ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний білий А4; папір офісний білий А3)
Очікувана вартість
12 126,80 UAH
UA-2019-10-18-002133-b e9b70516dc6944208f1a97fc8fb78c51
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний навчальний заклад "Запорізький будівельний центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 05536478
Вебсайт замовника: http://www.zbcpto.com.ua
Місцезнаходження замовника: 69076, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Козака Бабури, 6
Контактна особа замовника: Птущенко Тетяна Іванівна
+380617015994
byxgalteriazbcpto@yandex.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 13:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 13:28
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:18
Очікувана вартість: 12 126,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 пач
Папір офісний білий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Козака Бабури,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Папір офісний білий А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Козака Бабури,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 13:28
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 13:24
ОГОЛОШЕННЯ папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:58
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-002133-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 29 жовтня 2019 18:40
на кваліфікацію
В складі пропозиції учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ не надано документів на підтвердження відповідності товару технічним вимогам Замовника (п.8 Додатку 2). Згідно Додатку 1 , Технічні (якісні) вимоги до товару: Папір для офісу. Призначення: копіювально-розмножувальні роботи на принтерах. Білизна CIE 150 (ISO/DIS 11475); Щільність 80г/м2; Фасування 500 лист/пач. Учасником не вказано ні назву, ні торгову марку, ні виробника запропонованого паперу, що унеможливлює підтвердження відповідності технічним вимогам. Наданий у складі пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на папір виробництва ЗАО "Інтернешнл Пейпер" Російська Федерація містить перелік з 15 найменувань 3 класів. Сертифікат якості на папір форматний для копіювальних та друкарських робіт виготовлений (порізаний та пофасований) ТОВ ТБ Сінтек, згідно ТУ 13637517.001-97 теж не містить інформації, яка б підтверджувала відповідність технічним характеристикам. Уразі відсутності документів Учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначення підстави не надання документа з посилання на законодавчі акти (Додаток 2), учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ лист пояснення не надав. Таким чином у складі пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ не надано документів на підтверження відповідності запропонованого товару технічним вимогам, Просимо Замовника звернути на це увагу під час оцінки пропозицій та відхилити пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 14:06
На засіданні тендерного комітету від 31.10.2019 було розглянуто пропозицію переможця за результатами аукціону з урахуванням вимоги про дискваліфікацію. На момент засідання тендерного комітету 31.10 для визначення переможця у допорогових закупівлях надані усі необхідні документи, що впливають на прийняття рішення та визначення якості товару. Прийнято рішення визнати переможцем ФОП Фролов А.М., з урахуванням основного критерію для визначення переможця – це 100% ціна.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ 10 220,00
UAH з ПДВ
9 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 10 342,80
UAH з ПДВ
9 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 10 466,40
UAH з ПДВ
9 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:32
СЕРТИФІКАТ.PDF
30 жовтня 2019 14:40
Сертифікат.PDF
24 жовтня 2019 09:58
цінова пропозиція.PDF
24 жовтня 2019 09:58
Технічні вимоги.PDF
24 жовтня 2019 09:58
Сертифікати.PDF
24 жовтня 2019 09:58
Проект договору.PDF
24 жовтня 2019 09:58
Довіреність.PDF

Публічні документи

24 жовтня 2019 13:16
sign.p7s
24 жовтня 2019 13:15
IQ Economy+ сертифікат.pdf
24 жовтня 2019 13:15
Статут — копия зав.pdf
24 жовтня 2019 13:15
СЕС Mondi.pdf
24 жовтня 2019 13:15
СЕС Crystal бумага_зав.pdf
24 жовтня 2019 13:15
Сертифікат Crystal_зав.pdf
24 жовтня 2019 13:15
Пропозиція1.pdf
24 жовтня 2019 13:15
ПДВ зав.PDF
24 жовтня 2019 13:15
Договір.pdf
24 жовтня 2019 13:15
Довідка право підпису.pdf
24 жовтня 2019 13:15
_Протокол.pdf
24 жовтня 2019 13:15
_Наказ.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:52
Устав.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Свідоцтво.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Протокол.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Наказ.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Довідка.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Витяг.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Виписка 2.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Виписка 1.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Договор.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Сертифіка Маестро.pdf
23 жовтня 2019 11:52
Цінова.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2744407832
Переможець 9 860,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:21

Документи

31 жовтня 2019 14:20
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2744407832
9 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2019 14:20
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 85/ЗБЦПТО від 06.11.19 укладений
06 листопада 2019 16:04
sign.p7s укладений
07 листопада 2019 15:22

Актуальні тендери

До пошуку