Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (співфінансування державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
379 480,00 UAH
UA-2019-10-18-001091-b 55a81a718cc9499e9c216bb1d3331ce3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна

+380661327763 nvk_ok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс "Олександрійський колегіум-спеціалізована школа"
Код ЄДРПОУ: 23230339
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, , вул. 6 грудня, буд. 97
Контактна особа: Анна
+380661327763
nvk_ok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 10:52
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 10:52
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:26
Очікувана вартість: 379 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 897,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штука
Персональні комп'ютери (співфінансування державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата відповідно до п. 3.1. цього Договору здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Учасника, що зазначений в реквізитах цього Договору, протягом 30 банківських днів з дати подання Учасником видаткової накладної на оплату Товару. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником. Оплата договору буде здійснена співфінасуванням державного та місцевого бюджетів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 10:51
ТД_компютери_НВК ОК_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:08
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати вимогам (але не нижче вказаних характеристик) відповідно до наказу МОН України «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної , загальної середньої та професійної(професійно-технічної) освіти» №1440 від 02.11.2017 зі змінами , внесеними наказом МОН України від 30.05.2019 №752, не зважаючи на конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. В закупівлі мають право приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ; розглядатимемо ціну як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 362 202,00
UAH з ПДВ
362 202,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» 376 830,00
UAH з ПДВ
376 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" 378 943,00
UAH з ПДВ
378 943,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 12:59
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:58
Оновлена цінова пропозиція
01 листопада 2019 10:33
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:31
Технічний опис.7z
01 листопада 2019 10:31
Сертифікати.7z
01 листопада 2019 10:31
Кваліфікаційні критерії.7z

Публічні документи

01 листопада 2019 18:20
Лист про надання зразка.PDF
01 листопада 2019 18:20
Лист про ліцензування.PDF
01 листопада 2019 18:20
Проект Договору.pdf
01 листопада 2019 18:20
Лист-згода на обробку даних.pdf
01 листопада 2019 18:20
Статут Артлайн ІТ (копія).PDF
01 листопада 2019 18:20
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»

ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Очікує рішення 362 202,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 12:53

Документи

04 листопада 2019 12:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 листопада 2019 13:58
Коментар щодо відміни: скасування процедури, в зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі, відповідно до п.3 ч.2 ст.31 Закону «Про публічні закупівлі»
Документи:
05 листопада 2019 13:58
Електронний підпис
05 листопада 2019 13:55
Протокол №72 001.jpg