Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Реставрація будівлі і корпусу музичної школи № 1 ім. Г.Г. Нейгауза в м. Кропивницькому, вул. Віктора Чміленка, 65"
Очікувана вартість
8 400 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000785-c c053f397ba964bbd99539671b3547f89
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження замовника: 25006, Україна , Кiровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа замовника: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 14:46
Очікувана вартість: 8 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Реставрація будівлі і корпусу музичної школи № 1 ім. Г.Г. Нейгауза в м. Кропивницькому, вул. Віктора Чміленка, 65"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Реставрація будівлі і корпусу музичної школи № 1 ім. Г.Г. Нейгауза в м. Кропивницькому, вул. Віктора Чміленка, 65" (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кiровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Віктора Чміленка, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  25 лютого 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Замовник на власний розсуд вирішує можливість надання Генпідряднику попередньої оплати відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні трьохмісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 90 Календарні 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 15:50
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 15:49
2.1 Додаток № 6 до ТД.xlsb
18 жовтня 2019 15:49
2. ТД реставрація музичної школи Г.Г. Нейгауза.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Кабекслайн" 8 395 000,00
UAH з ПДВ
8 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" 8 400 000,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 17:54
sign.p7s
01 листопада 2019 17:52
Статут.pdf
01 листопада 2019 17:52
ст 17 Закону.pdf
01 листопада 2019 17:52
Погодж з умовами договору.pdf
01 листопада 2019 17:52
Наявність працівників ч.2.pdf
01 листопада 2019 17:52
Наявність працівників ч.1.pdf
01 листопада 2019 17:52
мтб з номером.pdf
01 листопада 2019 17:52
Ліцензія_Повноваження.pdf.(2).P7S
01 листопада 2019 17:52
Ліцензія_Повноваження.pdf.(1).P7S
01 листопада 2019 17:52
Ліцензія_Повноваження.pdf
01 листопада 2019 17:52
Лист-довідка про санкції.pdf
01 листопада 2019 17:52
Лист про уповноваж особу.pdf
01 листопада 2019 17:52
Календарний графік.pdf
01 листопада 2019 17:52
Згода на обробку перс даних.pdf
01 листопада 2019 17:52
Договори по аналогії.pdf
01 листопада 2019 17:52
Довідка ст 358.pdf
01 листопада 2019 17:52
Довідка про субпідрядн.pdf
01 листопада 2019 17:52
Довідка про екологію.pdf
01 листопада 2019 17:52
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 17:52
анолог з номером.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 15:58
sign.p7s
01 листопада 2019 15:56
Кошторис НЕЙГАУЗА.rar
01 листопада 2019 15:56
ДЦ; ПЗ.pdf
01 листопада 2019 15:56
Договір підряду.pdf
01 листопада 2019 15:56
+Пропозиція.pdf
01 листопада 2019 15:56
+Ліцензія дозволи.pdf
01 листопада 2019 15:56
+Інша інформація.pdf
01 листопада 2019 15:56
+Інформаці к додатку 2.pdf
01 листопада 2019 15:56
+2Договори додаток1 таб.Б.pdf
01 листопада 2019 15:56
+2Анал. догов..pdf
01 листопада 2019 15:56
+Машини та механ. .pdf
01 листопада 2019 15:56
+Кваліфікація.pdf
01 листопада 2019 15:56
+1Наказ та протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Кабекслайн"
#38095345
8 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 листопада 2019 13:51
5.1. ДОГОВІР ГЕНПІДРЯДУ від 27.11.2019 № 45-19.pdf укладений
29 листопада 2019 13:50
5.1. ДОГОВІР ГЕНПІДРЯДУ від 27.11.2019 № 45-19.pdf укладений
29 листопада 2019 13:49
sign.p7s укладений
13 березня 2020 09:38
8.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 13.03.2020 року № 3-45-19.pdf зміни до договору
13 березня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт та внесено зміни до реквізитів договору у відповідності до Постанови НБУ від 28.12.2018 року № 162
Номер договору про закупівлю: 45-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/45-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку