Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, планшети, моноблоки, комп'ютерні тифлокомплекси, комп'ютера у комплекті
Очікувана вартість
2 127 423,00 UAH
UA-2019-10-18-001393-b 71d8b93767ba441eb5fecf74800af4af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Чаплинський

+380552456061 osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 2 127 423,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 планшети, моноблоки, ноутбуки, комп'ютерні тифлокомплекси для спеціальних класів НВК №11
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 063 480,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 317,40 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

87 шт
Лот №1 планшети, моноблоки, ноутбуки, комп'ютерні тифлокомплекси для спеціальних класів НВК №11 (субвенція з державного бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, херсон, за адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради.
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:05
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо першого питання: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару); 2) Інформація щодо другого питання міститься у Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації; 3) Що до третього питання: У разі надання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість», грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – «ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. Особа, що виявила намір взяти участь у торгах, визначає ціни на товари, які вона пропонує надавати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат. Не врахована Учасником вартість окремих товарів не сплачується замовником окремо, а витрати на їх надання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій

Інформація про відміну

Дата відміни
03 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій