Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Озерецької ЗОШ І-ІІ ст. в с.Озерці Володимирецького району Рівненської області
Очікувана вартість
33 740 401,00 UAH
UA-2019-10-18-001394-b 58cea0c43ab540ba9e85205fbf153481
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 15:59
Очікувана вартість: 33 740 401,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168 702,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 168700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво Озерецької ЗОШ І-ІІ ст. в с.Озерці Володимирецького району Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво Озерецької ЗОШ І-ІІ ст. в с.Озерці Володимирецького району Рівненської області
Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34321, Україна, Рівненська область, с.Озерці, вул.Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс на виконання робіт в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт за чинним Договором. Підрядник використовує аванс для придбання товарно-матеріальних цінностей згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 28 882 158,00
UAH з ПДВ
28 882 158,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 31 545 914,40
UAH з ПДВ
31 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БАЗИСПРОМБУД" 33 699 552,00
UAH з ПДВ
31 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
16 листопада 2019 12:05
Технічна частина 1.pdf
16 листопада 2019 12:05
ТП Озерці ЗОШ.pdf
16 листопада 2019 12:05
Технічна частина 3.pdf
16 листопада 2019 12:05
Технічна частина 2.pdf
16 листопада 2019 12:05
Bankivska Licenzia.zip
16 листопада 2019 12:05
Dovirenist_Savchenko.zip
16 листопада 2019 12:05
Dovidka pro nazvu.zip
16 листопада 2019 12:05
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
16 листопада 2019 12:05
Озерці.bdcu
16 листопада 2019 12:05
201582_ГР_950_168 700.zip
16 листопада 2019 12:05
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2019 12:52
Електронний підпис
16 листопада 2019 12:52
Електронний підпис
16 листопада 2019 12:51
Установчі документи.pdf
16 листопада 2019 12:51
ДЦ1.pdf
16 листопада 2019 12:51
ДЦ 2.pdf
16 листопада 2019 12:51
Bankivska Licenzia (1).zip
16 листопада 2019 12:51
Dovirenist_Savchenko (1).zip
16 листопада 2019 12:51
Dovidka pro nazvu (1).zip
16 листопада 2019 12:51
Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2019 12:51
201499_19_26_10_168_700.00.zip
16 листопада 2019 12:51
Vutyag z nakazu Savchenko (1).zip
16 листопада 2019 12:51
електронний файл.bdcu

Публічні документи

16 листопада 2019 11:49
Електронний підпис
16 листопада 2019 11:46
Ліцензія 2019р..pdf
16 листопада 2019 11:46
Розрахунок ДЦ.rar
16 листопада 2019 11:46
Виписка з ЄДР.pdf
16 листопада 2019 11:46
Статут оригінал 2019.pdf
16 листопада 2019 11:46
Витяг платника ПДВ.pdf
16 листопада 2019 11:46
Опис змін до Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БАЗИСПРОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 28 882 158,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 15:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
28 882 158,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 11:53
ДУ 10 до Договору підряду 114.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 12:36
ду 9 до 114.PDF зміни до договору
12 грудня 2022 12:36
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 12:44
прок 1.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 12:43
ду 8.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 12:43
ду 8.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 16:14
Д у № 2 до Д № 114 Озерці.PDF зміни до договору
27 квітня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 09:33
Д.у. №1 до Д. №114 ЗОШ с.Озерці.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 09:32
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:11
Договір №114 Озерці.pdf укладений
02 грудня 2019 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) та узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2021 року
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML