Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець офісний на металевому хромованому гнутому каркасі, стілець офісний на металевих хромованих опорах, лавка
Очікувана вартість
131 000,00 UAH
UA-2019-10-18-001796-b a9e0e398f23e49f983d3fc5053cbe52e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ільницька Леся Ярославівна

380322514687 bugalt6mp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996674
Вебсайт: http://medova.com.ua/
Місцезнаходження: 79038, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Медової Печери, 1
Контактна особа: Ільницька Леся Ярославівна
380322514687
bugalt6mp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 23:59
Очікувана вартість: 131 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування кошти Національної служби здоров'я України та медична субвенція.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 штуки
Стілець офісний на металевому хромованому гнутому каркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
74 штуки
Стілець офісний на металевих хромованих опорах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штуки
Лавка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти Національної служби здоров'я України та медична субвенція. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 днів з дня отримання товару Замовником Пiсляоплата 12 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 19 жовтня 2019 15:33
Дата відповіді: 19 жовтня 2019 22:00
Просимо надати актуальне технічне завдання згідно з назвою закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику. Документація разом з технічним завданням опублікована

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне підприємство "Сігма" 124 980,00
UAH з ПДВ
124 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне підприємство "Сігма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне підприємство "Сігма"
#23951152
Переможець 124 980,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 21:14

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 21:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне підприємство "Сігма"
#23951152
124 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 10:12
дод.угода Сігма.jpeg зміни до договору
29 листопада 2019 10:10
сканкопії договору _Сігма_ на стільці.zip укладений
13 листопада 2019 18:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору в частині зміни реквізитів Замовника та уточнення в частині суми ПДВ в специфікації №1
Номер договору про закупівлю: 191113/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 124 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 830,00 UAH)