Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-10-18-001924-b e81ed7bf2c5b4dfc97cbfc5b60d9502d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мулярчук Світлана Володимирівна

380445736792 kuzana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 31413640
Вебсайт: http://cfm.kiev.ua
Місцезнаходження: 02095, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Срібнокільська 14-б
Контактна особа: Мулярчук Світлана Володимирівна
380445736792
kuzana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Монитор 21.5" Acer V226HQLBb (UM.WV6EE.B05 / UM.WV6EE.B08-7 шт.
Клавіатура Logitech K120 USB UKR OEM (920-002643) -7 шт.
Маніпулятор типу «мишка» Logitech B100 USB Black (910-003357) - 7 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02095, Україна, місто Київ, Київ, Срібнокільська 14-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 10:52
Оголошення - комп обл.doc
18 жовтня 2019 12:51
Оголошення - комп обл.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:18
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:30
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ви маєте в ціновій пропозиції вказати марку запропонованого товару, але після аукцону змінювати товар не можна, лише коригуєте ціну з якою вийши з аукціону.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 20 202,00
UAH з ПДВ
20 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 20 202,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
20 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор Діавест комплексні рішення.pdf укладений
05 листопада 2019 15:50