Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (дрова паливні твердих порід - дуб, ясен, акація)
Очікувана вартість
327 999,25 UAH
UA-2019-10-18-000905-b f2cb134c15074ee993b95ccc7fadf724
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Демяненко

+380953412152 buhhvtk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХОМУТЕЦЬКИЙ ВЕТЕРИНАРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ ПОЛТАВСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АГРАРНОЇ АКАДЕМІЇ
Код ЄДРПОУ: 33315297
Вебсайт: http://hvzt.pdaa.edu.ua
Місцезнаходження: 37634, Україна , Полтавська обл., Миргородський район, село Хомутець, вул. Декабристів, 23
Контактна особа: Світлана Демяненко
+380953412152
buhhvtk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 327 999,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Джерело фінансування кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
436.75 метр кубічний
дрова паливні твердих порід - дуб, ясен, акація (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37634, Україна, Полтавська область, с. Хомутець, вул. Декабристів,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 16:55
Тендерна документацiя нова редакцiя.doc
31 жовтня 2019 14:24
Зміни дрова.docx
18 жовтня 2019 10:28
Проект договору.doc
18 жовтня 2019 10:28
Тендерна документація.doc
31 жовтня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 16:55
Тендерна документацiя нова редакцiя.doc
31 жовтня 2019 14:24
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.doc
31 жовтня 2019 14:24
Зміни дрова.docx
18 жовтня 2019 10:28
Проект договору.doc
18 жовтня 2019 10:28
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000060 ● 6e23d7125ee1407a92014eb721435eb5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.10.2019 № 68
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.10.2019 № 68

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-10-18-000905-b 18.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За резултатами розгляду моніторингу внесено зміни до тендерної документації

2019-10-31 14:10:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2019-11-01 14:28:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ" 327 562,50
UAH з ПДВ
327 562,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОНОМАРЬОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій