Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер лазерний Canon i-SENSYS MF3010
Очікувана вартість
6 700,00 UAH
UA-2019-10-18-000580-c 12d4b787ee4343df9eb66063e7cf5d62
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мудрик Леся Ігорівна

+380324151176 kyltpro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму, охорони культурної спадщини, культурних цінностей, національностей та релігій Миколаївської Районної Державної Адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02229304
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., Миколаїв, пл.Ринок,24
Контактна особа: Мудрик Леся Ігорівна
+380324151176
kyltpro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 6 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Принтер лазерний Canon i-SENSYS MF3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81600, Україна, Львівська область, м. Миколаїв, пл. Ринок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:32
Допорогова документація принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:52
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Еквівалент, або аналог товару не допускається.
2) У формі цінової пропозиції передбачено, що необхідно вказувати модель запропонованого товару.
3) Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів для яких існує постійно діючий ринок - ціна (питома вага критерію становить 100%). Водночас вимогами тендерної документації передбачено, що при поданні пропозиції Учасники зазначають інформацію про включення/ невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Керуючись положеннями роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-05/18308-07 від 08.06.2015 замовник визначає переможцем учасника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною (п.15 ст.1 Закону № 922-VIII. найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону (п.12 ст.1 Закону № 922-VIII). Окрім того, при провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у статті 3 Закону № 922-VIII, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Отже, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, при розгляді тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до оцінювання учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 6 476,00
UAH з ПДВ
6 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 09:24
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
24 жовтня 2019 09:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 жовтня 2019 08:48
Vipiska2.PDF
24 жовтня 2019 08:48
Pasport 2ST.PDF
24 жовтня 2019 08:48
Vipiska.PDF
24 жовтня 2019 08:48
Сканировать1 — копия.PDF
24 жовтня 2019 08:48
Pasport 12-13ST.PDF
24 жовтня 2019 08:48
Vityag.PDF
24 жовтня 2019 08:48
Гарантія на документи.pdf
24 жовтня 2019 08:48
Pasport 1ST.PDF
24 жовтня 2019 08:48
Витяг розширений.pdf
24 жовтня 2019 08:48
Довідка-про досвід.pdf
24 жовтня 2019 08:48
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
24 жовтня 2019 08:48
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
24 жовтня 2019 08:48
ДОВІДКА документи.pdf
24 жовтня 2019 08:48
Dovidka SCHET.PDF
24 жовтня 2019 08:48
ID KOD.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Переможець 6 476,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:04

Документи

25 жовтня 2019 16:04
Рисунок (4).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
6 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2019 16:04
Рисунок (4).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 10:57
Договір укладений
30 жовтня 2019 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 6 476,00
UAH