Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легковий автомобіль PEUGEOT 301 (або еквівалент)
Очікувана вартість
365 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000779-c ● 455d36643e88437997b4454eda0184d1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бахмутський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190277 |
Місцезнаходження: | 84570, Україна , Донецька обл., Весела Долина, вул. Зелена, 7 |
Контактна особа: |
Кубрак Світлана Вікторівна +380627423407 artemovsk_pi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 15:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 15:52 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 365 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 182,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Джерело фінансування: обласний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль PEUGEOT 301 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 08:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 08:33 |
Тендерная документация на Пежо 301_ зміни.docx | |
25 жовтня 2019 08:33 |
перелік змін 25.10.docx | |
25 жовтня 2019 08:33 |
Зміни 25.10.2019.doc | |
18 жовтня 2019 15:48 |
Тендерная документация на Пежо 301.docx |
25 жовтня 2019 08:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2019 08:33 |
Тендерная документация на Пежо 301_ зміни.docx
|
|||
25 жовтня 2019 08:33 |
перелік змін 25.10.docx
|
|||
25 жовтня 2019 08:33 |
Зміни 25.10.2019.doc
|
|||
18 жовтня 2019 15:48 |
Тендерная документация на Пежо 301.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести зміни до тендерної документації
Дата подання: 21 жовтня 2019 15:05
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 15:51
Доброго дня! Маємо можливість запропонувати автомобіль, який відповідає вимогам та рекомендаціям, зазначеним в тендерній пропозиціі. Але в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі пункт 10 містить наступні вимоги: "10. Учасник-переможець повинен мати власну сертифіковану станцію сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника (на підтвердження учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з адресами сервісних центрів". На наш погляд це дескримінація інших учасників. Тому прпонуємо змінити цей пункт на наступний: "10. Учасник-переможець повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з адресами сертифікованих сервісних центрів, із яких хоча б одна повинна бути розташована на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На подуну Вами вимогу, надаємо наступну відповідь.
Тендерна документація розроблена з врахуванням всіх принципів статті 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), а тому не містить будь-яких порушень Закону та порядку проведення тендерної процедури в цілому.
Встановлена вимога щодо наявності в учасника власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника, не є дискримінаційною вимогою. Наша позиція обґрунтовується наступним аргументами. Для прикладу: якщо взяти регіон Донецької області , то в даному випадку вже є наявність мінімум трьох автосалонів від різних торгових марок, які мають власні сертифіковані станції та можуть запропонувати нам автомобіль, що планується до закупівлі Бахмутським психоневрологічним інтернатом. В даному випадку конкуренція на торгах вже забезпечена, а стаття 3 та 5 Закону не порушена. Приклад Вам наведено з мінімальної кількістю потенційних учасників.
Наявність власних сертифікованих станцій сервісного обслуговування в учасника обов’язкова. Оскільки в такому випадку учасник буде мати змогу невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, що є дуже важливим для нас. Автомобіль купляється для можливості виконання різного роду службових поїздок. Всі питання, що безпосередньо будуть стосуватися технічного обслуговування і гарантійного ремонту, повинні вирішуватися невідкладно, що в даному випадку нам не має змоги забезпечити будь-яка сертифікована станції сервісного обслуговування, яка не буде перебувати у власності потенційного учасника торгів.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що в контексті Закону означає достатня кількістю учасників для конкурентної процедури (відкриті торги). Відповідно до Коментаря до законодавства України про публічні закупівлі (ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС) сторінка 108 містить наступну інформацію: «Достатньою кількістю учасників для конкурентної процедури є 2 учасника».
Тендерна документація розроблена з врахуванням всіх принципів статті 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), а тому не містить будь-яких порушень Закону та порядку проведення тендерної процедури в цілому.
Встановлена вимога щодо наявності в учасника власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника, не є дискримінаційною вимогою. Наша позиція обґрунтовується наступним аргументами. Для прикладу: якщо взяти регіон Донецької області , то в даному випадку вже є наявність мінімум трьох автосалонів від різних торгових марок, які мають власні сертифіковані станції та можуть запропонувати нам автомобіль, що планується до закупівлі Бахмутським психоневрологічним інтернатом. В даному випадку конкуренція на торгах вже забезпечена, а стаття 3 та 5 Закону не порушена. Приклад Вам наведено з мінімальної кількістю потенційних учасників.
Наявність власних сертифікованих станцій сервісного обслуговування в учасника обов’язкова. Оскільки в такому випадку учасник буде мати змогу невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, що є дуже важливим для нас. Автомобіль купляється для можливості виконання різного роду службових поїздок. Всі питання, що безпосередньо будуть стосуватися технічного обслуговування і гарантійного ремонту, повинні вирішуватися невідкладно, що в даному випадку нам не має змоги забезпечити будь-яка сертифікована станції сервісного обслуговування, яка не буде перебувати у власності потенційного учасника торгів.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що в контексті Закону означає достатня кількістю учасників для конкурентної процедури (відкриті торги). Відповідно до Коментаря до законодавства України про публічні закупівлі (ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС) сторінка 108 містить наступну інформацію: «Достатньою кількістю учасників для конкурентної процедури є 2 учасника».
дискримінація участників
Дата подання: 22 жовтня 2019 12:44
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 15:51
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги, щодо наявності у участника-преможця власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , що визначені в Додатку 1 до тендерної документації), є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо наявності у участника-преможця власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника. Наявністі будь-якої сертифікованої станції сервісного обслуговування відповідної торгової марки/бренду на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника цілком достатньо для обслуговування, ремонту автомобіля та підтримування його у відповідному технічному стані.
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На подуну Вами вимогу, надаємо наступну відповідь.
Тендерна документація розроблена з врахуванням всіх принципів статті 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), а тому не містить будь-яких порушень Закону та порядку проведення тендерної процедури в цілому.
Встановлена вимога щодо наявності в учасника власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника, не є дискримінаційною вимогою. Наша позиція обґрунтовується наступним аргументами. Для прикладу: якщо взяти регіон Донецької області , то в даному випадку вже є наявність мінімум трьох автосалонів від різних торгових марок, які мають власні сертифіковані станції та можуть запропонувати нам автомобіль, що планується до закупівлі Бахмутським психоневрологічним інтернатом. В даному випадку конкуренція на торгах вже забезпечена, а стаття 3 та 5 Закону не порушена. Приклад Вам наведено з мінімальної кількістю потенційних учасників.
Наявність власних сертифікованих станцій сервісного обслуговування в учасника обов’язкова. Оскільки в такому випадку учасник буде мати змогу невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, що є дуже важливим для нас. Автомобіль купляється для можливості виконання різного роду службових поїздок. Всі питання, що безпосередньо будуть стосуватися технічного обслуговування і гарантійного ремонту, повинні вирішуватися невідкладно, що в даному випадку нам не має змоги забезпечити будь-яка сертифікована станції сервісного обслуговування, яка не буде перебувати у власності потенційного учасника торгів.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що в контексті Закону означає достатня кількістю учасників для конкурентної процедури (відкриті торги). Відповідно до Коментаря до законодавства України про публічні закупівлі (ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС) сторінка 108 містить наступну інформацію: «Достатньою кількістю учасників для конкурентної процедури є 2 учасника».
Тендерна документація розроблена з врахуванням всіх принципів статті 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), а тому не містить будь-яких порушень Закону та порядку проведення тендерної процедури в цілому.
Встановлена вимога щодо наявності в учасника власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника, не є дискримінаційною вимогою. Наша позиція обґрунтовується наступним аргументами. Для прикладу: якщо взяти регіон Донецької області , то в даному випадку вже є наявність мінімум трьох автосалонів від різних торгових марок, які мають власні сертифіковані станції та можуть запропонувати нам автомобіль, що планується до закупівлі Бахмутським психоневрологічним інтернатом. В даному випадку конкуренція на торгах вже забезпечена, а стаття 3 та 5 Закону не порушена. Приклад Вам наведено з мінімальної кількістю потенційних учасників.
Наявність власних сертифікованих станцій сервісного обслуговування в учасника обов’язкова. Оскільки в такому випадку учасник буде мати змогу невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, що є дуже важливим для нас. Автомобіль купляється для можливості виконання різного роду службових поїздок. Всі питання, що безпосередньо будуть стосуватися технічного обслуговування і гарантійного ремонту, повинні вирішуватися невідкладно, що в даному випадку нам не має змоги забезпечити будь-яка сертифікована станції сервісного обслуговування, яка не буде перебувати у власності потенційного учасника торгів.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що в контексті Закону означає достатня кількістю учасників для конкурентної процедури (відкриті торги). Відповідно до Коментаря до законодавства України про публічні закупівлі (ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС) сторінка 108 містить наступну інформацію: «Достатньою кількістю учасників для конкурентної процедури є 2 учасника».
дискримінація участників
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:31
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:01
Ми не згодні з вашою позицією і вимагаємо внести зміни, тому що ви пишите : "якщо взяти регіон Донецької області , то в даному випадку вже є наявність мінімум трьох автосалонів від різних торгових марок, які мають власні сертифіковані станції та можуть запропонувати нам автомобіль, що планується до закупівлі Бахмутським психоневрологічним інтернатом. " , але ж ви бажаєте купити автомобіль марки Peugeot або еквівалент. Так ось маючи такой пункт в тендерній документації про власне СТо на відстані не більше 100 км ви не даєте можливості конкурувати учасникам з однаковими пропозиціями по марке Peugeot, таким чином є дискримінація інших учасників з маркою Peugeot. Також ви пишите: "учасник буде мати змогу невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, що є дуже важливим для нас".В арантійній політиці імпортера автомобілів Peugeot прописано, що власник автомобіля Peugeot може звернутися на любу сертифіковану станцію обслуговування і отримати послугу з гарантійног обслуговування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше запитання, прийняте рішення буде оприлюднено.
дискримінація участників
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:43
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:01
Також ваш досвід проведення торгів, а саме попередній тендер не відбувся в зв'язку з нестачею учасників наочно показує, що даний пункт обмежує можливі пропозиції. Розширивши пропозиції по тендерній документації ви будете мати більше учасників і мати найбільш вигідну цінову пропозиціюБ а це дуже важливо при використанні державних коштів.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше запитання, прийняте рішення буде оприлюднено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬФА АВАНГАРД |
335 500,00
UAH з ПДВ
|
319 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Талісман-Автостиль" |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дубровина Н.В. |
364 900,00
UAH з ПДВ
|
364 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Алделит" |
365 000,00
UAH з ПДВ
|
365 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬФА АВАНГАРД #42477502 |
Переможець |
319 950,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 14:52
|
договір | укладений |
21 листопада 2019 14:50
|