ДК 021:2015 (CPV) : 33750000-2 - ЗАСОБИ ЗА ДОГЛЯДОМ ЗА МАЛЮКАМИ
Очікувана вартість
39 803,00 UAH
UA-2019-10-18-001079-b 67970360face4728aa9636c687bd3fed
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисенко Ірина Вікторівна

0473342208 sdbi40@ukr.net

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Вебсайт замовника: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження замовника: 20700, Україна, Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа замовника: Борисенко Ірина Вікторівна
0473342208
sdbi40@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015 (CPV) : 33750000-2 - ЗАСОБИ ЗА ДОГЛЯДОМ ЗА МАЛЮКАМИ
(підгузки дит./58/ – 41 уп. по ціні 379 грн/уп., підгузки дор./30/ – 72 уп. по ціні 337 грн/уп.,)

16-1. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 упаковка
ДК 021:2015 (CPV) : 33750000-2 - ЗАСОБИ ЗА ДОГЛЯДОМ ЗА МАЛЮКАМИ
підгузки дит./58/ – 41 уп. по ціні 379 грн/уп.,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. осавули Василя Бурки, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
72 упаковка
ДК 021:2015 (CPV) : 33750000-2 - ЗАСОБИ ЗА ДОГЛЯДОМ ЗА МАЛЮКАМИ
( підгузки дор./30/ – 72 уп. по ціні 337 грн/уп.,)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. осавули Василя Бурки, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2019р. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

18 жовтня 2019 10:54
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЛКА ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ
#3187222434
Переможець 39 803,00
UAH
18 жовтня 2019 10:57

Документи

18 жовтня 2019 10:56
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 жовтня 2019 10:59

Актуальні тендери

До пошуку