Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний білий А4; папір офісний білий А3)
Очікувана вартість
12 126,80 UAH
UA-2019-10-18-002133-b ● e9b70516dc6944208f1a97fc8fb78c51
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Запорізький будівельний центр професійно-технічної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 05536478 |
Вебсайт: | http://www.zbcpto.com.ua |
Місцезнаходження: | 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Козака Бабури, 6 |
Контактна особа: |
Птущенко Тетяна Іванівна +380617015994 byxgalteriazbcpto@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 13:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 13:28 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 12 126,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 пач
Папір офісний білий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Козака Бабури,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Папір офісний білий А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Козака Бабури,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 13:24 |
ОГОЛОШЕННЯ папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:58
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-002133-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 29 жовтня 2019 18:40
на кваліфікацію
В складі пропозиції учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ не надано документів на підтвердження відповідності товару технічним вимогам Замовника (п.8 Додатку 2). Згідно Додатку 1 , Технічні (якісні) вимоги до товару: Папір для офісу. Призначення: копіювально-розмножувальні роботи на принтерах. Білизна CIE 150 (ISO/DIS 11475); Щільність 80г/м2; Фасування 500 лист/пач. Учасником не вказано ні назву, ні торгову марку, ні виробника запропонованого паперу, що унеможливлює підтвердження відповідності технічним вимогам. Наданий у складі пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на папір виробництва ЗАО "Інтернешнл Пейпер" Російська Федерація містить перелік з 15 найменувань 3 класів. Сертифікат якості на папір форматний для копіювальних та друкарських робіт виготовлений (порізаний та пофасований) ТОВ ТБ Сінтек, згідно ТУ 13637517.001-97 теж не містить інформації, яка б підтверджувала відповідність технічним характеристикам. Уразі відсутності документів Учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначення підстави не надання документа з посилання на законодавчі акти (Додаток 2), учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ лист пояснення не надав. Таким чином у складі пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ не надано документів на підтверження відповідності запропонованого товару технічним вимогам, Просимо Замовника звернути на це увагу під час оцінки пропозицій та відхилити пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 14:06
На засіданні тендерного комітету від 31.10.2019 було розглянуто пропозицію переможця за результатами аукціону з урахуванням вимоги про дискваліфікацію. На момент засідання тендерного комітету 31.10 для визначення переможця у допорогових закупівлях надані усі необхідні документи, що впливають на прийняття рішення та визначення якості товару. Прийнято рішення визнати переможцем ФОП Фролов А.М., з урахуванням основного критерію для визначення переможця – це 100% ціна.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
10 220,00
UAH з ПДВ
|
9 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
10 342,80
UAH з ПДВ
|
9 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Папір-Сервіс" |
10 466,40
UAH з ПДВ
|
9 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРОЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ #2744407832 |
Переможець |
9 860,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 15:22
|
Договір 85/ЗБЦПТО від 06.11.19 | укладений |
06 листопада 2019 16:04
|