Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки Г 0-100
Очікувана вартість
787 500,00 UAH
UA-2019-10-18-000949-c ● 3e6c80e803344d79b30ac863416b87bc
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147055 |
Місцезнаходження: | 20200, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, проспект Шевченка, 63 |
Контактна особа: |
Соломаха Валентина Василівна +380981105913 zvosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 787 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 787,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г 0-100). Джерело фінансування – кошти районного бюджету (кошти місцевих бюджетів), що спрямовуються на фінансування потреби, що складає предмет закупівлі. КЕКВ 2275. Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). Умови здійснення розрахунків – Розрахунки проводяться згідно товарно-транспортних накладних або видаткових накладних у 15-денний термін з моменту переходу власності на товар за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. У разі відсутності коштів на рахунку оплата за товар проводиться не пізніше 3-х робочих днів з моменту надходження коштів на відповідний рахунок, та не пізніше 31.12.2019 року. Передбачено можливість відтермінування платежу до 60 календарних днів з дати підписання актів приймання-передачі або видаткових накладних Сторонами. План закупівлі оприлюднено за №UA-P-2019-10-18-007522-b
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 т
Вугілля кам’яне марки Г 0-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться згідно товарно-транспортних накладних або видаткових накладних у 15-денний термін з моменту переходу власності на товар за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. У разі відсутності коштів на рахунку оплата за товар проводиться не пізніше 3-х робочих днів з моменту надходження коштів на відповідний рахунок, та не пізніше 31.12.2019 року. Передбачено можливість відтермінування платежу до 60 календарних днів з дати підписання актів приймання-передачі або видаткових накладних Сторонами. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 18:21 |
1. ТД (вугілля).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-000949-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 19 жовтня 2019 22:09
банківська гарантія
де реквізити для оформлення банківської гарантії, чи ви вважаєте що учасники їх повинні знати? пропишіть їх в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 14:58
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо реквізитів надання банківської гарантії.
Вимоги щодо оформлення банківської гарантії унормовано Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 року «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Постанова).
Пунктом 26 розділу «III. Порядок надання гарантій банком-гарантом» Постанови передбачено: «Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель».
Як можемо пересвідчитись наочно законодавством не встановлено обов’язку при оформленні банківської гарантії зазначати реквізити Замовника у банку-бенефіціара, зокрема розрахунковий рахунок для отримання розміру забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим, при підготовці Вами тендерної пропозиції можуть бути використані в тому числі для оформлення банківської гарантії реквізити, що вказані у додатку 4 тендерної документації «Проект Договору про закупівлю»
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо реквізитів надання банківської гарантії.
Вимоги щодо оформлення банківської гарантії унормовано Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 року «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Постанова).
Пунктом 26 розділу «III. Порядок надання гарантій банком-гарантом» Постанови передбачено: «Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель».
Як можемо пересвідчитись наочно законодавством не встановлено обов’язку при оформленні банківської гарантії зазначати реквізити Замовника у банку-бенефіціара, зокрема розрахунковий рахунок для отримання розміру забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим, при підготовці Вами тендерної пропозиції можуть бути використані в тому числі для оформлення банківської гарантії реквізити, що вказані у додатку 4 тендерної документації «Проект Договору про закупівлю»
Номер вимоги: UA-2019-10-18-000949-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 06 листопада 2019 13:57
Порушення замовником процедури закупівлі
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірне визначення переможцем даної процедури закупівлі учасника ТОВ «Кіровоградвуглепостач» пропозиція якого містить грубі помилки.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від _______№1
було безпідставно дискваліфіковано економічно вигідну цінову пропозицію (надалі – Пропозиція)
ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація)
та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому
в участі у Процедурі закупівлі.
При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника переможця є такою, що не відповідає вимогам/умовам встановленим тендерною документацією Замовника, також учасник ТОВ «Кіровоградвуглепостач» не надав відповідне документальне підтвердження (у складі своєї завантаженої тендерної пропозиції) вимогам встановленим Замовником.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Отже, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, безпідставно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію та визначив переможцем процедури закупівлі учасника з максимальною вартістю пропозиція якого містить грубі помилки.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс», а також визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «Кіровоградвуглепостач» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на його перемогу в Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші наші права та законні інтереси.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявні порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі;
3. Скасувати рішення про визначення ТОВ «Кіровоградвуглепостач» переможцем процедури закупівлі та про намір заключити договір про закупівлю із ТОВ «Кіровоградвуглепостач».
Розгорнути
Згорнути
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірне визначення переможцем даної процедури закупівлі учасника ТОВ «Кіровоградвуглепостач» пропозиція якого містить грубі помилки.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від _______№1
було безпідставно дискваліфіковано економічно вигідну цінову пропозицію (надалі – Пропозиція)
ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація)
та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому
в участі у Процедурі закупівлі.
При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника переможця є такою, що не відповідає вимогам/умовам встановленим тендерною документацією Замовника, також учасник ТОВ «Кіровоградвуглепостач» не надав відповідне документальне підтвердження (у складі своєї завантаженої тендерної пропозиції) вимогам встановленим Замовником.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Отже, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, безпідставно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію та визначив переможцем процедури закупівлі учасника з максимальною вартістю пропозиція якого містить грубі помилки.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс», а також визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «Кіровоградвуглепостач» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на його перемогу в Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші наші права та законні інтереси.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявні порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі;
3. Скасувати рішення про визначення ТОВ «Кіровоградвуглепостач» переможцем процедури закупівлі та про намір заключити договір про закупівлю із ТОВ «Кіровоградвуглепостач».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 14:14
ТОВ «СЛАВРЕСУРС» жодним чином не вказує за змістом своєї Вимоги чому на його думку відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та не наводить жодних доказів спростування підстав відхилення ТОВ «СЛАВРЕСУРС», які зафіксовані тендерним комітетом за протоколом №4 від 05.11.2019 року.
Також Скаржником не доведено, що інформація, яка подана учасником у складі тендерної пропозиції ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" не відповідає вимогам за тендерною документацією. Що стосується можливого подання неточної, неправдивої або недостовірної інформації, статус якої не можливо встановити в розрізі вимог до учасника за тендерною документацією, тендерний комітет не уповноважений приймати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав припущень.
Також Скаржником не доведено, що інформація, яка подана учасником у складі тендерної пропозиції ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" не відповідає вимогам за тендерною документацією. Що стосується можливого подання неточної, неправдивої або недостовірної інформації, статус якої не можливо встановити в розрізі вимог до учасника за тендерною документацією, тендерний комітет не уповноважений приймати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав припущень.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-18-000949-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 15 листопада 2019 17:36
Дата подання: 15 листопада 2019 17:36
Детально вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» код ЄДРПОУ 39103896 , повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме про невідповідність тендерної пропозиції
За результатами розгляду поданих пропозицій тендерним комітетом Замовника було визначено ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» переможцем торгів. Згідно із протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 5 від 05.11.2019 р., опублікованого в системі Prozorro 05.11.2019 р., учасник ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» був визнаний переможцем даної закупівлі в наслідок чого Замовником оприлюднено оголошення про намір заключити договір про закупівлю із даним учасником.
Детально вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» код ЄДРПОУ 39103896 , ми, ТОВ «СЛАВРЕСУРС», повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме про невідповідність тендерної пропозиції
ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» вимогам тендерної документації Замовника з наступних підстав:
Питання 1.
1. Загальні положення тендерної документації Пункт 4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) передбачає:
….. Учасник має включити всі свої витрати на транспортування, страхування, сплату ввізного мита (для нерезидентів України), податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, що відображається у розрахунку ціни у складі пропозиції.
Учасник ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» надав у складі пропозиції Додаток до форми «Тендерна пропозиція» Розрахунок вартості одиниці товару (тони) по кожному з найменувань вугілля № 34/89 від 28.10.2019 р, зазначений додаток складений учасником у довільній формі однак не містить інформації передбаченої вище зазначеними умовами тендерної документації а саме: не зазначені витрати на страхування та витрати на сплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, також відсутня інформація про загальну ціну тендерної пропозиції. Учасник ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» не надав розрахунок ціни, який відповідає вимогам зазначеним тендерною документацією тому його пропозиція не відповідає вимогам встановленим Замовником, в наслідок чого пропозиція такого учасника має бути відхилена.
Питання 2.
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити:
…. Абзац 13) довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: єдрпоу, місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, факс;
На виконання даної вимоги, учасником ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» надано довідку довільної форми, Лист №26/89 від 28.10.2019року, Відомості про учасника. Однак, в зазначеній довідці відсутня інформація яка вимагалася документацією Замовника, а саме інформація про місцезнаходження учасника, також у даній довідці не зазначені банківські реквізити учасника в АТ «Райффайзен Банк АВАЛЬ», проте у завантажених файлах пропозиції учасника
ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» міститься довідка з АТ «Райфайзен Банк Аваль» № Вих 19/62-602 від 09.10.2019 р., про наявність відкритих рахунків у учасника у зазначеному банку. Тому, надана учасником довідка з відомостями про Учасника, за формою подання складена у довільні формі проте за змістом наведеної інформації не відповідає вимогам встановленими тендерною документацією Замовника.
Питання 3.
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити:
Розділ 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
……Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання вугілля, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад (або складський майданчик) для зберігання вугілля, придатні для експлуатації вантажні транспортні засоби для доставки вугілля, технологічний транспортний засіб - навантажувач, повірене згідно вимог чинного законодавства обладнання для зважування вантажів або транспортних засобів разом з вантажем. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме послуг щодо зберігання вугілля, доставки вугілля вантажними транспортними засобами, навантажування та зважування товару, з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (технологічного транспортного засобу). У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт оплати за користування обладнанням та матеріально-технічною базою перед власником таких засобів за період другого або третього кварталу 2019 року.
Разом із цим, учасники подають документ, що підтверджує проходження технічного контролю, зазначених за довідкою транспортних засобів згідно Закону України «Про дорожній рух» №3353-XII від 30.06.1993 року зі змінами.
На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 19/89 від 28.10.2019 р., в наданій довідці учасник зазначив наявність навантажувача марки JCB 3CX Contractor, право користування Договір № 1 про надання послуг від 04 січня 2016 року між ТОВ «Кіровоградвуглепостач» та Приватним підприємством «САНТ», згідно з умовами наданого договору учасник отримує послуги навантажувача, зазначимо що наданий договір не має пролонгації дії договору на 2019 рік, отже учасник не дотримав вимог тендерної документації про те, що усі подані документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції;
Крім того тендерна пропозиція учасника ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» не відповідає вимогам визначеним тендерною документацією до обладнання та матеріально-технічної бази, учасник не надав свідоцтво про реєстрацію технологічного транспортного засобу (JCB 3CX Contractor держ.номер 26113СА), також учасник не підтвердив факт оплати за користування зазначеним навантажувачем перед власником технологічного транспортного засобу за період другого або третього кварталу 2019 року.
Відповідно до платіжного доручення № 1030 від 27.06.2019 року, ТОВ «Кіровоградвуглепостач» перерахували грошові кошти в сумі 1500 грн., на рахунок ПП «САНТ» в графі призначення платежу вказано: «Оплата за послуги навантажувача згідно рахунку № 5 від 15.02.2018 року». Відповідно до умов наданого Договору № 1 про надання послуг від 04 січня 2016 року з ПП «САНТ» пункт 3 Ціна та умови оплати вказано: 3.1 Вартість послуг визначається сторонами по факту їх надання по результатам кожного календарного місяця та фіксується в актах про надані послуги. Оплата за надані послуги розраховується погодинно. (Отже, умовами даного Договору між сторонами в частині розрахунків встановлена умова після оплати за фактично надані послуги за результатами кожного календарного місяця)
Як зазначено вище, відповідно до умов Договору №1 від 04.01.2016, між сторонами діє після оплата за надані послуги, тому платіжним дорученням №1030 від 27.06.2019 ТОВ «Кіровоградвуглепостач» сплатив послуги навантажувача надані у 2018 році про що зазначено в доданому платіжному доручені в частині призначення платежу. Однак, учасник переможець не підтвердив факт оплати послуг за період другого або третього кварталу 2019 року. Тому тендерна пропозиція учасника ТОВ «Кіровоградвуглепостач» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в наслідок чого має бути відхилена
Питання 4
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити:
Розділ 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
…..Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»*:
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника.
*Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання вугілля кам’яного, що складає предмет закупівлі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі.
Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори;
Не менше трьох повністю виконаних аналогічних договорів за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання товару вугілля кам’яного. Тобто, учасник зобов’язаний підтвердити постачання товару протягом 2017 або 2018 або 2019 років вугілля кам’яного.
…….Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів, разом з копіями таких договорів надає копію сертифікату/посвідчення якості товару разом із копією залізничної накладної (з зазначенням номеру вагону) та/або інформацією про автотранспорт, яким здійснювалось постачання саме з тієї партії товару, з якої надається копія аналогічного договору та сертифікату/посвідчення якості вугілля кам’яне, що складає предмет закупівлі за таким аналогічним договором, де відповідно учасник зобов’язаний фігурувати як одержувач або відправник або власник або мати будь-який інший статус, що дає можливість встановити, що даний документ безпосередньо стосується учасника закупівлі, та в якому, такий учасник зазначений як сторона. У випадку відсутності прямої вказівки в якісних документах інформації про учасника закупівлі, останній надає лист пояснення із зазначенням інформації про підстави зв’язку такого учасника зі суб’єктами, що зазначені в якісних документах.
Учасник ТОВ «КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ» надав у складі пропозиції досвід виконання 3-х аналогічних договорів на постачання вугілля кам’яного та брикету торф’яного (Договір № 375 про закупівлю товарів за публічні кошти від 06 листопада 2017 року з Відділом освіти Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області; Договір № 52 про закупівлю товарів за публічні кошти від 29 травня 2017 року з Державним навчальним закладом «Буцький професійний ліцей»; Договір № 90 про закупівлю товарів за публічні кошти від 19 грудня 2017 року з Відділом освіти Христинівської районної державної адміністрації)
Згідно наданих аналогічних договорів учасник здійснив поставку вугілля кам’яного марки
Г 0-100 у загальній кількості - 781 тон, вугілля кам’яного марки ДГ 13-100 у загальній кількості 45 тон та брикету торф’яного 178,182 тон. Учасник ТОВ «Кіровоградвуглепостач» не виконав вищезазначену вимогу тендерної документації щодо досвіду виконання аналогічних договорів, та не підтвердив копією залізничної накладної (з зазначенням номеру вагону) та/або інформацією про автотранспорт, яким здійснювалось постачання саме з тієї партії товару, з якої надається копія аналогічного договору та сертифікату/посвідчення якості вугілля кам’яне, що складає предмет закупівлі за таким аналогічним договором, а саме вугілля марки Г (0-100). У складі пропозиції учасника ТОВ «Кіровоградвуглепостач» надано залізничні накладні: № 53261400 від 06.12.2017 р; № 53283164 від 26.01.2017 р, відповідно яких учасник отримав вугільну продукцію марки Г 0-100 в загальній кількості 275,120 тон, що не відповідає кількості вугілля згідно наданих аналогічних договорів (781 тон).
Також, учасник-переможець не виконав вимогу Замовника в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом подання у складі пропозиції сертифікату/посвідчення якості на вугілля кам’яне марки Г 0-100. Так, у складі пропозиції учасника надано посвідченні № 12/351 на вугілля марки Г 0-100 у кількості 68,120 тон, що не відповідає кількості вугілля згідно наданих аналогічних договорів (781 тон).
Отже учасник ТОВ «Кіровоградвуглепостач» не надав належним чином підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до вимог встановлених тендерною документацією Замовника, тому пропозиція такого учасника має бути відхилена відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити органом оскарження наявні порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення
ТОВ «Кіровоградвуглепостач» переможцем процедури закупівлі та про намір заключити договір про закупівлю із ТОВ «Кіровоградвуглепостач».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 20:24
рішення від 20.11.2019 № 16984 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 20:24
повідомлення про перенесення розгляду скарги UA-2019-10-18-000949-c.a3.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 20:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2019 № 17808.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 16:09
рішення від 02.12.2019 № 17808.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 21:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відміна процедури закупівлі згідно частини 1 статті 31 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2019 10:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАТМІР ГРИГОРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧЧ |
785 000,00
UAH з ПДВ
|
517 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
672 750,00
UAH з ПДВ
|
558 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" |
785 250,00
UAH з ПДВ
|
785 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАТМІР ГРИГОРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧЧ #2739409613 |
Відхилено |
517 500,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 14:52
|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Відхилено |
558 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 14:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" #39103896 |
Переможець |
785 250,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 14:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 грудня 2019 10:29 |
Коментар щодо відміни: | ТОВ «СЛАВРЕСУРС» (надалі – Скаржник) було оскаржено рішення про визначення переможцем останнього із не відхилених тендерних пропозицій учасників торгів (номер скарги UA-2019-10-18-000949-c.a3 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua. Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як Орган оскарження 02.12.2019 року було прийнято рішення №17808, відповідно до якого встановлено, що учасником-переможцем ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" було допущено порушення, які неможливо усунути інакше, як шляхом відміни процедури закупівлі. Відтак, тендерний комітет прийняв рішення Відмінити процедуру закупівлі за рішенням Органу Оскарження по предмету: - ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г 0-100) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-10-18-000949-c) (далі – предмет закупівлі) згідно частини 1 статті 31 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
09 грудня 2019 10:29
|
6. Протокол відміни торгів.pdf |