Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дитячого відділення Великоберезнянської районної лікарні. Коригування.(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 385 000,00 UAH
UA-2019-10-18-001651-b 389a86c6684c44aba6200cbb9de94bd6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваниш Тетяна Іванівна

380502764395 hosp_vberug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ охорони здоровя районної Державної Адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34154925
Місцезнаходження: 89000, Україна , Закарпатська обл., Великий Березний, Штефаника, 71
Контактна особа: Іваниш Тетяна Іванівна
380502764395
hosp_vberug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція дитячого відділення Великоберезнянської районної лікарні. Коригування.(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дитячого відділення Великоберезнянської районної лікарні. Коригування.(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
(Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89000, Україна, Закарпатська область, смт.Великий Березний, вул.Штефаника,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може надати Генпідряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів) у разі наявності коштів на рахунку Замовника у порядку, передбаченому Постановами Кабінету Міністрів України від 27.12.01р. № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” та від 23.04.14 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Подальші розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Розрахунки за придбане підрядником не вмонтоване обладнання здійснюється на підставі типової форми № М-15 «Акт про прийняття устаткування». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Генпідрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Казначейства для здійснення оплати. Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). Оплата послуг Замовника здійснюється в межах передбачених державними нормами (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) та листом Держбуду України від 04.10.2000р. №7/7-1010 згідно розрахунку Замовника. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

18 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "КІМ-РЕМ-БУД"
#34547234
Переможець 1 385 000,00
UAH
18 жовтня 2019 12:09

Документи

18 жовтня 2019 12:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:07
ДОДАТКОВА УГОДА №1 (1).pdf укладений
03 січня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 13:08
КІМ_РЕМ_БУДFR12.pdf укладений
18 жовтня 2019 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 715 581,00
UAH
Причини розірвання договору: Припинення юридичної особи публічного права згідно Розпорядження голови Великоберезнянської РДА Закарпатської обласяті №224 від 26.11.2019