Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Спеціалістів, 137 в с. Тарашани Глибоцького району Чернівецької області»
Очікувана вартість
5 506 997,00 UAH
UA-2019-10-18-001705-b 0d054c3725304935b9205bec865f9dc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:48
Очікувана вартість: 5 506 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 069,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27534 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Спеціалістів, 137 в с. Тарашани Глибоцького району Чернівецької області» (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60430, Україна, Чернівецька область, Глибоцький р-н, с. Тарашани, вул. Спеціалістів, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактуривід Підрядника/Генпідряднику. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-17-000003 ● b3bf448107e4418fa9fc850b52de2bd1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2019 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.12.2019 № 51

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 17 грудня 2019 року № 51

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-10-18-001705-b від 18.10.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-02 20:27:38

Заперечення

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Спеціалістів, 137 в с. Тарашани Глибоцького району Чернівецької області"

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-01-08 11:26:54

Відповідь на звернення за роз'ясненням змісту висновку

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звернення Замовника та прикріплені до нього документи фактично не містять звернення за роз'ясненням щодо змісту висновку. Вказане звернення по суті є запереченням Замовника до висновку. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено процедури розгляду таких заперечень та надання висновку на них.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (заперечення опубліковано повторно, попередня публікація була здійснена за допомогою опції «Звернутися до органу державного фінансового контролю»).

2020-01-10 14:28:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СТзОВ "Надія" 5 389 919,02
UAH з ПДВ
5 389 919,02
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 5 503 356,62
UAH з ПДВ
5 503 356,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 09:24
Електронний підпис
08 листопада 2019 09:21
довіка мвс.pdf
08 листопада 2019 09:21
довідка податкова.pdf
08 листопада 2019 09:21
корупція підприємство.zip
08 листопада 2019 09:21
довідка корупція
08 листопада 2019 09:21
лист корупція.pdf
29 жовтня 2019 14:42
Електронний підпис
29 жовтня 2019 12:50
штатний.pdf
29 жовтня 2019 12:49
ціни енергоносії.pdf
29 жовтня 2019 12:49
фінансовий звіт.pdf
29 жовтня 2019 12:49
тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2019 12:49
тез завдання.pdf
29 жовтня 2019 12:49
статут.pdf
29 жовтня 2019 12:49
свідоцтво пдв.pdf
29 жовтня 2019 12:49
рішення директор.pdf
29 жовтня 2019 12:49
реєстр Пдв.pdf
29 жовтня 2019 12:49
проект договору.pdf
29 жовтня 2019 12:49
пояснювальна записка.pdf
29 жовтня 2019 12:49
підсумкова частина2.pdf
29 жовтня 2019 12:49
підсумкова частина1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
паспорт директор.pdf
29 жовтня 2019 12:49
наказ директор.pdf
29 жовтня 2019 12:49
наказ антикорупційна.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 7-2-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 7-1-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 6-5-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 6-4-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 6-3-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 6-2-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 6-1-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 4-1-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-13.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-12.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-11.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-10.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-9.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-8.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-7.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-6.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-5.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-4.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-3.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-2.pdf
29 жовтня 2019 12:49
локальний 2-1-1.pdf
29 жовтня 2019 12:49
ліцензія з додатками.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист санкції.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист рег ціни.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист персональні дані.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист маломобільні.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист корупція.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист істотні умови.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист довкілля.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист грунти.pdf
29 жовтня 2019 12:49
лист витрати.pdf
29 жовтня 2019 12:49
корупція.zip
29 жовтня 2019 12:49
календарнийц план.pdf
29 жовтня 2019 12:49
загально виробничі.pdf
29 жовтня 2019 12:49
експлуатація машин.pdf
29 жовтня 2019 12:49
договора цпх.pdf
29 жовтня 2019 12:49
договірна ціна.pdf
29 жовтня 2019 12:49
довідка техніка.pdf
29 жовтня 2019 12:49
довідка субпідряд.pdf
29 жовтня 2019 12:49
довідка працівники.pdf
29 жовтня 2019 12:49
довідка податкова.pdf
29 жовтня 2019 12:49
довідка звітність.pdf
29 жовтня 2019 12:49
довідка досвід.pdf
29 жовтня 2019 12:49
довідка банк.pdf
29 жовтня 2019 12:49
витяг корупція.pdf
29 жовтня 2019 12:49
виписка єдрпоу.pdf
29 жовтня 2019 12:49
банкрутство.pdf
29 жовтня 2019 12:49
100.imd
29 жовтня 2019 12:49
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 14:51
116.imd
01 листопада 2019 14:51
Аналогічні договора.pdf
01 листопада 2019 14:51
Відповідність.pdf
01 листопада 2019 14:51
гарантія.zip
01 листопада 2019 14:51
ДЦ розрахунки.pdf
01 листопада 2019 14:51
Кваліфікація.pdf
01 листопада 2019 14:51
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СТзОВ "Надія"

ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СТзОВ "Надія"
#30686931
Переможець 5 389 919,02
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СТзОВ "Надія"
#30686931
5 389 919,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 14:24
Дод.угода №2 Амб. Тарашани.pdf зміни до договору
24 липня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 16:36
Дод.угода №1 Амб. Тарашани.pdf зміни до договору
10 березня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:26
Амб. Тарашани Дод. угода №1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 15:57
Договір Амбулаторія Тарашани.pdf укладений
21 листопада 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 5 389,91902 тис. грн. (п’ять мільйонів триста вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’ятнадцять гривень дві копійки) (в т.ч. ПДВ - 871,44602 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 1 411,89120 тис. грн. (один мільйон чотириста одинадцять тисяч вісімсот дев’яносто одна гривня двадцять копійок) (в т.ч. ПДВ – 235,31520 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 3 978,02782 тис. грн. (три мільйони дев’ятсот сімдесят вісім тисяч двадцять сім гривень вісімдесят дві копійки) (в т.ч. ПДВ 636,13106 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 389 919,02
UAH (в тому числі ПДВ 825 484,72 UAH)