Капітальний ремонт дороги по вул.Яна в с.Терновиця Яворівського району Львівської області
Очікувана вартість
5 312 596,80 UAH
UA-2019-10-18-000634-c 06f260f7e03e4678a62ad1ca13424bc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Терновицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04372371
Місцезнаходження: 81060, Україна , Львівська обл., село Терновиця, провулок Свободи, 32
Контактна особа: Мица Ольга Василівна
+380679818962
ternovyca@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 15:55
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 14:55
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:36
Очікувана вартість: 5 312 596,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 562,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вул.Яна в с.Терновиця Яворівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81060, Україна, Львівська область, село Терновиця, вулиця Яна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт дороги по вул.Яна в с.Терновиця Яворівського району Львівської області Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-19-000014 ● e4871fe1b9ca4158966c0529ca0175c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09 12:27:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.01.2020 № 3

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.01.2020 № 3

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-18-000634-c 18.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відміна закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул.Яна в с.Терновиця Яворівського району Львівської області (згідно ГБН Г.1-218-182:2011“Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК – 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-000634-c) в зв"язку з виявленими порушеннями.

2020-01-22 10:33:52

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Терновицька сільська рада, 04372371, Україна, село Терновиця, провулок Свободи, 32
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул.Яна в с.Терновиця Яворівського району Львівської області, 5312596.8UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 06f260f7e03e4678a62ad1ca13424bc5, 2019-10-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 09 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію, протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2019 №14, повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2019, договір про закупівлю від 12.12.2019 №67/12/19. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2 Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Згідно частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в Додатку 1 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Згідно пункту 2 статті 32 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником переможцем торгів ПП НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" укладено договір підряду від 12.12.2019 №67/12/19 з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону. Так, рішення про визначення переможця прийнято 19.11.2019, повідомлення про намір укласти договір опубліковане 19.11.2019, а договір про закупівлю №67/12/19 укладено 12.12.2019, тобто зі збігом 20 днів. Відповідно до пункту 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-8-2, - підтвердилася.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо невідповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо укладання договору з порушенням строків передбачених частиною 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 4 988 666,46
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" 4 649 547,77
UAH з ПДВ
4 450 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" 4 680 835,00
UAH з ПДВ
4 450 835,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА" 5 207 308,80
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 14:50
sign.p7s
04 листопада 2019 14:48
Договір+ДЦ Ю.Липи.rar
04 листопада 2019 14:48
Додаткова угода Ю. Липи.PDF
04 листопада 2019 14:48
Акт 3 Ю.Липи.PDF
04 листопада 2019 14:48
Акт 2 Ю.Липи.PDF
04 листопада 2019 14:48
Акт 1 Ю.Липи.PDF
04 листопада 2019 14:48
Цінова пропозиція.PDF
04 листопада 2019 14:48
Формальні помилки.PDF
04 листопада 2019 14:48
Технічне завдання.PDF
04 листопада 2019 14:48
Статут Альтбуд КОПІЯ.PDF
04 листопада 2019 14:48
Рішення про заснування.pdf
04 листопада 2019 14:48
Рішення від 19.07.2019 № 9761.pdf
04 листопада 2019 14:48
Протокол Терновиця.pdf
04 листопада 2019 14:48
Протокол охорона праці.PDF
04 листопада 2019 14:48
Проект договору.PDF
04 листопада 2019 14:48
Пояснення відсут дозволів.PDF
04 листопада 2019 14:48
повноважна особа.PDF
04 листопада 2019 14:48
План фінансування.PDF
04 листопада 2019 14:48
Підтвердження обладнання.rar
04 листопада 2019 14:48
Наказ на д-ра Альт.PDF
04 листопада 2019 14:48
Ліцензія Альтбуд ЛВ.pdf
04 листопада 2019 14:48
Лист відгук 2.pdf
04 листопада 2019 14:48
Лист відгук 1.pdf
04 листопада 2019 14:48
Кошторисні розрахунки.rar
04 листопада 2019 14:48
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 листопада 2019 14:48
ІД Сертифікати на бруківку.zip
04 листопада 2019 14:48
Згода персональні дані.PDF
04 листопада 2019 14:48
Згода істотні умови.PDF
04 листопада 2019 14:48
Звіт 1 ДФ.PDF
04 листопада 2019 14:48
Досвід Золота.rar
04 листопада 2019 14:48
Довідка статистика 1ПВ.pdf
04 листопада 2019 14:48
Довідка робітники.PDF
04 листопада 2019 14:48
Довідка ПРИВАТБАНК.PDF
04 листопада 2019 14:48
Довідка працівникки.PDF
04 листопада 2019 14:48
Довідка обладнання.PDF
04 листопада 2019 14:48
Довідка досвід.PDF
04 листопада 2019 14:48
Графік робіт.PDF
04 листопада 2019 14:48
Гарантійний санкції.pdf
04 листопада 2019 14:48
Гарантійний згода з ТД.pdf
04 листопада 2019 14:48
Гарантійний ДСТУ СОУ.pdf
04 листопада 2019 14:48
Гарантійний 10 років.pdf
04 листопада 2019 14:48
Відомості про учасника.PDF
04 листопада 2019 14:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 14:48
Витяг ПДВ.PDF
04 листопада 2019 14:48
Витяг 01.11.2019 свіжий.PDF
04 листопада 2019 14:48
Баланс і звіт.PDF

Публічні документи

21 листопада 2019 11:47
sign.p7s
21 листопада 2019 11:44
Кошторис (зміна ціни).rar
21 листопада 2019 10:59
Цінова пропозиція (нова).PDF
21 листопада 2019 10:59
Довідки ст. 17.PDF
21 листопада 2019 10:59
Довідка МВС.PDF
21 листопада 2019 10:59
Довідка ДПС.PDF
04 листопада 2019 09:58
sign.p7s
01 листопада 2019 17:59
75. Кошторис.rar
01 листопада 2019 17:59
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
01 листопада 2019 17:59
Підписаний_G1019-8613-GL_tender.pdf
01 листопада 2019 17:59
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
01 листопада 2019 17:59
РЕЄСТР.PDF
01 листопада 2019 17:59
77. Звіт 1 ДФ.PDF
01 листопада 2019 17:59
76. Додатки до договору.PDF
01 листопада 2019 17:59
74. Довідка ДКСУ.PDF
01 листопада 2019 17:59
62. Довідка МВС.PDF
01 листопада 2019 17:59
60. Довідка Приватбанк.pdf
01 листопада 2019 17:59
59. Довідка Банк Львів.PDF
01 листопада 2019 17:59
58. Гарант.лист про строк ТП.PDF
01 листопада 2019 17:59
57. Інформ. довідка.PDF
01 листопада 2019 17:59
54. Гарант.лист довкілля.PDF
01 листопада 2019 17:59
53. Форма Цінова пропозиція.PDF
01 листопада 2019 17:59
52. Гарант.лист переможця.PDF
01 листопада 2019 17:59
43. Гарант.лист ОП.PDF
01 листопада 2019 17:59
41. Лист-згода з ТД.PDF
01 листопада 2019 17:59
40. Лист-згода.PDF
01 листопада 2019 17:59
35. Гарант.лист про дозволи.PDF
01 листопада 2019 17:59
34. Гарант.лист щодо ціни.PDF
01 листопада 2019 17:59
33. Додаток 4. Тех.специф..PDF
01 листопада 2019 17:59
31. Додаток 3 Проект договору.PDF
01 листопада 2019 17:59
30. Гарант.лист про гарантію.PDF
01 листопада 2019 17:59
18. Довідка ст. 17.PDF
01 листопада 2019 17:59
Таблиця 3 Інші документи.rar

Публічні документи

04 листопада 2019 14:40
sign.p7s
04 листопада 2019 14:39
sign.p7s
04 листопада 2019 14:38
Статут.pdf
04 листопада 2019 14:38
Протокол зборів.pdf
04 листопада 2019 14:38
Повноваження особи банку.pdf
04 листопада 2019 14:38
Ліцензія.pdf
04 листопада 2019 14:38
Ліцензія банк.pdf
04 листопада 2019 14:38
Звіт 1ДФ.pdf
04 листопада 2019 14:38
Довідка на право підпису.pdf
04 листопада 2019 14:38
Довідка (зразок підпису).pdf
04 листопада 2019 14:38
Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 14:38
Витяг з ЄДР.pdf
04 листопада 2019 14:38
Банківська гарантія.pdf
04 листопада 2019 14:38
Протокол №25с.pdf
04 листопада 2019 14:38
Протокол №24с.pdf
04 листопада 2019 14:38
Лист-пояснення по ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 14:38
Лист-пояснення баланс.pdf
04 листопада 2019 14:37
Лист-відгук Перемишляни.pdf
04 листопада 2019 14:37
Лист-відгук Більче.pdf
04 листопада 2019 14:37
Додаткова угода Більче.pdf
04 листопада 2019 14:37
Договір Попіль.pdf
04 листопада 2019 14:37
Договір Грін-Тех.pdf
04 листопада 2019 14:37
Договір Алов.pdf
04 листопада 2019 14:37
Довідка про наявність МТБ.pdf
04 листопада 2019 14:37
Аналогічний договір Більче.pdf
04 листопада 2019 14:37
Проект Договору Підряду.pdf
04 листопада 2019 14:37
Кошторис.rar
04 листопада 2019 14:37
Форма Цінова Пропозиція.pdf
04 листопада 2019 14:37
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 14:01
sign.p7s
04 листопада 2019 13:57
Радiологiя.PDF
04 листопада 2019 13:57
Звед догов розрах.pdf
04 листопада 2019 13:57
Акт школа мистецтв Відгук.pdf
04 листопада 2019 13:57
Акт народний дім та відгук.pdf
04 листопада 2019 13:57
9. Гарантійний ліцензія.pdf
04 листопада 2019 13:57
8. Відомість про учасника.pdf
04 листопада 2019 13:57
74. Аналог проек 1 9.pdf
04 листопада 2019 13:57
73. Аналог акт 19 20 21.pdf
04 листопада 2019 13:57
72. Аналог акт 17 18.pdf
04 листопада 2019 13:57
71. Аналог акт 15 16.pdf
04 листопада 2019 13:57
70. Аналог акт 13 14.pdf
04 листопада 2019 13:57
7. Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2019 13:57
69. Аналог акт 11 12.pdf
04 листопада 2019 13:57
68. Аналог акт 8 9 10.pdf
04 листопада 2019 13:57
67. Аналог 6 та 7.pdf
04 листопада 2019 13:57
66. Аналог акт 3 4 5.pdf
04 листопада 2019 13:57
65. Аналог акт1 та 2.pdf
04 листопада 2019 13:57
64. Відгук нафтогаз 03102019.pdf
04 листопада 2019 13:57
63. Дод угода 1.pdf
04 листопада 2019 13:57
62. Лот№3_додатки 1-5.pdf
04 листопада 2019 13:57
6. Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 13:57
5. СТАТУТ БАЛТОМ 2019.pdf
04 листопада 2019 13:57
4. Ліцензія 2017.pdf
04 листопада 2019 13:57
33 Стаття 17.pdf
04 листопада 2019 13:57
31. Договір кран шрбу 65.pdf
04 листопада 2019 13:57
30.Інвентарні картки.pdf
04 листопада 2019 13:57
3. Протокол зборів.pdf
04 листопада 2019 13:57
29 Техпаспорти.pdf
04 листопада 2019 13:57
28 Технічне завдання.pdf
04 листопада 2019 13:57
27 Проект договору.pdf
04 листопада 2019 13:57
25 Згода персон даних.pdf
04 листопада 2019 13:57
23. паспорт козак.pdf
04 листопада 2019 13:57
22 Договора техніка.pdf
04 листопада 2019 13:56
21 ДЕКЛАРАЦІЯ НА МЕХАНІЗМИ.pdf
04 листопада 2019 13:56
20. Довідка субпідрядники.pdf
04 листопада 2019 13:56
2. Наказ директор.pdf
04 листопада 2019 13:56
1ДФ.pdf
04 листопада 2019 13:56
17. Гарантійний дозвіл.pdf
04 листопада 2019 13:56
16054 БАЛТОМ УКРАЇНА p7s (2).zip
04 листопада 2019 13:56
16. Гарантійний довкілля.pdf
04 листопада 2019 13:56
15. Гарантійний санкції.pdf
04 листопада 2019 13:56
14. Довідки банк.pdf
04 листопада 2019 13:56
13. Гарантійний істотні.pdf
04 листопада 2019 13:56
1. Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"
#41390227
Відхилено 4 000 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 12:21
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
Переможець 4 450 825,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
4 450 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 грудня 2019 14:23
CCF13122019.pdf укладений
13 грудня 2019 14:21
sign.p7s зміни до договору
22 січня 2020 12:01
Додаткова угода №2 укладений
22 січня 2020 11:59
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 17:06
Додатковий договір _1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закінчення бюджетного року, погодні умови
Номер договору про закупівлю: 67/12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 450 825,00
UAH (в тому числі ПДВ 741 804,17 UAH)
Причини розірвання договору: Відміна закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку