Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000742-c eadc1c5ba8aa46bf9751a4965af13c7d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінчук Максим Миколайович

(06153) 62-3-34 zinchuk.m@erd.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердянська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Бердянського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728360
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 71112, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Зінчук Максим Миколайович
(06153) 62-3-34
zinchuk.m@erd.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:29
Проект договора запчасти.doc
18 жовтня 2019 15:29
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -2) У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент Товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис Товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних параметрів запропонованого Товару з основними технічними параметрами замовленого Товару (порівняльна таблиця), з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні параметри (характеристики) запропонованого Товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого Товару.
3). ФОП допускаються, ціни порівнюються без врахування ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
05 листопада 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій