Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи теплопостачання приміщень будівлі навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад" І ступеня №29 "Барвінок", Донецька область, Бахмутський район, м.Часів Яр, вул.Холода,2"
Очікувана вартість
2 425 262,00 UAH
UA-2019-10-18-002151-b 5fdb70526b724f41b9ce0a26391d12b8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Нагинай

+380502853722 chasovgs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Часовоярська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04052867
Вебсайт: http://chasovrada.gov.ua
Місцезнаходження: 84551, Україна , Донецька обл., Часів Яр, Цілинників, 1
Контактна особа: Вадим Нагинай
+380502853722
chasovgs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 13:15
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 13:15
Початок аукціону: 05 листопада 2019 15:52
Очікувана вартість: 2 425 262,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 505,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи теплопостачання приміщень будівлі навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад" І ступеня № 29 " Барвінок", Донецька область, Бахмутський район, м.Часів Яр, вул.Холода, буд.2"(кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  01 квітня 2020
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи згідно форми КБ-2в та довідки КБ-3 Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:35
додаток3_проект_договіру.doc
18 жовтня 2019 13:27
додаток2_Тех.завдання_ДНЗ_29.doc
18 жовтня 2019 13:27
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
18 жовтня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:35
додаток3_проект_договіру.doc
18 жовтня 2019 13:27
додаток3_проект_договіру.doc
18 жовтня 2019 13:27
додаток2_Тех.завдання_ДНЗ_29.doc
18 жовтня 2019 13:27
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запит на роз'яснення
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:37
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:37
очікувана вартість без ПДВ, при подачі пропозиції на участь у тендері платникам ПДВ зазначати суму пропозиції без ПДВ ? чи є належним підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів - капітальний ремонт будівлі, будівництво будівлі, реконструкція будівлі ?
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що розділом 5 тендерної документації передбачено, що Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати з урахуванням податків і зборів, в тому числі ПДВ, якщо Учасник є платником ПДВ, але в межах очікуваної вартості предмета закупівлі
У додатку 1 тендерної документації зазначено, що під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договори на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва, реконструкції систем опалення (теплопостачання)
Дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 22 жовтня 2019 15:12
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:21
Доброго дня. Замовник у п. 1.3.1 додатку 1 до Тендерної документації вимагає щоб учасник надав документальне підтвердження виконання договору з аналогічним предметом закупівлі. Під аналогічним предметом закупівлі, згідно Тендерної документації, розуміється договори на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва, реконструкції систем опалення (теплопостачання). Зазначену вище кваліфікаційну вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки така вимога звужує коло потенційних учасників. Ці роботи, а саме капітальний ремонт, реконструкція систем опалення (теплопостачання), можуть бути виконані у складі капітального ремонту, реконструкції будь яких будівель та споруд. Вимагаємо виключити вказану дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у разі, якщо у договорі на капітальний ремонт, реконструкцію, будівництво будівель та споруд у складі робіт, що виконуються за таким договором, присутні роботи з ремонту (заміни), реконструкції системи опалення (теплопостачання), що буде підтверджено учасником відповідною документацією до такого договору, Замовником це може бути прийнято до уваги як виконання аналогічного договору та свідченням підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-002151-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40250918
Дата подання: 12 листопада 2019 16:59
Провизнання переможцем ПП "Стройлайф"
Протоколом засідання тендерного комітету Часовярської міської ради № 49 від 11.11.2019 р. була розглянута тендерна пропозиція та обрано переможцем у відкритих торгах на закупівлю: «Реконструкція системи теплопостачання приміщень будівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» І ступеня №29 «Барвінок», Донецька область, Бахмутський район, м.ЧасівЯр, вул.Холода, буд.2»(ДК 021:2015 «45331000-6 – Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря») ПП «Стройлайф».

По суті вимоги:
Згідно п.1.3.1. тендерної документації учасникам необхідно надати: «Копію договору (з усіма додатками) Учасника (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі (під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договори на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва, реконструкції систем опалення (теплопостачання).»
Учасником ПП «Стройлайф» у складі тендерної пропозиції не були надані копії форми КБ-3, які згідно наданої копії договору № 7-18/07 : «Капітальний ремонт спортивного залу КДЮСШ-1, розташованого за адресою: м. Бахмут, Донецької області, вул. Благовіщенська, 41» (код за ДК 021 : 2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 07.08.2018 р. є невід'ємною частиною договору що визначено у п. 5 даного договору: «Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт, складених за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати складеної за формою КБ-3.», та п 6.1 цього ж договору: «Облік виконаних робіт здійснюється на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт, складеного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, складеної за формою КБ-3.»
ПП «Стройлайф» у складі тендерної пропозиції додав скановані копії актів на приймання виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, а саме:
- Акт №1 від 08.11.2018 р. на суму 1 419 851,00 грн.
- Акт №2 від 08.11.2018 р. на суму 5 516,00 грн.
- Акт №3 від 28.11.2018 р. на суму 254 769,00 грн
- Акт №4 від 28.11.2018 р. на суму 11 731,00 грн.
- Акт №5 від 22.12.2018 р. на суму 912 700,00 грн.
- Акт б/н від 22.12.2018 р. на суму 1 731,00 грн.
- Акт №6 від 22.12.2018 р. на суму 118 249,00 грн.
що разом складає 2 724 547,00 грн.
також у складі тендерної пропозиції були надані наступні документи:
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору №18-22/3010 від 30.10.2019 р. на суму 2 849 000,00 грн.
- Сканована копія договору №7-18/07 від 07.08.2018 р.на суму 2 849 000,00 грн.
- Сканована копія «Договірна ціна від 07.08.2018 р.» підписана представником Замовника (Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради) та Підрядника ( ПП «Стройлайф») на суму 2 849 000,00 грн.
Загальні суми відрізняються від сум договорів (з урахуванням додаткових угод), що унеможливлює встановлення факту належного виконання послуг саме за тим договором який наявний у складі пропозиції учасника. При цьому, учасником з приводу наведеного не завантажені у складі пропозиції будь-яки пояснення стосовно розбіжностей у наданих учасником документах.
Відповідно до ч.1 ст. 193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Вважаємо, що неналежне виконання договірних обов’язків сторонами договору № 718/07 від 07.08.2018 р.на суму 2 849 000,00 грн. не може свідчити про наявність належного досвіду виконання учасником аналогічних предмету закупівлі робіт. Згідно частині 2 ст.16 Закону про публічні закупівлі від 25.12.2015 №922-VIII одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру Звизначено наявність документального досвіду виконання аналогічного договору, а не його підписання.
Враховуючи вищевикладені недоліки пропозиції електронних торгів учасника ПП «Стройлайф» було визнано переможцем з порушенням, вимагаємо скасувати рішення про визнання його переможцем. У іншому рази будемо змушені подати скаргу в АМКУ.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 10:54
Умовами тендерної документації по закупівлі робіт по об'єкту " Реконструкція системи теплопостачання приміщень будівлі навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад І ступеня № 29 "Барвінок" Донецька область, Бахмутський район, м.Часів Яр, вул.Холода,2 ( п.3.1 додатку 1) передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасником надаються копія договору з документами, щзо свідчать про виконання робіт, а також відгук від Замовника про належне виконання договору. Слід зазначити, що учасником надані акти приймання виконаних будівельних робіт : №1 від 08.11.2018, який підписаний органом державного технічного нагляду та № 3 від 28.11.2018, який підписаний органом державного технічного наглядук, у складі яких міститься інформація про виконання робіт з капітального ремонту системи опалення згідно локального кошторису 2-1-3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист відгук від Замовникавід 07.05.2019 №01-11/60 який свідчить, що ПП 2Стройлайф" виконало взяті на себе зобов'язання належним чином, в строки, визначені умовами договору, а також зарекомендувало себе як надійний та відповідальний партнер. Надані документи повністю засвідчують факт належного виконання робіт з капітального ремонту системи опалення, яке проводилося у складі будівельних робіт по об'єкту "Капітальний ремонт спортивного залу КДЮСШ-1, розташованого за адресою: м. Бахмут Донецької області, вул.Благовіщенська,41. Крім того, додатково повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 23 Закону України "про публічні закупівлі" будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, а також згідно ст.30 Закону, учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин відхилення його пропозиції. Враховуючи наведене, вважаємо подання вимоги безпідставним та таким, що не відповідає законодавству про публічні закупівлі.

Документи

15 листопада 2019 10:54
протокол 51.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-18-002151-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40250918
Дата подання: 19 листопада 2019 15:28
Оскарження визначення переможця
Прийняти рішення про встановлення порушень процедур закупівліпо відкритим торгам ДК 021:2015 45331000-6 (Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря»), ідентифікатор доступу: UA-2019-10-18-002151-b, ID:5fdb70526b724f41b9ce0a26391d12b8. Зобов’язати Замовника – Часовоярську міську раду (Код ЄДРПОУ: 04052867) визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Донінтерпласт» (Код ЄДРПОУ: 40250918) переможцем процедур закупівліпо відкритим торгам ДК 021:2015 45331000-6 (Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря»), ідентифікатор доступу: UA-2019-10-18-002151-b, ID:5fdb70526b724f41b9ce0a26391d12b8 за критерієм найнижчої ціни.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2019 10:49
Рішення від 21.11.2019 №17100 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 10:49
Рішення від 10.12.2019 №18279.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 20:04
Номер скарги: UA-2019-10-18-002151-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС-ЕКО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39534167
Дата подання: 19 листопада 2019 20:01
Оскарження
Протоколом засідання тендерного комітету Часовоярської міської ради № 49 від 11.11.2019 р. була розглянута тендерна пропозиція та обрано переможцем у відкритих торгах на закупівлю: «Реконструкція системи теплопостачання приміщень будівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» І ступеня №29 «Барвінок», Донецька область, Бахмутський район, м.ЧасівЯр, вул.Холода, буд.2»(ДК 021:2015 «45331000-6 – Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря») ПП «Стройлайф». По суті вимоги: Згідно п.1.3.1. тендерної документації учасникам необхідно надати: «Копію договору (з усіма додатками) Учасника (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі (під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договори на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва, реконструкції систем опалення (теплопостачання).» Учасником ПП «Стройлайф» у складі тендерної пропозиції були надані копії актів на приймання виконання будівельних робіт за формою КБ-2в по договору № 7-18/07 : «Капітальний ремонт спортивного залу КДЮСШ-1, розташованого за адресою: м. Бахмут, Донецької області, вул. Благовіщенська, 41» (код за ДК 021 : 2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 07.08.2018 р. А саме: - Акт №1 від 08.11.2018 р. - Акт №2 від 08.11.2018 р. - Акт №3 від 28.11.2018 р. - Акт №4 від 28.11.2018 р. - Акт №5 від 22.12.2018 р. - Акт б/н від 22.12.2018 р. - Акт №6 від 22.12.2018 р. Також у складі тендерної пропозиції ПП «Стройлайф» були надані наступні документи: - довідка про досвід виконання аналогічного договору №18-22/3010 від 30.10.2019 р. з додатками; - сканована копія договору №7-18/07 від 07.08.2018 р. з додатками. Вищезазначені копії актів на приймання будівельних робіт та додатки до договорів не містять ніякої інформації, яка підтверджує виконання учасником ПП «Стройлайф» будь-яких робіт з капітального ремонту, реконструкції або встановлення нової системи теплопостачання приміщень. Крім того, учасник ПП «Стройлайф» у своєму локальному кошторисі №2-1-1 (форма 1) та підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 вказав про наявність у нього головного елементу системи теплопостачання, а саме: нагрівальні елементи із саморегуляційних плівок МХ-305 РТС 220 Вт/м2 та МХ-305 РТС 400 Вт/м2. Хочу зазначити, що вказані саморегуляційні плівки МХ-305 РТС 220 Вт/м2 та МХ-305 РТС 400 Вт/м2. виготовляє і є власником марки фірма МАХЕСО (Словаччина). Копія документів про офіційних представників в Україні додається ( Додаток 1, Додаток 2) Дану продукцію не можливо придбати у вільному продажі. Продукція МАХЕСО надається тим партнерам у дилерській мережі, які мають підготовлені кадри на базі МАХЕСО, отримали відповідні сертифікати на право проведення монтажних робіт та гарантійного обслуговування систем обігріву з продукції МАХЕСО. Також вище надані копії документів не містять жодної інформації, яка підтверджує виконання ПП «Стройлайф» будь-яких робіт з капітального ремонту, реконструкції або встановлення системи теплопостачання, яка укомплектована дистанційним керуванням обігрівом приміщень. Технічним завданням і проектною документацією передбачено саме таке керування - TapHome. Дану продукцію не можливо придбати у вільному продажі. Продукція TapHome надається тим партнерам у дилерській мережі MAXECO, які мають підготовлені кадри на базі МАХЕСО, отримали відповідні сертифікати на право проведення монтажних робіт та гарантійного обслуговування дистанційного керування TapHome. (Додаток 3, Додаток 4) Як регіональний дилер по Донецькій та Луганській областях України підтверджую, що станом на сьогоднішній день у нас не має жодних усних та письмових домовленостей про постачання продукції виробника МАХЕСО та TapHome для ПП «Стройлайф» Таким чином, документи надані учасником ПП «Стройлайф» не можуть свідчити про наявність належного досвіду виконання учасником аналогічного предмету закупівлі робіт. Згідно частині 2 ст.16 Закону про публічні закупівлі від 25.12.2015 №922-VIII одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документального досвіду виконання аналогічних договорів. Але таких документів учасник ПП «Стройлайф» не надав. З урахуванням вищевикладених недоліків пропозиції електронних торгів учасника ПП «Стройлайф», зокрема невідповідність пропозиції в частині відсутності досвіду виконання аналогічних договорів, прошу розглянути наше звернення та прийняти рішення у відповідності до норм чинного законодавства – ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Ми вважаємо, що учасника ПП «Стройлайф» було визнано переможцем неправомірно, без врахування вищевикладених недоліків.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 22.11.2019 № 17186.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 20:19

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 15:28
Скарга.PDF
19 листопада 2019 15:28
2. Протокол 49.PDF
19 листопада 2019 15:28
3. Протокол 51.PDF
19 листопада 2019 15:28
4. UA-2019-10-18-002151-b-open.pdf
19 листопада 2019 15:28
6. UA-2019-10-18-002151-b-awards.pdf
19 листопада 2019 15:28
7. 18 Довідка досвід.pdf
19 листопада 2019 15:28
10. ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
19 листопада 2019 15:28
11, UA-2019-10-18-002151-b-bids.pdf
19 листопада 2019 15:28
12. UA-2019-10-18-002151-b-active-awards.pdf
19 листопада 2019 15:28
13. 1 Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 15:28
1. Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

28 листопада 2019 10:29
заперечення на скаргу.PDF

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 20:01
оскарження.pdf
19 листопада 2019 20:22
Електронний підпис
19 листопада 2019 20:22
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

22 листопада 2019 20:19
рішення від 22.11.2019 № 17186.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТРОЙЛАЙФ" 2 060 848,00
UAH
1 949 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 2 128 417,57
UAH
1 949 999,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "О.Л.Т.О.ІНЖИНІРИНГ" 2 425 262,00
UAH
1 950 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС-ЕКО СЕРВІС" 2 301 573,00
UAH
2 156 057,25
UAH
Документи
ТОВ "ВІОКС" 2 298 000,00
UAH
2 198 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 13:27
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:26
Довідка МВС.pdf
14 листопада 2019 13:26
Довідка ДПС.pdf
14 листопада 2019 13:26
Довідка банкрутство.pdf
14 листопада 2019 13:26
Довідка (35).zip
14 листопада 2019 13:26
Довідка (34).zip
14 листопада 2019 13:26
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 15:39
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:38
Загальновиробничі витрати.pdf
06 листопада 2019 13:48
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:46
Довідка банкрутство.pdf
06 листопада 2019 13:46
Довідка (33).zip
06 листопада 2019 13:46
Довідка (32).zip
06 листопада 2019 13:46
Кошторис.pdf
06 листопада 2019 13:46
Договір після торгів.pdf
01 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:15
Статут-ОРИГИНАЛ.pdf
01 листопада 2019 15:15
Статут копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Сертифiкат кошторис. ориг..pdf
01 листопада 2019 15:15
Сертиф. коштор. копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Свідоцтво держ.реєст. копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Паспорт Черепня ориг..pdf
01 листопада 2019 15:15
Паспорт Черепня копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Ліцензія ориг.pdf
01 листопада 2019 15:15
Ліцензія копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Досвід 2 ч..pdf
01 листопада 2019 15:15
Досвід 1 ч..pdf
01 листопада 2019 15:15
Дозволи-ориг.pdf
01 листопада 2019 15:15
Дозволи копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Відомості з ЄДРПОУ копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Відомості ЄДРПОУ 10.05.19 ориг..pdf
01 листопада 2019 15:15
Витяг з реєстру ПП копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Витяг з ЄДР копія.pdf
01 листопада 2019 15:15
Витяг ЄДР ориг..pdf
01 листопада 2019 15:15
Локальний кошторис.pdf
01 листопада 2019 15:15
Загальновиробничі витрати.pdf
01 листопада 2019 15:15
Проект договору з додат..pdf
01 листопада 2019 15:15
Наказ.pdf
01 листопада 2019 15:15
23 Довідка санкції.pdf
01 листопада 2019 15:15
20 Гарантійний лист санкції.pdf
01 листопада 2019 15:15
19 Довідка ст.17.pdf
01 листопада 2019 15:15
18 Довідка досвід.pdf
01 листопада 2019 15:15
17 Довідка довкілля.pdf
01 листопада 2019 15:15
16 Бух. довідка ОС МНМА.pdf
01 листопада 2019 15:15
15 Розрахунок.pdf
01 листопада 2019 15:15
15 Довідка забеспечення.pdf
01 листопада 2019 15:15
14 Довідка антикор.програма.pdf
01 листопада 2019 15:15
13 Довідка податки.pdf
01 листопада 2019 15:15
12 Довідка ЄДР.pdf
01 листопада 2019 15:15
11 Довідка не банкрут.pdf
01 листопада 2019 15:15
10 Довідка не засуджен.pdf
01 листопада 2019 15:15
9 Довідка конкуренція.pdf
01 листопада 2019 15:15
8 Довідка не корупція 2.pdf
01 листопада 2019 15:15
7 Довідка не корупція.pdf
01 листопада 2019 15:15
6 Довідка без субпідрядника.pdf
01 листопада 2019 15:15
5 Технічне завдання.pdf
01 листопада 2019 15:15
4 Гарантийний лист.pdf
01 листопада 2019 15:15
3 Довідка працівники.pdf
01 листопада 2019 15:15
2 Довідка МТБ.pdf
01 листопада 2019 15:15
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 11:07
Що до санкцій.PDF
04 листопада 2019 11:07
Субпідрядники.PDF
04 листопада 2019 11:07
Пропозиція.PDF
04 листопада 2019 11:07
Проект догов..PDF
04 листопада 2019 11:07
Працівники.PDF
04 листопада 2019 11:07
Мат. техн. база.PDF
04 листопада 2019 11:07
Кошторис.pdf
04 листопада 2019 11:07
Зведена довідка ст.17.PDF
04 листопада 2019 11:07
Досвід.pdf
04 листопада 2019 11:07
Довкілля.PDF
04 листопада 2019 11:07
Графік.PDF
04 листопада 2019 11:07
Гарант. лист.PDF
04 листопада 2019 11:07
ВОБ та догов. цiна.PDF
04 листопада 2019 11:07
Відомості про учасника.PDF
04 листопада 2019 11:07
Баланс.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 12:41
тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 12:41
лист.pdf
04 листопада 2019 12:41
лист-згода.pdf
04 листопада 2019 12:41
ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 12:41
гарантійний лист.pdf
04 листопада 2019 12:41
ст17.pdf
04 листопада 2019 12:41
витяг.pdf
04 листопада 2019 12:41
витяг2.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 09:25
Електронний підпис
04 листопада 2019 09:25
Електронний підпис
04 листопада 2019 08:47
ТЕХ.ЧАСТИНА.pdf
04 листопада 2019 08:47
витяг налог..pdf
04 листопада 2019 08:47
довід про відомості001.pdf
04 листопада 2019 08:47
наказ.pdf
04 листопада 2019 08:47
Статут.pdf
04 листопада 2019 08:47
довідка суб.pdf
04 листопада 2019 08:47
захист довкілля.pdf
04 листопада 2019 08:47
тендерна пропозиція2.pdf
04 листопада 2019 08:47
висновки СЕС.pdf
04 листопада 2019 08:47
інформаційна довідка ст17.pdf
04 листопада 2019 08:47
лист згода.pdf
04 листопада 2019 08:47
УставПротокол№3014.pdf
04 листопада 2019 08:47
наявність працівників.pdf
04 листопада 2019 08:47
протокол.pdf
04 листопада 2019 08:47
наявність мтб.pdf
04 листопада 2019 08:47
гарантійний лист.pdf
04 листопада 2019 08:47
витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 10:01
14.Статут.pdf
01 листопада 2019 10:01
12.Ліцензія.pdf
01 листопада 2019 10:01
2. Проект договору.PDF
01 листопада 2019 10:01
9. Довідка про санкції.PDF
01 листопада 2019 10:01
6. Довідка ст. 17.PDF
01 листопада 2019 10:00
10. Лист-згода.PDF
01 листопада 2019 10:00
11.Досвід.pdf
01 листопада 2019 10:00
4. Наявність МТБ.PDF
01 листопада 2019 10:00
1.1.ДЦ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТРОЙЛАЙФ"

ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"

ТОВ "О.Л.Т.О.ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "МАКС-ЕКО СЕРВІС"

ТОВ "ВІОКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТРОЙЛАЙФ"
#34215390
Переможець 1 949 000,00
UAH
11 листопада 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТРОЙЛАЙФ"
#34215390
1 949 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 грудня 2019 15:47
Коментар щодо відміни: скорочення видатків Замовника
Документи:
16 грудня 2019 15:47
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:47
протокол 70.PDF