Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер з операційною системою
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000762-a 5ac91ac1da5b430eba500f3f129b96a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Савчук Ольга Юріївна

+380382765484 o_savchuk@gfu-oda.km.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Хмельницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02311419
Місцезнаходження: 29005, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, майдан Незалежності, Будинок рад
Контактна особа: Савчук Ольга Юріївна
+380382765484
o_savchuk@gfu-oda.km.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 16:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 16:41
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:56
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Персональний комп'ютер з операційною системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29005, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, майдан Незалежності, Будинок Рад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються на протязі 10 днів після отримання товарів згідно видаткової накладної на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються на протязі 10-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Розрахунки між сторонами здійснюються у безготівковій формі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 16:37
ОГОЛОШЕННЯ ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:41
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 15:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Так допускаємо інші марка (моделі) за умови їх відповідності характеристикам викладеним у Специфікації до товару.
- Пропозиції щодо конкретної марки чи моделі товару повинні відповідати виключно Специфікації.
- Так допускаємо. Департамент фінансів не є платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 65 460,00
UAH з ПДВ
64 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 65 860,00
UAH з ПДВ
64 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 64 458,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:06

Документи

04 листопада 2019 15:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
64 458,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2019 15:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
12 листопада 2019 14:52