шляхом завантаження таких документів через електронну систему закупівель. Визначення ФОП ПОЗНЯК Р.В. переможцем даної процедури закупівлі, незважаючи на наявність вказаних вище порушень чинного законодавства, порушує права та законні інтереси Скаржника, зокрема, право на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. На підставі викладеного та відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: Зобов’язати Управління освіти, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації відхилити тендерну пропозицію ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ, подану для участі у закупівлі з ідентифікатором UA-2019-10-18-002214-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 21:22
Рішення від 20.11.2019 № 17048 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:22
Рішення від 04.12.2019 № 18014.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 00:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: .Відповідно до частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання рішень № 18014-р/пк-пз від 04.12.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Позняка Руслана Віталійовича переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-10- 18-002214-b..
Дата виконання рішення замовником: 10 грудня 2019 15:35

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 19:11
Скарга UA-2019-10-18-002214-b.pdf
15 листопада 2019 19:11
Платіжне доручення.pdf
15 листопада 2019 19:11
Довіреність Каліткин М.Ю..pdf

Документи подані замовником

10 грудня 2019 15:35
Сканировать30002.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ 1 094 095,00
UAH з ПДВ
1 094 095,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 1 096 795,00
UAH з ПДВ
1 096 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 15:40
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:32
Відсутність судимості.pdf
11 листопада 2019 15:32
public_doc (1).p7s
04 листопада 2019 12:54
Електронний підпис
02 листопада 2019 01:07
Електронний підпис
01 листопада 2019 23:31
Електронний підпис
01 листопада 2019 22:40
Електронний підпис
01 листопада 2019 22:38
Додаток 4 Лист згода.pdf
01 листопада 2019 22:38
Додаток 5 Проект Договору.pdf
01 листопада 2019 22:38
Лист згода щодо терміну ТД.pdf
01 листопада 2019 22:38
Установчі з печаткою.pdf
01 листопада 2019 22:38
Гарантійний лист щодо ціни.pdf
01 листопада 2019 22:38
Аналогічні договори.rar
01 листопада 2019 22:38
Авторизація та сертифікати.pdf

Публічні документи

02 листопада 2019 12:29
Уставні з печатками.pdf
02 листопада 2019 12:29
Проект договора Додаток 5.pdf
02 листопада 2019 12:29
Договір, відгук Шаргород.pdf
02 листопада 2019 12:29
Договір, відгукБ.Церква.pdf
02 листопада 2019 12:29
Договір, відгук Могилів.pdf
02 листопада 2019 12:29
Лист згода додаток 4.pdf
02 листопада 2019 12:29
Договір, відгук Семенівка.pdf
02 листопада 2019 12:29
Договір, відгук Харків.pdf
02 листопада 2019 12:29
Договір, відгук Городня2.pdf
02 листопада 2019 12:29
Договір, відгук Кіцмань.pdf
02 листопада 2019 12:29
Договір, відгук Городня.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3031627230
Рішення скасоване 1 094 095,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:05
ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3031627230
Відхилено 1 094 095,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
Переможець 1 096 795,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:23

Документи

10 грудня 2019 15:33
Електронний підпис
10 грудня 2019 15:32
Сканировать30002.JPG
10 грудня 2019 15:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
1 096 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:31
Сканировать30002.JPG укладений
23 грудня 2019 13:31
Сканировать3.JPG укладений
23 грудня 2019 13:31
Сканировать30001.JPG укладений
23 грудня 2019 13:31
Сканировать30003.JPG укладений
23 грудня 2019 13:31