Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
248 600,00 UAH
UA-2019-10-18-000514-b ● a22bfecd000b45daa894df566e716001
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП БРР "Богуславська ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 01994126 |
Місцезнаходження: | 09701, Україна , Київська обл., Богуслав, вул. Франка, 27 |
Контактна особа: |
Супрун Олександр Олександрович 380456142940 bolik_b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 15:11 |
Очікувана вартість: | 248 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 243,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплект
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09701, Україна, Київська область, Богуслав, Франка, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.ст.48, 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, на умовах відтермінування платежу до 30 календарних днів. У випадку затримки бюджетного фінансування Замовник зобов’язується сплатити вартість поставленого товару впродовж 5-ти банківських днів з дати отримання бюджетних коштів на ці цілі. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 09:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 09:12 |
Перелік змін до ТД_1.doc | |
22 жовтня 2019 09:11 |
ТД_компютери.doc | |
18 жовтня 2019 09:41 |
ТД_компютери.pdf |
22 жовтня 2019 09:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 жовтня 2019 09:12 |
Перелік змін до ТД_1.doc
|
||||||
22 жовтня 2019 09:11 |
ТД_компютери.doc
|
||||||
18 жовтня 2019 09:41 |
ТД_компютери.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 19 жовтня 2019 15:08
Дата відповіді: 19 жовтня 2019 22:02
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що у п.3 Додатку №4 до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 код 30210000-0 – “Машини для обробки даних (апаратна частина)” частини "Загальні вимоги до товару" зазначено: "Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника та забезпечити: доставку, розвантаження, установку, налагодження, введення в експлуатацію".
Документація
Дата подання: 19 жовтня 2019 15:09
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 21:33
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання до оголошеної закупівлі.
Ваше запитання розглянуте на засіданні тендерного комітету 22 жовтня 2019 року (Протокол №43).
Стосовно першого запитання повідомляємо, що у п.1 “Предмет закупівлі” Додатку №4 до Тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 – 30210000-0 – “Машини для обробки даних (апаратна частина)” після викладення технічних вимог міститься примітка наступного змісту: “Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати ТД.”. Аналогічна вимога міститься і в п.1 розділу 2 “Загальні вимоги до товару” Додатку №4 до Тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 – 30210000-0 – “Машини для обробки даних (апаратна частина)”.
Стосовно другого запитання повідомляємо, що системні блоки на базі Процесора AMD розглядатись не будуть, так як Процесор Intel Core i3 вимагається постачальниками програми, що в подальшому будуть встановлені на дані персональні комп’ютери. Така вимога зумовлена тим, що персональні комп’ютери, що закуповуються по даній закупівлі з технічними вимогами наведеними у додатку №4 до Тендерної документації, призначені для роботи в медичною інформаційною системою в цілодобовому режимі. З аналітичних даних про Процесори Intel Core i3 нам стало відомо, що вони мають кращу продуктивність та менше нагріваються.
Ваше запитання розглянуте на засіданні тендерного комітету 22 жовтня 2019 року (Протокол №43).
Стосовно першого запитання повідомляємо, що у п.1 “Предмет закупівлі” Додатку №4 до Тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 – 30210000-0 – “Машини для обробки даних (апаратна частина)” після викладення технічних вимог міститься примітка наступного змісту: “Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати ТД.”. Аналогічна вимога міститься і в п.1 розділу 2 “Загальні вимоги до товару” Додатку №4 до Тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 – 30210000-0 – “Машини для обробки даних (апаратна частина)”.
Стосовно другого запитання повідомляємо, що системні блоки на базі Процесора AMD розглядатись не будуть, так як Процесор Intel Core i3 вимагається постачальниками програми, що в подальшому будуть встановлені на дані персональні комп’ютери. Така вимога зумовлена тим, що персональні комп’ютери, що закуповуються по даній закупівлі з технічними вимогами наведеними у додатку №4 до Тендерної документації, призначені для роботи в медичною інформаційною системою в цілодобовому режимі. З аналітичних даних про Процесори Intel Core i3 нам стало відомо, що вони мають кращу продуктивність та менше нагріваються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:11
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 21:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання до оголошеної закупівлі.
Ваше запитання розглянуте на засіданні тендерного комітету 22 жовтня 2019 року (Протокол №43).
Стосовно першого запитання повідомляємо, що у п.1 “Предмет закупівлі” Додатку №4 до Тендерної документації після викладення технічних вимог міститься примітка наступного змісту: “Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати ТД).”. Аналогічна вимога міститься і в п.1 розділу 2 “Загальні вимоги до товару” Додатку №4 до Тендерної документації.
Стосовно другого запитання повідомляємо, що п.п.5.2.7. розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації зазначено: “У разі якщо учасником пропонується еквівалентний товар учаснику слід надати пояснювальну записку та порівняльну таблицю із зазначенням інформації щодо відповідності всім якісним характеристикам”. Крім того, п.п.2.2. розділу 2 “Загальні вимоги до товару” Додатку №4 до Тендерної документації, передбачає надання копій технічних документів виробника на відповідність запропонованого Учасником товару відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Стосовно третього запитання повідомляємо, що вимоги до Учасників та критерії оцінки визначені в тендерній документації. Відповідно ст.3, ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” та ч.5 розділу 1 “Загальні положення” Тендерної документації: “Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах”. Крім того, визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Ваше запитання розглянуте на засіданні тендерного комітету 22 жовтня 2019 року (Протокол №43).
Стосовно першого запитання повідомляємо, що у п.1 “Предмет закупівлі” Додатку №4 до Тендерної документації після викладення технічних вимог міститься примітка наступного змісту: “Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати ТД).”. Аналогічна вимога міститься і в п.1 розділу 2 “Загальні вимоги до товару” Додатку №4 до Тендерної документації.
Стосовно другого запитання повідомляємо, що п.п.5.2.7. розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації зазначено: “У разі якщо учасником пропонується еквівалентний товар учаснику слід надати пояснювальну записку та порівняльну таблицю із зазначенням інформації щодо відповідності всім якісним характеристикам”. Крім того, п.п.2.2. розділу 2 “Загальні вимоги до товару” Додатку №4 до Тендерної документації, передбачає надання копій технічних документів виробника на відповідність запропонованого Учасником товару відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Стосовно третього запитання повідомляємо, що вимоги до Учасників та критерії оцінки визначені в тендерній документації. Відповідно ст.3, ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” та ч.5 розділу 1 “Загальні положення” Тендерної документації: “Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах”. Крім того, визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-000514-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 06 листопада 2019 17:29
Вимога щодо дискваліфікації
Ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ " ТОВ "НВП «ВІТ»" в тендерній закупівлі за № UA-2019-10-18-000514-b, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам Замовника, а саме:
– Замовником у Додатку № 4 «Предмет закупівлі» у розділі ІІ «Загальні вимоги до товару» у п.п. 4 вимагалося: «З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості …» – ТОВ «ТОВ "НВП «ВІТ"у складі тендерної пропозиції, усупереч вимогам замовника, надав лист-авторизацію від срібного партнера ТОВ «СОФТІКО», вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor (скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів додано:
Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «СОФТІКО» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні. Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Pro на запропоновані Замовнику персональні комп’ютори в комплекті, що не відповідає вимогам тендерної документації;
– – Замовником у Додатку № 4 «Предмет закупівлі» у розділі ІІ «Загальні вимоги до товару» у п.п. 3 вимагалося: «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника та забезпечити: доставку, розвантаження, установку, налагодження, введення в експлуатацію. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування» – ТОВ "НВП «ВІТ" у складі своєї тендерної пропозиції не надало жодного авторизаційного листа на запропонований товар, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації прикріплена у файлі
Розгорнути
Згорнути
– Замовником у Додатку № 4 «Предмет закупівлі» у розділі ІІ «Загальні вимоги до товару» у п.п. 4 вимагалося: «З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості …» – ТОВ «ТОВ "НВП «ВІТ"у складі тендерної пропозиції, усупереч вимогам замовника, надав лист-авторизацію від срібного партнера ТОВ «СОФТІКО», вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor (скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів додано:
Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «СОФТІКО» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні. Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Pro на запропоновані Замовнику персональні комп’ютори в комплекті, що не відповідає вимогам тендерної документації;
– – Замовником у Додатку № 4 «Предмет закупівлі» у розділі ІІ «Загальні вимоги до товару» у п.п. 3 вимагалося: «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника та забезпечити: доставку, розвантаження, установку, налагодження, введення в експлуатацію. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування» – ТОВ "НВП «ВІТ" у складі своєї тендерної пропозиції не надало жодного авторизаційного листа на запропонований товар, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації прикріплена у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2019 11:37
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом КНП БРР "Богуславська ЦРЛ" розглянуто Вашу скаргу на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - UA-2019-10-18-000514-b.
У своїй діяльності тендерний комітет керується виключно Законом України "Про публічні закупівлі" та дотримується принципів здійснення закупівель, визначених даним законом.
Вашу скаргу враховано під час рогляду та оцінки тендерної документації, поданої Учасником, якого електронною системою визначено найбільш економічно вигідною.
Тендерним комітетом КНП БРР "Богуславська ЦРЛ" розглянуто Вашу скаргу на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - UA-2019-10-18-000514-b.
У своїй діяльності тендерний комітет керується виключно Законом України "Про публічні закупівлі" та дотримується принципів здійснення закупівель, визначених даним законом.
Вашу скаргу враховано під час рогляду та оцінки тендерної документації, поданої Учасником, якого електронною системою визначено найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" |
243 437,28
UAH з ПДВ
|
243 437,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
247 897,06
UAH з ПДВ
|
245 410,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
248 593,38
UAH з ПДВ
|
246 106,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" #23586072 |
Відхилено |
243 437,28
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 10:13
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
245 410,98
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 13:49
|
ЮДIТРЕЙД_154.3110_30210000-4.doc | укладений |
25 листопада 2019 13:47
|